/Steve/
-Anyaa! Elmentem!
-Szia kicsim! Legyen szép napod! -Kiabál ki a konyhából.
Ma van ez első napom az új iskolámban, ismét. Az évben már harmadjára költöztünk új városba mivel anyám itt talált munkát. Most éppen New York-ban kezdem az iskolát, de ki tudja meddig maradunk itt. Apám évekkel ezelőtt alkoholistává vált és kirúgták a munkahelyéről, anya azóta egyedül tartja el a családot. Felszállok a buszra, ami pont az Shield High School előtt áll meg. Mikor megérkezek a recepciónál egy kedves férfi el mondja, hogy hol találom a termemet, de ahogy elindultam el is felejtettem mit mondott, ezért saját felderítő útra indultam és sikeresen el is tévedtem. Pont ekkor szólalt meg a csengő ezért gyorsabban kezdtem el sétálni, de ekkor nekiütköztem valakinek.
-B-bocsánat!
-Figyelj már oda! -Kiabált rám az illető, de nem láttam hogy néz ki, mert egyből tovább is ment.
-Semmi baj! Tony már csak ilyen. -Jött oda hozzám egy szőke lány.
-Látom új vagy. A nevem Pepper Potts, Tony barátja vagyok. Kérlek nézd el neki elég hisztis tud lenni. -mosolyog rám.
-Steve, Steve Rogers. -mutatkoztam be én is. -Nincs baj! Az én hibám, nem figyeltem oda eléggé. Ha már itt járunk segítenél megkeresni a termemet, kicsit el tévedtem. -Vakartam meg a tarkómat zavaromban.
-Persze! Melyik osztályba jársz?
-12.a -válaszoltam
-Rendben. Gyere el viszlek oda. -Mosolyog rám és el kezd rángatni a folyosón.
-Itt is volnánk! -Mutat az ajtóra amin nagy betűkkel oda volt írva, hogy 12.a osztály.
-Köszi! Te hova jársz? -Érdeklődtem.
-Én 11.c osztályos vagyok. 2 teremmel arrébb van a miénk. -Mondja még mindig hatalmas vigyorral az arcán.
-De megyek is, mert már csengettek. Még biztos hogy találkozunk! -Mondja és meg ölel.
-Ö igen biztos. -ölelem vissza.
Ez után elfutott és be ment a termébe. És én is bekopogtam az ajtón, mejd egy ,,Gyere" után be léptem az ajtón.
-Á pont magát kerestem Mr. Rogers. Csak nem eltévedt? -Kérdezi a tanár.
-Jó napot! De, igen! -Mondom idegesen.
-Jó szerencsétlen! -Szól be valaki, amitől kicsit rosszul érzem magam.
-Stark! Kérem a hozzáfűzni valóit tartsa magában. Rendben? -Szól rá az említett srácra.
-Rendben, Mr. Coulson!
-Köszönöm! Most mutatkozzon be az osztálynak, kérem!
-A-a nevem Steve Rogers. 18 éves vagyok és Brooklyn-ból jöttem. -Mutatkozok be.
-Rendben! Üljön le valahova!
Szét nézek a teremben, de nem nagyon találok sehol helyet, vagyis de egy szabad hely van és az nem más, mint a Tony stark melletti szék. Lassan oda sétálok és megállok mellette.
-Öhm... bocsi leülhetek melléd? -Tony rám néz, majd körbe az osztályon és rájön hogy nincs más választása ezért arrébb hüzódik a székével.
-Gyere, de ne hidd azt, hogy ettől barátok vagyunk! -Mondja gúnyosan. Én meg leülök mellé.
Az óra végén mindenki el indul az útjára én pedig a buszmegálló felé.
-Hé Steve! -Kiabál utánam valaki.
- Lenne kedved pénteken eljönni a bulimba? -Kérdezi Pepper.
-Persze, miért ne! Köszönöm a meghívást!
-Igaz, hogy még csk ma ismertelek meg, de elég rendesnek látszol szerintem még barátok is lehetnénk. -mosolyog.
-Igen az nagyon jó lenne! -Mondom nagy vigyorral a számon.
Ez után elköszönünk és a buszra felülve érek haza. Otthol köszönök, de senki nem válaszol. Be megyek a nappaliba és nem várt látvány fogad....
YOU ARE READING
Gimnázium (Stony) bxb
FanfictionEz egy Stony (Steve x Tony) Fanfiction. Figyelmeztetések: -bántalmazás/erőszak -trágár szavak -szexeuális jelenetek -homofóbia /Gyorsan történő események/