SON KEZ BURAYA TARİH BIRAKMAYI UNUTMAYIN. BU BÖLÜM SMUT BEKLEYEN LİBİDOSU TAVAN YAPMIŞ OKUYUCULARIMA GELSİN KJKJK İYİ OKUMLAR.
Bana kırgın ama bir o kadar gülümseyerek bakan adamın yüzüne bakarken tebessüm ediyor biraz da mahcup bakışlarım ile ona bakarken "hakkını helal et hasan amca "dedim elini öpmeye çalıştım fakat buna izin vermeyerek yanaklarıma buse kondurarak "helali hoş olsun kendine çok iyi bak evlat "dedi yanımda duran turguta bakıp " ona çok iyi bak o bunu hak ediyor "dediğinde turgut elimi tutarak "merak etme dayı o benim canım "dediğinde hasan amca başını sallayarak gözünden gelen yaşı saklayarak elini sallayarak "hadi gidin birazdan kalkacak otobüs "dediğinde başımı sallayarak otobüse bindik.
yan yana ayırtığımız yerlerimize geçerken otobüs beş dakika sonra kalkmış marmaristen çıktığımızda başımı yanımda duran turgutun omuzuna yasladığımda elimi tutu.
mola arasında girdiğimizde gülerek sohbet ediyor yemek yiyorduk. daha doğrusu birbirimize gülümsüyor mahalleyi anlatıyordu.
onları çok özlemiştim. hepsi burnumda tütüyordu.mola bitince tekrar otobüse binerek biraz uyumam için bana koynuna açan turgutun göğüsüne sığınarak uyudum. otobüsteki insanlar bizi abi kardeş olarak gördükleri için bir şey diyemiyordu.
halbuki turgut benim her şeyimdi. onun koynunda derin bir uykuya dalarken çok huzurluydum.
ertesi gün gözlerimi beni uyandıran turgut ile açarken ondan ayırmak istememe rağmen mecbur bir şekilde ayrılarak kahvaltımızı bir mola tesisinde yaptıktan sonra evimize dönmemize bir saat kalmıştı.
mola bitikten sonra otobüse döndüğümüzde çantamdan çıkartığım kulaklığımı telefonuma bağlayarak bir kabloyu turgutun kulağına diğerini kendi kulağıma takarak güzel bir müzik ile yola devam ettik.
sonunda mahalleye geldiğimizde bizi karşılayan geri döndüğümü gören mahalle ahalisi ile kısa bir sohbetin ardında eve girdiğimde her şeyin aynı yerinde durduğunu gördüm. hiç bir şey değişmemişti.
bu beni biraz mutlu etmişti.
"evine hoş geldin oğlum "dediğinde ona gülümseyerek dudaklarını öptüğümde bana karşılık verdi. onu o kadar çok özlemiştim ki ruhum onunla bir bütün olmak istiyordu.
kalbim zaten ona aitti. bedenimin ona ait olmasını istiyordum. dudaklarıma hasret ve özlem ile karşılık verirken ellerim onun saçlarında karışıyor duygularım onun hislerinde can buluyordu.
sevgi hiç bu kadar kusursuz olmamıştı. onun bedeninde muhtaç olan aşkım şimdi gerçekti.
kalbim onun için atıyordu ve atmaya devam edecekti. elleri ile belimi okşarken dudakları çenemden aşağı inerken kucağına çıktığımda belimden tutarak beni rahatlık ile kucağına alarak üst katta odamıza çıkartı.
odaya girdiğimizde beni yatağa yatırarak öpmeye devam ederken dudakları çenemden aşağı inerken boynuma istila etmeye devam ediyordu.
bedenimde inanılmaz bir haz duygusu oluşurken onun dokunuşları bedenimde ateşler basıyordu.
dudakları kalbimin üstünde tepinen bir tavşan gibiydi. acıtmıyordu ama bir o kadar huylanmama sebep oluyordu.
pantolonumu çözdüğünü hissettiğimde bakışlarımı ona çevirdiğimde dudaklarıma yeniden kapandı. "bunu istiyor musun oğlum istemesen "lafını keserek onu yatağa atarak onun kucağına çıkarak önce kendimi sonra da onu soydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA-BXB
Fiksi RemajaTAMAMLANDI. "seni çok seviyorum" dediğimde sehpanın üzerindeki Bütün her şeyi yere fırlatı. delirmişti. "ne diyorsun Lan sen he" dedi nefes nefese "sen benim kardeşim gibisin hatta evladımsın evladım" dediğinde bir damla yaş düştü gözümden. "ben S...