*Akşam*
Saat olmuş 5:10 ama benim hala uykum yok neyse bende Felix'in yanına gittim ve yanina yattım benim olduğumu anlayınca 32 sırıttı ve bana sarıldı.
Neden bilmiyorum ama içimde çok kötü bir his var.
Yuna: Felix?
Felix: (uykulu) Hm?
Yuna: Bak eğer bir gün sana veya bana bir şey olursa şunu unutma seni çok seviyorum iyiki varsın.Ben konuşmayı bitirince Felix hızla otutur pozisyona geçti ve ellerimi tuttu.
Felix: Bebişim neden öyle dedin hm?
Yuna: Bilmem içimde kötü bir his var o yüzden.
Felix: Takma kafana ben varım sarıl bana.(...)
Sabah kahvaltı yaptık ve şirkete gittik.
Yazar'dan
Herkes çok yorgundu arabaya bindiler ama son hızla gelen bi tır onlara çarptı herkes yaralıydı ama Felix'in durumu daha kötüydü herkes iyiken o çok kötüydü
Yuna sürekli ağlıyordu uyanması için dua ediyordu ama birden Felix'in kalbi durdu genç kız hemen doktor çağırdı, onu dışarı çıkartılar, olanları camdan izliyordu, doktor Felix'e kalp masajı yapıyordu.
Ama bi anda durdu ve örtü ile genç olanın yüzünü örtü. Ve dışarı çıktı.
D: Malesef hastayı kaybettik.
Kimse cevap vermedi herkes ağlıyordu.
Felix'in cenazesinde arkadaşları onun tabutunu taşıyorlardı tam ustune toprak atılacakken genç kız bilincini kaybetti, arkadaşları onu ayıltmaya çalışıyorlardı
(...)
2 hafta olmuştu, genç kız aynada kendine baktı iğrenç görünüyordu zaten ince olan beli daha da beter olmuştu göz altları mos mor sevdiğinin mezarına gitti, ona sımsıkı sarıldı ve bi silah çikartip kafasına dayadı.
"Bekle beni sevgilim"
İşte bu onun son sözleri olmuştu.
2-3 saat sonra arkadaşları onun cansız bedenini bulmuşlardı
Herkes çok üzgünüdü iki yakın arkadaşları birer melek olmuşlardı.
*20 yıl sonra*
Nikah memuru= NM
Nm: Sayın Lee Yuna, Seo Felix'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Yuna.L: Evet!
Nm: Sayın Seo Felix, Lee Yuna'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Felix.S: Evet!
Nm: Bende sizleri karı koca ilan ediyorum.
Minho ve Han bir kız evlat edinmişlerdi
Lee Yuna..
Aynı şekilde Changbin ve Jeongin'de bir erkek çocuğu evlat edinmişlerdi
Seo Felix..
Minho: Bak kızım Yuna ve Felix bizim en yakın arkadaşlarımızdandı ama hayat onları ayırdı ama Yuna o sevdiğinin peşinden gitti, ölüme..
Felix.S: Yani kavuşamadılar?
Han: Hayır tabi ki kavuştular onlar birbirlerini seven iki melek oldular.
Chan: Sizde onlar gibi birbirinizi hep sevin tamam mı?
Yuna.L: Tamam...Son, bu sefer gerçekten son..
EVET BITTI AĞLAYACAĞIM AMA NE DEMİŞLER HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VAR BANA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
BU KİŞİNİN HİKAYESİ HARBİ GÜZEL BI GÖZ ATIN DERİM.