SLM BU BENIM ILK FIC'IM OLACAK INŞ TUTAR . YAZIM HATALARINA OLDUKÇA DIKKAT EDECEĞİM ÇÜNKÜ BAZI FIC'LER YAZIM HATASINDA SINIR TANIMIYOR BSBSBNDBEBEBE :)
Felix kendisi yeni üniversite 'ye geçti Han ile çocukluk arkadaşı. Yetimhane 'de tanıştılar. Felix (baya klişe olcak biliyorum ama) çillerini sevmiyor. Yeni reşit oldu.
Hwang Hyunjin . Durumu baya iyi ama gösteriş sevmediği için normal bir hayatı var Üniversite öğrencisi ve ailesi New Yourk 'ta yaşıyor. Minho ile çocukluk arkadaşı onlar henüz 4 yaşında iken Hyunjin annesi ile , sokakta ağlayan minho'yu bulmuşlar, Hyunjin annesine çok ısrar edince annesi minho'yu , kıyamayıp sokakta bırakamamış . Minho ile okul okumaya Kore Seul'e geliyorlar (yeni tasincaklar ) .
Lee Know . Minho hyunjin ile kan kardeşler. Hyunjin'e çok değer verir . Çünkü o gün annesine Minho'yu eve alması için Hyunjin çok ısrar etmis. Hyunjin ile aynı yaştalar ve aynı okula gidicekler. O gün sokakta neden ağladığı veya geçmişi ile ilgili birşey hatırlamıyor . Ama yaşadığı hayatı dolayısı ile Hyunjin ve Ailesine kendi ailesi gibi davranıyor. Anne ve babasida Minho'ya öz evlatları gibi davranıyor. ✓Han Jisung . Han , Felix ile kardeş gibiler beraber yaşıyorlar . Üniversite'ye geçti.
Tanıtım yaptımmm :)) . Umarım bu fic tutar <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo♡er & Lo$er ~HYUNLIX 🎸
RandomBazen aşk, tüm imkansızlıklara rağmen gelir ... Ve kapını çalar. Peki hyunjin kapıyı açacak mıydı?