İyi okumalar!
-
Yutkundum,cevap vermeden yanından geçicekken belimi daha sıkı tuttu.
"Anladın mı?"Göz devirip ondan kurtulup yanından hızla ayrıldım.
Ne ceza vereceğini merak ediyordum. Umarım cinsellik içermiyordur.Adama bakınca bile cisellik akıyordu. Anlayın artık.
Gözlerimi etrafta gezdirdim. Herkes oldukça şık giyinmişti ve ben kimseyi tanımıyordum.
Taehyung'un olduğu tarafa bakınca Lia ile yalnız olduğunu gördüm. Bu kıza hiç ısınamıyordum. Kesin Taehyung'la da yatıyordur.
Yanlarına doğru adımlarken Taehyung'un bakışları üstümdeydi.
Yanlarına varınca Lia ya güzel gözlerimi çevirip yalandan gülümsedim ve Taehyung'a baktım.
İfadesizce beni izliyordu.
"Kolyem için teşekkür ederim..çok güzel"Dudaklarını yaladı ve boynumdaki kolyeye bakıp geri gözlerime baktı.
"Evet boynunda güzel görünüyor..yaparken o kadar beğenmemiştim"Gülümsedim ve bizi izleyen Lia'ya baktım.
"Jungkook'un yanında olman gerekmiyor mu Lia?"Üstümü süzmüş ve gülümseyip yanımızdan ayrılmıştı. Yapmacık gülüşüyle daha da gıcık görünüyordu.
Taehyung'a geri döndüğümde telefonu ile uğraşıyordu.
"Jungkook la aranız kötü gibi"Bana bakmadan cevaplamıştı.
"Aynıyız"Dudaklarımı yalayıp ne kadar görmesede başımı sallayıp önüme döndüm. O sırada bir garson yanımıza geldi. Masaya bir şişe ve iki bardak bırakıp bardaklara beyaz Fransız şarabını doldururken bende sahnede seslerin geldiği yere baktım.
Etraftaki hoş müzik keyfimi yerine getirirken Jungkook'un sahneye çıkıp müziği kesmesi ile dikkatimi ona verdim. Bir eline mikrofonu almış ve diğer elini cebine koymuştu.
" Yeni kadın marka yüzüm olan Park Lena için düzenlenen organisasyonumda burda olduğunuz için mutluluk duyuyorum. Son bir kaç yılda böyle bir fikir aklımda yoktu ama Lena'yı gördüğümde bu fırsatı elimden kaçırmak istemedim açıkcası..ve şimdi artık başarılarımız ile bizimle.. Park lena"
Konuşmayı daha çok sahnenin önündeki sanırım başka bir şirketin üyeleri olan adamlar vardı. Oldukça zengin görünüyorlardı.
Alkışlar başlayınca lina elimden tutup ilerleyemeye başlamıştı.
"Sahneye Bayan Park""Ama bana sahneye çıkacağım söylenmedi!"
sahnenin başına gelmiştik. Lina gidince merdivenlerden çıkmaya başladım. Jungkook durduğu yerden beni izlerken onun yanında adımladım. Elimden tuttu ve daha çok yanına çekip elimi bırakıp belimi tuttu.Yalandan gülümserken etrafa baktım. Burdan herkesi görüyordum. Karşımızdaki zengin adamlara bakarken dikkatlice beni izlediklerini gördüm. Bu biraz beni rahatsız etmişti.
"5 yılda her başarısını göreceğimize inanıyorum..biliyorum 5 yıl uzun bir süre ama Lena çalışmayı seven hırslı bir kadın..onun için sorun değil"Ya tabi canım. Şuan gerçekleri anlatıp onu rezil etsem ne yapardı acaba bana?
Bana bakınca bende ona baktım.
"Umarım bu gece oldukça eğlenirsiniz..ben çok eğleneceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...