Part3

15 0 0
                                    

Elkezdődött a bajnokság az Újpest ellen,én még csak kispadon ültem. Addig pár játékos a pályán voltak és játszottak.
Egyszercsak Dorka megszerezte a labdát az ellenféltől és berúgta amivel szerzett nekünk  egy hól így 1-0 van mindenki örült a stadiumban,Ramírez mellettem ült a kispadon hiszen tegnap edzésen amikor elesett kisebb agyrázkódása lett úgy hogy nem nagyon tud játszani,és Abu Fani és még Gojak,Traoré és még Botka meg még pár játékos ráugrottak és egy kis ideig megünnepelték a gólt de valamit észre vettem,Dorka valakire nagyon mosolygott,követtem a szememmel hogy kire mosolygott ennyire és a csapatkapitányra Dibuszra? Valami itt fishy köztük.

Azután  a 30 percben Zachariassen lőtt egy gólt megint mindenki ujjongott és ünnepelt.
__________________________________
Éppen félidő van mindenki itt ül a kispadon Dorka mellém ült le,de amikor már kezdődött volna újra el a meccs és Dorka ment volna fel de az edző mondta neki hogy más fog felmenni helyette méghozzá én fogok?!
Dorka amint meghallotta hogy valaki más megy fel helyette mérges lett iszonyatosan de amint meghallotta hogy én megyek fel helyette mintha egy kicsit lenyugodott volna.
"Azért megy fel helyetted mert te már sokat játszottál és elfáradtál,pihenj egy kicsit és Biancának is kell játszania egy kicsit." Mondja edző.
"Rendben ha Bianca meg fel akkor nem baj." Mondja Dorka amitől kicsit jobban éreztem magam,talán kezd megkedvelni?

Felmentem a pályára és elkezdtem játszani.
Nagyon jól játszottunk egyszer próbált támadni az egyik játékos az ellenfél csapatból de Dibusz kivédte én pedig a 84 percben gólt lőttem fel sem tudtam dolgozni,mintha megállt volna velem a világ egyszer csak azt éreztem ahogyan Sigér rá ugrott és azután mindenki és együtt ünnepeltük,amikor oda néztem Liszteshez aki éppen felém tartott egy kis mosollyal az arcán én is kicsit vissza mosolyogtam de azután egyértelmű folytatni kellett a játékot.

89:45 kor mintha valami csoda történt volna

"Lisztes berúgja a gólt az utolsó percben"
Egy kisfiú nézte otthonról a meccset és ezt hallotta
Több száz ezer ember nézte a meccset és ezt halotta
A családom nézte a mecset otthonról és ezt hallotta
"LISZTES KRISZTIÁN BERÚGJA  A GÓLT AZ UTOLSÓ PERCBEN!!"
Ahogyan ott álltam a stadiumban és mindenki újjongot hogy nyert a Fradi Újpest ellen.

Én is újjongtam.
Zöld és fehér füstbombák látszottak a felszínen,élénk színeikkel felhívták a figyelmet magukra.

Nem tudom mi ütött belém de mintha a testem átvette volna felettem az uralmat és elkezdtem futni Lisztes felé a többi játékossal együtt és még azokkal akik a kispadon ültek,futottunk Krisztián felé és ráugortunk azután egymásra mindenki,ordítoztunk mint a vadállatok dúltak bennünk az érzések és nem próbáltuk vissza tartani,nem is tudtuk volna a boldogságtól.

Vagy egy jó 10 percig még a pályán újjongtunk azután beljebb vonultunk az öltözőkbe és ott pezsgőt bontottunk mindenki spriccelte mindenkire és órdítoztunk.
Egyszer csak azt érzem mintha valaki átölne és Dorka volt az ilyen side hug ot adott és közben énekelt én is elkezdtem énekelni.
Már 30 perce ünnepeltük és már mindenki készülődött haza,én is készülődtem.
Egyedül voltam az öltözőbe amikor egyszer csak valaki jelenlétét érzem,hátra fordultam és Krisztián volt az.

"Neked ez egy hobby hogy az öltözőbe bejössz amikor nincsen itt senki?több emberrel is csinálod?" Kérdeztem tőle.
"Nem csak veled csinálom,"mondja vissza.
"Tán érezzem magam különlegesnek?" Kérdeztem viccesen.
"Érezheted,hiszen az is vagy Bianca." Mondja Krisztián halál komolyan,egy kicsit csak néztünk egymás szemébe de ő megtörte a csendet.
(Ajánlom ennél a résznél hallgatni a dancing Queen by ABBA, trust me)
"Nagyon jó voltál ma." Mondja Lisztes és nem éreztem semmilyen szarkasztikát a hangjában mintha tényleg megdicsért volna.
"Kezdőhöz képes nem vagy rossz,Bianca."
"Te is nagyon jó voltál be kell vallani."
"Miért  dicsérjük egymást,nekünk versenyeznünk kellene egymással." Kérdeztem miközben Krisztián kezdett közeledni hozzám.
"Azt is csináljuk." És azzal össze ért a szánk.
Csak egy kis csók volt  semmi vágy benne hanem

Szerelem

Gondoskodás

Kedvesség

Gyengédség

Ezeket éreztem.
Elváltak ajkaink egymástól mint ágtól a levél.
"KRISZTIÁN!!!" Hallottuk ahogyan Sigér ordítja Krisztián nevét.
Krisztián még egy utolsót vissza pillantott rám majd elment,egyedül hagyva az érzelmeimmel és gondolataimmal ránéztem az órára és 01:23 van csak 7 percen van mielőtt jön a buszom úgyhogy kapkodnom kell magam hogy le ne késsem.
__________________________________
Haza értem mindenki aludt úgyhogy csendbe kellett maradnom,átöltöztem a pizsamámba és elindítottam a sunflower by Post Malone
És elaludtam arra.

Amikor felkeltem eléggé késő volt 10:34 unatkoztam ezért elindítottam az i know you by Faye Webster és egy értesítést kaptam a Blikk hírekből.

Lisztes Krisztián egy titokzatos lánnyal látták.
És egy kép ahogyan Krisztián egy szőke kék szemű lányt csókol.

'I'll quiet down if it's what you want.'
'I understand i'm not the only one'
'For you'
Pont ez a része ment a dalnak

Nem hittem a szememnek,neki a csók nem jelentett semmit?

Nem tudtam megállni a könnyeket amik kiharcolták magukat a sememből.

Utálom őt.
__________________________________
Words:813

Lisztes KrisztiánWhere stories live. Discover now