Megtalállak, ha belehalok is!

75 3 0
                                    

Napok óta nem láttam őt. Aggódom érte. Lehet hogy...nem is tetszem neki? És tényleg csak véletlenül puszilt meg? Nem azért mert szeret? Akkor lehet, hogy nekem sem kellett volna? Többször voltam a napokban az udvaron, mint életemben. Reményekben, hogy láthatom az édes arcát. De semmi. Nagyon féltem, nem tagadom...olyan törékeny. Hiányzik...igen! Meg kell keresnem! Nem hagyhatom annyiban! Elmentem először a fodrászatba.
-Szia Jimin! Nem láttad Taehyung-ot?-kérdem lihegve.
-Nem. Nem jött be. Napok óta. De...te vagy az a fiú? Akiről annyit mesélt? Akit megpuszilt. Ugyeee?-szól a szőke hajú kaján vigyorral.
-Igen! Nincs ötleted hol lehet?-kérdem most már elég idegesen.
-Nézd meg a munkahelyein. Jobbat nem tudok.
-Kösz.-és már fordulok is ki a szalonból és elindulok az állatkertbe.
-Elnézést!-szólok egy idősebb úrhoz.-Nem látta az egyik dolgozót? Kim Taehyungot?
-Nem uram, sajnálom. Napok óta nem.-mondja.
-Köszönöm.-meghajolok és futok a postára. Odaértem. Egy nő ült az asztalnál.
-Jónapot. Látta Kim Taehyungot? Az újságkihordót?
-Jónapot. Egy hete nincs hír felőle.-szól komolyan.
-Viszlát!-arra gondoltam átmegyek a szomszédba. A családja csak tud valamit. Bedörömbölök az ajtón.
-Oh szia Jungkook! Mi történt?-kérdi az anyuka.
-Semmi Mrs. Kim. Taehyungot keresem. Mondja, hogy maga tud segíteni!-hisztizek könnyes szemmel.
-Sajnálom Jungkook. Elutazott.-mondja a fejét lehajtva.
-Mégis hova?-kérdem vérben forgó szemekkel.
-Párizsba. Azt mondta új életet szeretne kezdeni.-szól szomorúan az asszony.
-Tessék? Mikor változott meg ez a kis, gyenge, törékeny fiú??? Most meg világot akar látni...nem ezt nem bírom...-mondom nevetve.-Köszönöm Mrs. Kim...hálásan.-és röhögve hazabattyogok. Ez nevetséges. Ez valami kandikamerás műsor? Csak én nem tudok róla? Mikor önállósodott meg ennyire? Én nem értem. Ennyire rossz volt a puszim? Vagy mi? Ennyire menekülni akar? Jól van Kim Taehyung. Nem menekülsz el előlem! Van egy hét egérutad...most már én jövök. Bólogatok erélyesen, vigyorral az arcomon. Az enyém vagy Taehyung! Csak az enyém.

Görög félistenek 『taekook』Where stories live. Discover now