Nyisd Ki A Szemed

837 31 2
                                    

*Tom POV*

Nem tudtam megállítani azt a vibráló morgást, ami kitört a mellkasomból. Annyira feszes volt, ó, annyira feszes, hogy nem tudtam kinyitni a szemem, ez elsöprően elragadó volt. Soha nem voltam még ilyen szorosan a lány lábai közé tekerve, ilyen biztonságban. Édes illata volt, ami betöltötte a fejemet, és elszédített. Elhúzódtam megrepedt testétől, és újra belé döftem magam, ezúttal erősebben, és megpróbáltam teljesen elfedni magam benne. Felkiáltott, a kín kicsúszott az ajkáról, miközben elloptam az ártatlanságától. Tudom, hogy szűz, amitől sokkal... kívánatosabb. Egyetlen másik lány, akit basztam, soha nem éreztem náluk így, még az apró japán lányok sem, nyilvánvalóan nem voltak szüzek. Morgolódtam még egyet, nyögve, miközben neki martam magam. A mellkasára hajtottam a fejem, és beszívtam édes illatát. A testem remegett az érintésétől; végre úgy tűnt, hogy uralkodik felettem. Halkan felnyögtem a mellkasán, egy kis nyikorgás hagyta el szétnyitott ajkaimat. Megráztam, ahogy újra belényomultam, most lassabban, puhábban, de még mindig érdesen, így tetszett. a végéhez közeledtem; nem tartott olyan sokáig, mint általában, mert ezúttal más volt, sokkal más. Hangosan felnyögtem, az izmaim a karomban megfeszültek, ahogy a lány két oldalán feküdtek, és magam alatt tartották. Nem tudta visszatartani magát, hogy néhány nyögést hagyjon ki az ajkán, néhány apró nyikorgást. Remegett alattam, nem tudom, hogy azért, mert megijedt, vagy azért, mert megpróbált ellenállni az örömöknek, miközben belenyomtam, de tetszett. A hangja késztetett arra, hogy még jobban cukiskodjak, édes hangja a fülemben ringatózott, imádtam azokat a zajokat, amiket ki tudtam ereszteni. Sokkal lassabb voltam most, nagyon lassan, de még mindig durván nekinyomtam. Mélyen morogtam, mire végre ki kellett nyitnom a szemem a mindent elsöprő élvezettől. Egyszer kinyílt a szemem, és láttam a félelmet az arcán, a szemében felkiáltottam, és belül meghaltam.

Taylor's P.O.V

Nem tudom, hogy alakult ez így, az egyik percben fölöttem volt, durván belém döfött, a bőrömhöz morgott, figyelmen kívül hagyva fájdalmas kiáltásaimat, a másikban pedig kiszállt a kocsiból, sikoltozva és felrúgta a koszt. Lefagytam a helyemen, nem tudtam mozgatni a bal karomat; az autóülésről lógott, és vért csöpögött az autó padlójára; ez feldühítené. Összerándultam mindentől, ami az imént történt, mintha még nem vettem volna fel az egészet, mintha csak egy nagyon reális rémálom lenne. Kicsit megráztam, mielőtt felkeltem volna, törölgetve az arcomon még mindig hulló könnyeket. A hűvös, ropogós éjszakai levegő a bőrömet súrolta, és megborzongtam, és összerándultam a csuklómban még mindig lüktető fájdalomtól. A jó karommal felhúztam a fehérneműmet és a farmeremet, aztán az ingem csak a farmerem cipzárját tudtam felhúzni, mert soha nem tartoztam azok közé a menő gyerekek közé, akik egy kézzel meg tudták gombolni. Lecsúsztam magam az ülés szélére, hogy a lábam szilárd talajon álljon, és felnéztem Tomra. Kosz röpült az arcán, ahogy a lába még tovább rúgott a levegőben. "Mi a fasz van velem!" Felsikoltott, miközben durván megfogta kezével a fejét.

A hangja dühös volt, mégis remegett, mintha sírna. Letérdelt, és egyenesen a sötétbe bámult. Olyan csendes volt; Csak a lélegzetünket hallottam. Meg akartam ölni, meg akartam találni azt a fegyvert, és pontosan tarkón lőni, de fogalmam sem volt, hogyan kell fegyvert használni, és valami bennem sürget, hogy távolodjak el ettől. Nem tudom miért, de lehet-e sajnálni az emberrablóját, azt a férfit, aki ellopta az ártatlanságát? A mellkasodhoz fogni és lágyan megcsókolni, mondván neki, hogy minden rendben lesz, mert hűséges leszel, és azt teszed, amit mond, mert szereted őt? Lehet, hogy egyesek így gondolják, de én biztos, hogy nem. Kiszálltam a kocsiból, idióta módon sérült karommal felhúztam magam, amitől a koszos földre estem. Tom azonnal rám fordította a figyelmét, és felállt, hogy elfusson mellettem. – Taylor, mi a baj? – kérdezte, rám bámult, aggódva értem.

- Mit gondolsz – mondtam vissza durván, szinte kiabáltam vele, de túl gyenge voltam ahhoz, hogy ilyen erősen beszéljek. Erősen belélegzett, finoman megfogta a csuklómat. Elmentem, hogy visszahúzzam, de nem tudtam, nem azért, mert olyan erősen tartotta, hogy egy ér kipattanhat, hanem mert olyan lágyan tartotta, hogy megdöbbentem, milyen jó érzés gyengéden megérinteni. Tom óvatosan felállt, magával vezetve mentem, hogy tegyek egy lépést, de elestem. "Taylor!" – mondta Tom aggódva, és velem együtt térdre csúszott. Jobb kezem a vállára tettem

- Minden olyan homályos - mondtam, és megpördültem.

Néztem, ahogy Tom végigsimította az ujjait a karomon, és hirtelen megdöbbentett, hogy nem érzem az ujjait a bőrömnek, a csuklóm teljesen elzsibbadt. "Annyi vért vesztettél" Tom azt mondta: "Vér!" Tom hirtelen felpattant, láttam, hogy az erős fény kialszik a fejében, amint rájött, hogy kórházra és gyorsra van szükségem.

Megfogott és a karjaiba emelt "Ugh, Tom" felnyögtem, vitatkozni akartam vele, hogy mondjam neki, tegyen le, hogy nem vagyok mozgássérült és tudok járni, de túl gyenge, és pillanatnyilag nem tud semmit tenni.

„Rendben van, minden rendben lesz” – mondta Tom őrülten, és megpróbálta kinyitni a kocsija ajtaját.
Miután kinyitotta, leültetett az ülésre, és a leggondoskodóbb dolgot tette velem, amit valaha is tett velem; bekapcsolta a biztonsági övemet. Becsapta az ajtót, én pedig felnyögtem a hangra, ez ismétlődött a fejemben, mint egy visszhang, de ahelyett, hogy elhalkult volna, egyre hangosabb lett. Tom megkerülte az autót, és bevetette magát a vezetőülésbe. Bedugta a kulcsát a gyújtáskapcsolóba, és felbőgte a motort. Becsapta az ajtót, majd elindult a földúton. Olyan sötét volt, az autót egy portakaró borította a kosztól, és aggódtam, hogy Tom beleütődik valamibe, de mindig az voltam, amikor ő vezetett. A por végül kitisztult, és Tom az útra üvöltötte az autót. Hirtelen fények gyulladtak ki, ahogy Tom végigszáguldott a forgalmas, kivilágított utcákon. A csuklóm ölni kezdett, Tom pedig nagyon aggódott az általam kiadott zajok miatt.

Egy másodperc töredékére hátranyúlt, tekintetét továbbra is az úton tartva, és megragadta az ingét, amely még mindig a hátsó ülésen volt, amikor levette. Odaadta nekem „Tekerd a csuklód köré” – mondta Tom, és szidta magát, amiért nem gondolt arra, hogy korábban megcsinálja. Megragadtam az inget, és küzdöttem, hogy a csuklóm köré tekerjem, hirtelen felszisszentem, amikor szúrt a sebembe, amitől előrezökkentem, és lassan kifújtam; fájdalmasan.

- Ó, istenem - motyogta Tom, miközben lenézett rólam, és visszanézett az útra. - Mit csináltam? – mondta, és a hangja megtört, mintha sírni készülne.

Felé fordultam, az utcai lámpáktól megcsillant az izzadság a homlokán, és láttam a feszültséget a nyakában, nagyon megijedt. Kezei olyan erősen markolták a kormányt, hogy az ujjpercei fehérek voltak, a lába pedig annyira előre volt nyomva a gázpedálon, hogy azt hittem, átütötte az autón. – Nagyon sajnálom – mondta Tom, és rám sem nézett.

Megdöbbentem, lefagytam, Tom Kaulitz sírt.

– Kérlek, bocsáss meg, Taylor, soha nem akartalak így bántani! Tom felkiáltott, miközben előre meredt az útra, miközben labdázott. Öklével lecsapott a kormányra "Kibaszott idióta vagyok!" Azt kiabálta, hogy "nagyon sajnálom." Tovább sírt.

Továbbra is bámultam őt, a hátam az ülésnek dőlt, mert már nem tudtam felemelni magam, szinte bénultnak éreztem magam, és nem volt erőm megmozdulni. A szemem kezdett leereszkedni, láttam a szempilláimat, ahogy megvillantak az arcom előtt, fel le fel le. Ettől a fény szikrát kapott a szempilláim alatt, ahogy leestek, nagyon szép volt, és szerettem volna a szememet olyannak tartani, amilyen volt, hogy élvezhessem valamit az éjszakából – mondta Tom, visszafojtva a könnyeit.

„Taylor! " „Nyisd ki a szemed” – mondta, mielőtt megbökött volna. Motyogtam, és csak egy ujjal tudtam megbökni. – Nyisd ki a szemed, Taylor! – csattant rám Tom, már nem hallottam a kiáltásokat a hangjában, de pánikba estem.

Kinyitottam a szemem, és láttam, hogy Tom egyenesen engem bámul, és láttam a szomorúságot, az aggodalmat, a félelmet, és láttam az egészet. Tom megkönnyebbülten szívta be a levegőt. „Ne csukd be a szemed” – mondta, mielőtt visszafordult az útra.

Csend volt, talán nem is hallottam semmit, de ettől a dudálása és a csikorgó gumik hangja sokkal hangosabban, közelebbről és sokkal valósághűbbé vált.

My Living Nightmare-Tom KaulitzWhere stories live. Discover now