Felix'in Anlatımı
Yorucu bir günün ardından eve gitmek ve çok sevdiğim sevgilime sarılıp uyumak olucaktı.
Arabama bindim ve eve sürmeye başladım.
Bir kaç dakika sonra eve gelmiştim arabayı iyi park ettiğime emin olduğumda arabandan çıktım ve arabayı kitledim.
Anahtarı çıkarıp deliğine soktum ve sola doğru çevirdim eve girdim. Ayakkabılarımı ayakkabılığa yerleştirdim anahtari anahtarliga taktim ve salona doğru adımladım.
Normalde suan Hyunjin'in benim içeri girdiğimi duyup yanima gelmesi lazımdı ama gelmemişti.
Salona baktığımda Hyunjin yoktu normalde hep salonda koltuğa oturur benim gelmemi beklerdi.
"Hyunjin!?"
Cok fazla yüksek olmuyacak sesle bağırdığımda merdivenlerden aşağıya inen sevgilime baktım.
"Bebeğim geldin mi?"
"Neden beni karşılamadın cok korktum yine aynı sey oldu diye" dedim mızmızlanarak ve dudağımı büzerek.
Yanima geldi ve kollarını belime dolayip büzdüğüm dudaklarımı öptü.
"Korkma bebeğim o sey bir daha yaşanmayacak"
"Korkuyorum ben yinede normalde heo beni karşılardın"
"Lavabodaydim bebeğim"
"Anladım, Eee nasıl geçti günün?"
"Senin yine olmadığın gün mü? sıkıcı ve berbat ve kötü"
Güldüm ve dudaklarını öptüm sesli bir şekilde.
"Hmm, o zaman sizin geçirdiğiniz bu sıkıcı kötü ve berbat günü benim yorgunluğumu alacak birşeyler yaparak eğlenceli sıkıcı ve berbat ve kötü olmayan bir gün haline getirebiliriz, hmm ne dersiniz"
"Yorgunluğunuza yorgunluk ekleyeceğim bayım"
"Hiç esirgemeyin bayım"
"Ve evet bu günü eğlenceli bir gün haline getirebiliriz bayım"
"Ne duruyorsunuz o zaman bayım, buyrun bedenim sizin"
"Evet o beden sadece benim ve o bedene güzellikler eklemekten asla çekinmeyeceğim"
"O beden mor çiçekleri çoktan istiyor bayım"
"Çok fena ve arsızsın beni maf ediyorsun"
"Hmm öyle miyim?"
"Hmhm öylesin aklımı başımdan alıyorsun"
"Daha fazla aklınızı başınızdan almama izin verin o zaman bayım"
"Bekliyorum meleğim"
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum çilli bebeğim"
Dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.
Pekala bugün uyuyamayacağız...
Peki korktuğum sey ne biliyor musunuz?
Hemen anlatıyorum...
Bundan iki ay önce...
2 ay önce
Yine yorgun geçirdiğim bir gün daha...
Arabama bindim ve evime sürmeye başladım. Kisa sürede eve geldim ve arabayı park edip kapıya doğru adımladım. Kapıya geldiğimde anahtarı yerine soktum ve içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DedektifʚɞHyunlix
General FictionFelix ile Hyunjin sevgiliydi. Hyunjin'in kaybolması ile Felix o'nu bulmaya başlamıştı. Tiktok'dan gördüm ve izin alarak yazdım.