1-Gözleri Çok Güzel

414 9 25
                                    

Ayy ilk bölüm ve ilk ficin cok heycalıyımmm yazım yanlıslarıbı takmayınn iyi okumalarrr😻🫰🏻

🌷🌷🌷🌷🌷

Okuldan eve dönüyordum, bugün çok yorulmuşutum tüm derslere katılıp aktiflik sağlamıştım. Bu hafta sınav haftasıydı ve sıkı çalışmam lâzımdı hemen anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim.

Çantamı bırakıp buzdolabına doğru yöneldim atıştırmak için birşeyler bulacaktım fakat dolabı açtığımda bira şişelerinden başka birşey göremedim.

Kapağı geri kapatıp of çektim hadi ama diyette bira ve sigara tek içiyordum şuan karnım delinmek üzereydi.

Odama girip üstüme tavşanlı pijamalarımı giydim ve odadan, çıktım merdivenlerden inerken telefondaki bildirimlere göz attıp kapattım.

Balkonun kolunu tutup açtım, balkona girip biraz oturacaktım ama pek iyi şeyle karşılaşmadım.

Balkonu bok götürüyor!! Kaç aydır yıkamıyordum??!

Hemen hortumu elime alıp suyu açtım ve yıkamaya başladım.

Su hâla açıktı ve ben şarkı söyleye söyleye yıkıyordum. Canım deli gibi sıkılıyordu biriyle uğraşmak, canını sıkmak istiyordum bela istiyordum.

Tam suyu kapatacaktım ki aklıma çok iyi bir fikir geldi madem bela istiyordum, en iyisinden yapardım.

Balkonun demirini tutup, hortumu aşağı sarkıttım su aşağı varınca kocaman bir arabanın üstüne çarptı, ama ben hâla orda inecekler mi diye bekliyordum.

Arabadan siyah takım elbiseli, orta yaşlarda 4 kişi indi. "Hassiktir ben kime su attım?!"

Hemen indikleri gibi kenardan çekiliverdim ama kesinlikle beni birisi görmüştü.

"Hey piç kurusu burya bak seni gördük!" Hayır hayır gördüler ne yapacaktım. Balkondan çıkmadım seslerini duymak için "Bana su atmak öyle mi? Gidin getirin bana bu herifi hemen!!" Bunu her kim söylediyse kükremişti.

Ne yapacaktım, ya sadece bir su attın neden olay buraya geldi anlamıyorum?! Herneyse çıkıp yanlışlıkla oldu diyecektim.

Kapı kırılcasına yumruklanmaya başladılar, hemen koşup kapıya yöneldim sertçe yutkunup kapıyı açtım.

"Hey sen bizimle geliyorsun derhal!" Adamın sesi o kadar derindi ki tekrar sert şekilde yutkunup söze atladım, "Ş-şey ya-yanlışlı-"
"Bilerek yaptığını biliyoruz be boş yapma patron bekliyor iki dakika içinde dışarda ol."
Dedi ve kapıyı sertçe kapattı.

Bir dakika ya benim evimin kapsını o bana neden kapatıyor?! Herneyse şuan daha ciddi konular var gidip bakalım ne olacak acaba?

Hemen üstüme birşeyler giyip çıktım, merdivenleri hızla inip binadan çıktım. Onlara doğru yürüdüm ayağım titriyordu, önlerine gelip durdum "Lanet olsun buyur ne istiyorsunuz yanlışlıkla oldu de-" sözümü kesip "Bin şu arabaya!" "Pardon neden biniyormuşum!" Dedim hırçın bir sesle.

Beni zorla arabaya bindirmiştiler kimseden çıt çıkmıyordu sahi bu karşımda oturan adamda kimdi?? "Evet artık ne istediğnizi söylemiyecek misiniz??" Karşımdaki siyah saçlı adam kahverengi gözlerini benim gözlerime dikti gözleri çok güzel ve kendiside seksiydi.

Halada cevap alalmamıştım, karşımda oturan kişi her kimse diğerlerinden farklıydı demek patronlarıydı.

Bacağı sanki açık deilmiş gibi biraz daha açtı bi anda gözüm bacaklarına kaysada, hemen dışarı bakmaya devam ettim.

Assiri sacma yerde böldümmm ve kısa oldu devam edecemm sualık bok gibi gidiyorr diğer bölümde hoşçakalınn👍🏻💖

I WANT ONLY YOU (TAEKOOK)Where stories live. Discover now