Songül tüm gün dalgındır, müdür tabi ki görür bunu, çağırır.
Songül: Müdürüm, beni çağırmışsınız.
Müdür: Songül, gel. Seni 1 haftalığına trafik şubeye alıyoruz. Burası hem çok stresli hem de çok yorucu, orada bir süre kafanı toplarsın hem, hem de açık hava iyi gelir. 1 hafta sonra yine buradasın, yarın başlarsın.
Songül bir şey diyemez, çıkar odadan.
Öğle arasında Melike, Bahri ve Taylan ile yemeğe giderler.
Songül: benim size bir şey söylemem lazım ama Sadi'nin haberi olmayacak, tamam mı?
Taylan: Songül ne oluyor?
Hepsi dikkatle Songül'ün söyleyeceği şeyi bekliyordur.
Songül: Burhan müdür, beni 1 haftalığına trafik şubeye aldı. Yarın başlıyorum.
Taylan: NE! Neden? Ne diyip de almış?
Melike: Abla trafikte nasıl yapacaksın? Tüm gün ayakta?
Bahri: Abla Ahmet başsavcıyla konuşsak ya, o bir şeyler yapar.
Songül: Olmaz Bahri, o zaman Sadi de duyar. Şimdi bir de onunla kavga etmeyelim, zaten izne çıkmadım diye tripli.
Melike: E abla Sadi eniştem gayet haklı bence, yoruluyorsun burada.
Songül: Evde çok bunalıyorum, buranın hareketliliği hoşuma gidiyor-du.
Taylan: Ya temelli gitmiş gibi söyleme, hem ben konuşayım mı bi?
Songül: Yok abi, şimdi sana patlar.
Bir süre sessizlik olur.
Bahri: Hazır konusu açılmışken ben de bir şey söyleyebilir miyim?
Melike: Bahri? Yoksa...
Bahri: Beni de 1 haftalığına siber suçlara aldı.
Taylan: Allah'ım ya. Bu adam bizi bir bir dağıtıyor o zaman.
Melike: Ama niye 1 hafta?
Songül: Bir planı var demek ki. Servet dosyasını açacak bence, dün bana o dosyayla ilgileneceğini söylemişti.
Taylan: Servet mi?
Melike: Abi, ya Servet'in adamıysa?
Taylan: Bilemeyiz ki onu. Boş yere de suç atmayalım.
Songül saate bakar ve az daha oyalanırlarsa geç kalacaklarını fark eder.
Songül: Hadi kalkalım, geç kalmayalım, bir şey falan der şimdi.
Emniyete gelirler.
Müdür Songül'ü yine çağırır.
Songül: Müdürüm?
Müdür: Gel Songül. Şu Servet dosyası ile ilgileneceğimi söylemiştim ama ben dosyayı kapatmaya karar verdim. Şimdiye kadar zaten çoktan kaçmıştır. Bulunsaydı da şimdiye kadar bulunurdu.
Songül: Ama...
Müdür: Dosya ile özel olarak ilgilendiğini biliyorum ama işini özel hayatınla karıştırma lütfen, çıkabilirsin, kolay gelsin.
Songül mecburen çıkar. Üzülmüştür, yapacak bir şeyi yoktur ama kimseye söylemeden kendi kendine araştıracaktır. En güvenlisi budur ama trafik şubede bunu nasıl yapacaktır ki?
Derin bir iç çeker. Masasındaki dosyaları doldurur ve akşam olunca çıkar.
-ev-
Sadi yine erken gelmiş salonda oturuyordur. Köpüşün uyuduğunu bildiği için televizyonu açmamıştır. Düşünüyordur, bu zarfı kimin gönderebileceğini, Songül ile konuşup konuşmayacağını ve bunun gibi daha bir sürü şeyi düşünüyordur. Karısının sesini duymak ona iyi gelecektir, bu yüzden Songül'ü arar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
БоевикSadgül'ün hayatına farklı bir pencereden bakacağımız bir hikaye olacak...