KARAKTER DETAYI:
Kişilik Özellikleri:
Lider, Mantıklı, Planlı, Game Master, Zeki
Karakter Geçmişi:
Ortaokulu Kolejde, Liseyi Fen Lisesinde okudu. Üniversite olarak 2 yıllık Silah Sanayi Teknikerliği okudu ve Dikey geçişle 4 yıl daha Makine Mühendisliği okudu. 10 yıldır Role Play oynuyor. Üç arkadaşıyla birlikte Türkiye'de 3 odalı bir evde kalıyordu. 2024'te Kendi oynattığı oyuna bilinmeyen bir sebeple arkadaşlarıyla birlikte düştü.
Stat Puanları (3 puan dağıtabilirsiniz)
Güç: 0 {puan vermek için bas}
Çeviklik: 0 {puan vermek için bas}
Dayanıklık: 0 {puan vermek için bas}
Zeka: 1 {puan vermek için bas}
Farkındalık 1: {puan vermek için bas}
Karizma: 0 {puan vermek için bas}
KAYDET
İŞTE BU! Sonunda puan dağıtabileceğim. Hasan da yanıma gelmişti. "Vaayy.." dedi. "Hepsini zekaya bassana iki büyücü oluruz."Hasan... Neyse.
Burak kılıç savurmaya kendini bayağı kaptırmıştı.
Selman da bize doğru ilerliyordu. İki saattir atlayıp zıplamaktan yorummuş gözüküyordu. Yıllarca şişko olan birisi kilo verince böyle oluyormuş demek ki.
Hasan, "Neden Zeka ve Farkındalıkta 1 puan var?" diye sordu.
Evet ilginç... Yine de 3 puan dağıtabiliyorum.
Mermerin üstünde dokunmatik ekranmış gibi basarak puanları dağıttım.
Bu tarz gruplarda öne çıkıp düşmandan hasar yiyen kişilere Tank denir. Genelde canları ve zırhları yüksek olur.
Normalde Tank seçerdim çünkü takımın koruma kalkanına ihtiyacı var. Çok canı olan birisi düşmandan gelen hasarı emse takım için faydalı olurdu.
Ama en önde saldırıları karşılarken zar atamazdım. Geride durup durumu izleyebileceğim bir karakter oluşturmam gerekiyordu.
İki tane çevikliğe bastım. Bir tane de karizmaya bastım.
Karizma, insan ilişkilerinde çok işimize yarayacaktı.
Oyun olsa azami ihtiyaç duyulan bir şey olmazdı ama bu gerçeklik...
Burada insanlarla iletişim kurmamız gerekecek.
Yeni puanlar şu şekildeydi:
Stat Puanları
(3 puan dağıtabilirsiniz)
Güç: 0 {puan vermek için bas}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20'lik Zar (S.FİNALİ)
FantasíaBirlikte "Role Play" adı verilen fantastik kutu oyunu oynayan 4 arkadaş oynadıkları evrenin içerisinde bulur kendilerini. Senaryoyu bitirip gerçek dünyalarına geri dönebilecekler mi? Yoksa uyum sağlayıp keyiflerine mi bakacaklar. Ya da başarısız olu...