"Na jól van,először 2 kör futás a pálya körül azután az akadálypályát csináljátok meg,érte vagyok?" Kérdezte edző.
"Igen"mondta mindenki egyszerre.
És azzal elkezdtük az edzést.
Éppen kapura rúgott mindenki és én következtem.
Eléggé féltem mert hát csak Magyarország legjobb kapusa előtt állok és rúgni fogok neki,mivan ha nem megy be és beégek.
Azt nem akarom.
Éppen az én sorom volt hogy lőjjek,a bal also sarokba néztem,és Dibusz is afelé kezdett mozdulni,egyértelmű nem a bal oldalra fogok lőni hanem a jobb felsőre.
Bele rúgtam a labdába és gól,Dibusz túl lassú volt.
"Bravó,ez nem semmi.Első próbálkozásra bement ." Mondja az edző.
"Ügyes vagy" mondja Dibusz is.
"Krisztián úgy néz ki versenyed van" mondja viccesen Dorka és elkezdtünk röhögni,de amikor oda neztem Krisztiánhoz ő nem röhögött sőt mintha irígységet láttam volna a szemében.
Bevallom kicsit szangtam a félelemtől.
Azután Ramírez lőtt de valahogy elesett és beverte a fejét a földbe,Dorka elkezdett röhögni és mindenki én is elkezdtem de Dorka felém fordult és azt mondta kicsit flegmán hogy
"Te miért nevetsz?" És utána meg forgatta a szemeit.RUDE úgy látszik nem nagyon szereti az új embereket.
__________________________________
Már vége van az edzésnek 10:50 van,bevallom eléggé elfrádtam mert ezek tolják neki keményen.
Egyedül voltam az öltözőbe éppen pakoltam a dolgaimat amikor ajtó nyitódást hallottam,hátra néztem és lisztes volt az.
"Eléggé jó voltál ma" mondta kicsit gúnyosan tudtam hogy az bántotta amit Botka mondott,de én nem akarok vele versenyezni mert egyértelmű ő azért jobb mint én,én hozzá képest kaki vagyok.
"Amit Botka mondott sajnálom,nem akarok veled versenyezni."mondtam neki és talán nem jó ötlet volt.
"Miért mert talán veszítenék?" Kérdezi.
"DEHOGYIS én úgy értettem hogy te 100.szór jobb vagy mint én úgyhogy esélyem sincs ellened,bocsánat ha megbántottalak."
Lisztes nem szól semmit csak néz és azután csendben kisétál és gondolom haza megy.
Hát őszintén nem nagyon ilyennek gondoltam volna,de tudod mit ha azt hiszi hogy ő jobb mint én akkor megmutatom neki hogy vegyen vissza magából,rossz emberrel kezdett ki Lisztes Krisztián.
__________________________________
Éppen a vonaton ültem haza felé tartva.Nem megyek a kocsival inkább mert nagyon sokba kerül a benzin ma mindegy.
Megérkeztem az alagútba,amikor leszálltam megláttam anyumat és Ákost.
Hogyhogy itt vannak,azt hittem egyeken vannak.
"BIBI!!!" Ákos ordította és megölelt.
Azután anyu is.
Azután busszal mentünk nagyiék házához.Éppen vacsoráztunk amikor nagyi megkérdezte hogy milyen volt az első napom.
Most vajon elmondjam neki hogy amúgy a példaképem versenyzik velem és valószínűséggel utál engem? Dehogyiiiisss mondom el he.
"Jó volt semmi extra,edzettünk kedvesek voltak velem,edző is viccelődött velem."
Mondtam jó kedvel nehogy gyanút fogjanak.
"Holnap lehet megyek egy foci pályára gyakorolni mert 2 nap múlva lesz a magyar bajnokság tudjátok és a legjobbat akarom adni, nem szeretnék rossz lenni." Egyértelmű megakarom mutatni Krisztiánnak hogy mit tudok de azt nem mondom el nekik.
"Bibikém ne hajszold túl magad nem jó az egészségednek." Mondja nagyim féltő hangnemben.
"Had csinálja,igaza van attól hogy új neki is a maximumot kell nyújtania!" Mondja papi.
Erre nagyim csak megforgatja a szemét,erre én csak kuncogok anyummal együtt.
"IGEN BIANCA NYÚJTSAD A MAXIMOMIT!!" Mondja Ákos.
"JÓL VAN MÁR GYEREK FOGD MÁR BE HE,KI SE TUDOD MONDANI!" Elkezdtem rugdosni Ákit aki mint egy fogyatékos csak visítgatott.
__________________________________
*Time skip,after eating*
Már kezdett besötétedni úgyhogy lefürödtem és a tanárom elküldte a házit azt még megcsináltam azután megvacsoráztam és néztem egy kis hell's kitchen,total drama island,south park.
Imádom ezeket a sorozatokat egyszerűen egy safe place,ma de mindegy amikor már kezdtem fáradt lenni betakartam magam a pihe puha ágyikómba és elég hamar az álomvilágába pottyantam.Reggel 8:00-kor keltem és azonnal mentem a legközelebbi pályához ott cselezgettem meg kapura lőttem olyan harminc percig lehettem ott amikor úgy döntöttem hogy megyek egy edzőteremben.
Amikor nagyba pacekul edzettem egyszer csak meglátok egy ismerős alakot oszt nem a Krisztián az? Hát beszarok sírok de mosolygok.És mintha valahogy a radarjai megérezték hogy nézem mert azonnal egymás szemébe néztünk de nem az a szerelmes hanem ilyen wtf arc és azután lecsekkolt és csak ment a futó padra,inkább én is mentem a magam dolgára,de valahogy mindegy egymás felé pillantottunk és ez annyira kínos amikor szemkontaktusunk volt azt hittem beszangok.
Félóra múlva készen is lettem gyors lefürödtem ott és azután mentem haza.
Otthon segítettem a házimunkába és utána telefonoztam,házit írtam és néztem régi Fradi meccseket.
Azután Áki megkérte hogy menjünk le a játszótérre,egyértelmű lementem vele mert szeretem.
A játszótéren jó 3 óra hozzáig voltunk kint de bementünk amikor anyum szólt hogy kész a vacsora.
Kicsit még robloxoztam Ákival mert imádja ha játszók vele total drama island-et és hát valljuk be én is szeretem azt a játékot mert egész jó.Miután játszottunk néztem focit,cselezést stb. Hogy tudjak egy kicsit tanulni és jobb lenni mint Krisztián.
Miután jó egy és fél óráig néztem focit már kicsit beleuntam úgyhogy úgy voltam vele hogy tik tok ozok
__________________________________
*time skip,tíz óra tizenhatkor*
Már eléggé későre járt és holnap még keményebben kell edzenem úgy hogy le kellene feküdnöm hogy ki pihent legyek.
Töltőre raktam a telóm és lehunytam a szemem és elaludtam.Reggel 9:11-kor
Hát nem pont olyankor keltem fel amikor terveztem de nem baj még mindíg van időnk mindenre.
Sajnos kikelett kelnem a meleg ágyamból.
És a fürdőszobás vettem célba.
Ott lefürödtem fogat mostam és felöltöztem.
Azután 9:30 kor lementem a foci pályára cselezgettem és kapura rúgtam azutan 10:00 kor mentem a gym be ott voltam vagy jó két óra hosszáig 12:30 rá haza értem és segítettem nagyinak a főzésben 13:23 rá készen lettünk az evéssel utána néztem foci meccset és pluszba még sorozatot 15:47 kor hívott minket papi kajálni.
Kajálás után az egész család társasjátékoztunk és filmet néztünk,mikor készen voltunk hivásoztam apummal mert éppen Angliába van kint már megint próbál konténereket eladni és jól megy a biznisz de egy kicsit hiányzik, miután leraktam a telefont próbáltam lenyugtatni magam sponge-os videókkal mert azok mindíg segítenek de most egyszerűen nem segítettek annyira féltem a holnapi meccs miatt úgyhogy lenyugtattam magam egy kis zenével egy kis laufey,take on me,eminem,Abba stb.
És nagy nehezen valahogy elaludtam én magam sem tudom hogy.
Eléggé hamar elaludtam mert holnap már korán felkel kelni ha meg edzeni is akarok és egyértelmű meccs lesz.
9:13 kor már aludtam mint a bunda.7:00 órakor keltem fel ugyan úgy a napi rutin rendbe teszem magam a fürdőszobába->edzés->reggeli->játszás.
De ma mennem kellett edzésre a csapattal hogy egy kicsit felkészüljünk.Megérkeztem ma is ugyan az a látvány,kollégium,játszótér,rehab,pálya öltöző.
Már mindenki ott volt az öltözőbe én egyértelmű a budiba és amikor végeztünk akkor edzettünk,ma sokáig tartott a meccs egyértelmű hiszen ma meccs nap van és egész végig Krisztián csúnyán nézett rám.
Egyszer csak Dorka hangja zavart ki a gondolataimból.
"Észre vetted az irigységet a szemébe?"
Kérdezte nem is nézett rám hanem mindketten Krisztiánt néztük.
"Igen,nem tudom mi a baja."
"Biztosan megvan neki,hadjad a végén elkezd majd sírni."mondja Dorka kicsit kuncogva.
Ezen én is kicsit felröhogtem hiszen hogyan lehet valaki ennyire gyerekes hogy ilyenen bedurcizik na mindegy.
"Akarsz a párom lenni,úgyis páros gyakorlat van?" Kérdezte tőlem Dorka.
"Persze" felelem.
__________________________________
Edzés után haza mentem bepakoltam a táskámba elülöttem az időt és 2 órával a bajnokság előtt elindultam busszal utána vonattal mert 1 óra hosszú az út.
Mikor oda értem pont kezdtek megjönnek a játékosok.
Azután átöltöztünk és elkezdtünk egyezni a pályán,már kezdtek gyűlni a szurkolók főleg a b-középben.
Azután elmagyarázta a taktikát az edző az öltözőbe és át vettük a mezünket és elkezdődött a bajnokság.
__________________________________
Words:1270
Remelem tetszett bibi❤️
YOU ARE READING
Lisztes Krisztián
FanfictionEzt egy barátomnak írtam akinek ki kellett könyörögni hogy írjon egy dibuszosat amúgy😒 De mind1 Bianca REMELEM ÉLVEZNI FOGOD( love you pookie ) (enemies to lovers ff)