Alig tudtam aludni...folyton a fiúra gondoltam. Olyan pozitivitást sugároz. Lementem az étkezőbe.
-Jó reggelt!-kiáltok.
-Szia Jungkook.-köszön anya is.-Arra gondoltam, hogy el kéne menned fodrászhoz. Nagyon lenőtt a hajad. Így nem nézhetsz ki. Van egy fodrászat nem messze.
-Jólvan...-sóhajtok.-Mikor kell mennem?
-Mehetsz most is.
-Oké.-felöltöztem és elindultam. Az utcán a gyerekek mezitláb futkosnak. Én el nem tudnám viselni. Bementem a fodrászüzletbe. Megpillantottam Taehyung-ot.
-Ohhh...Jungkook...-szól szomorúan.
-Miaz Tae? Hogy kerülsz te ide?-kérdem kíváncsian.
-Ömm. Itt is dolgozok...Csak nem akartam mondani. Nem akartam elsőre leégni előtted. Hogy mennyit dolgozok...-mondja elpirulva és lebiggyesztett szájjal.
-Jajjj Taetae. Miért égnél le előttem? Épp ellenkezőleg. Tisztellek, hogy ennyit dolgozol. Fodrászhoz jöttem.-bököm végül ki.
-Jiminaaaa! Hobiiii!-ordít Taehyung.
-Igen?-szól egyszerre a két srác.
-Nektek lesz most vendégetek?
-Nekem mindjárt jön. Jiminnek meg itt van, csak elment wc-re.-mondja valószínüleg Hobi.
-Hajh oké. Gyere Kookie. Megcsinálom én neked. Milyet szeretnél?-kérdi óriási szemekkel.
-Ilyet. -mutatok neki egy képet.
-Aha. Oké. Ez olyan rosszfiús. Akkor először megmosom.-gondolkodik. Beledönti a fejemet abba a fejmosó tálba. Én nem tudom minek hívják, ehhez a lányok jobban értenek. Úgy tartom a fejemet, hogy pont látom őt. Engem néz.
-Khm. Akkor teszek rá sampont. Milyen illatú legyen? Van vaníliás, barackos, meg epres.-sorolja.
-Uuu legyen epres. Azt szeretem.-vágom rá egyből.
-Nekem is az a kedvencem.-rányomja a lötyit és elkezdi dörzsölni a fejbőrömet. Nagyon ügyesen csinálja, teljesen ellazultam. Miután jó habos lett a hajam, az orromra is tesz egy kicsit a buborékfelhőből.
-Hé Tae! Ha ezt mégegyszer megcsinalod, megcsikizlek.-mondom neki játékosan. Még cirogatta egy picit a fejemet, vékony, hosszú ujjaival, majd elkezdte lemosni vízzel. Becsavarta a fejemet egy törcsibe.
-Olyan vagy mint Szulejmán-neveti el magát. Ezen én is elmosolyodok, hiszen aranyos. Leülök a székbe. Kicsit szárit rajta, majd előveszi az ollót.
-Nem ám kopasz leszek Taetae.
-Héé Kook! Ez nem volt szép.-játssza a sértődöttet. Elkezdi vágni a hajamat. Amikor a pajesznál vág, olyat csinál amire álmomban se mertem volna gondolni. Adott egy puszit az arcomra.
-Sajnálom csaaaaak...ö...Jimin meglökött.-tudom hogy hazudik mert az emlitett éppen egy lány hajat vágja. Mellesleg 3 székkel távolabb ül tőlünk. Bólintottam. Tisztára elpirultam, nem tudtam megszólalni. Utána már nem mertem megszólalni.
-Kész is vagy Jungkookie! Nagyon jól áll. Rosszfiús.-kuncog.
-Nem Jimin lökött meg ugye?-kérdem.
-Öm...deee. Csak...cahhh-láttam hogy szégyelli magát ezért nem firtattam.
-Köszönöm Taehyung! Mennyivel tartozom?
-Neked ingyen van.
-Nem, kifizetem. Mennyi?-szólok eréjesen. Csak megrázza a fejét.
-Akkor a puszit hadd köszönjem meg.-mondom mosolyogva, és nyomok egy puszit az orrára.-Szia Taehyung! Légy jó!-tisztára ledöbbent és elvörösödött.
-Sz-szia Jungkook...-sosem mosok többet arcot...olyan puha ajkai vannak...akarok még puszit tőle!
CZYTASZ
Görög félistenek 『taekook』
FanfictionDrága olvasóim! Ez a könyv ismételten egy Taekook könyv lesz, ugyhogy aki nem szereti a bl sztorikat, az kérem el se kezdje. Főszereplője lesz Jeon Jungkook, egy nagyképű gazdag srác. Nagy vagyonnal büszkélkedhet, mert milliárdokat örökölhet a jövőb...