Jungkook henüz 20 yaşında genç bir delikanlıdır hayatına her şeyden habersiz devam etmektedir.
●●●●●●●Doğum günümden sadece bir gün sonra anne ve babamla tatile çıkmıştımki bir anda annem kucağımda bayılıverdi. Neler olduğunu anlayamamıştım.
Babamla alel acele annemi en yakın sağlık kuruluşuna götürmüştük.Doktor yanımıza gelmiş ve annemin kanser olduğunu ve çok az bir ömrü olduğunu söylediğinde babam ve ben şoka uğramıştık.
Jk: Tahmini kaç günü var annemin.
Doktor: Tam bir şey demek zor ama en fazla bir ay.
●●●●●
Anneme hiçbir şey söylemedik. Gözümün önünde eriyordu ve ben sadece izliyordum. Başka ne yapabilirdim ?
》》》》》1ay sonra
Annemle alış veriş merkezinde dolaşırken bir anda kucağıma bayılan annemi görmek beni çok korkutmuştu.
Jk: Anne kalk anne ANNE KENDINE GEL!
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum ama artık annemin öldügünü biliyordum.
Annemi eve götürüp yatağına yatırdım zar zor ayakta duruyordum .
Kapı sesiyle kendime geldim. Babam benim halimden durumu anlamış ve olduğu yere yıkılmıştı. Babam da annemin haberini aldığından beri çok kötüleşmişti adeta annemle beraber ölüme yaklaşıyordu.Nefes almakta zorlanan babamın yüzüne su serptim.
Jk: Baba lütfen salma kendini güçlü dur.
Babam zar zor nefes alıyordu zaten kalp hastası olan adam nefes bile alamaz hale gelmişti.
Birkaç dakika sonra Babam olduğu yere yığıldı ve gözü gidip gelmeye başladı nabzını ölçtüğümde nabzı neredeyse yoktu.Baba: O - oğlum bil-bilmen gereken bilmen gereken bir şey var.
Nefes alamazken hâla bir şeyler anlatmaya çalışıyordu
Baba: sen sen bizim o - oğlumuz değilsin.
Söyledikleri beni şoke etmişti. Ne demek oğulları değilim?
Baba: Senin baban b- bir maf bir maf.....
Sözünü bitiremeden ölüvermişti babam(!)
Annem gibi o da kucağımda vefat etti.●●●●●●●●●
~Hastanede~
Doktor: Efendim aradığınız veliahtı buldu.
Taehyung: Nerede buldun?
D: Efendim o hasta olan annesini getirdi buraya
T: Güzel. Hemen bilgilerini gönder bana . İyi iş çıkardın Doktor mükafatını alacaksın.
D: sağ ol-
Doktor sözünü bile bitirmeden Taehyung doktorun yüzüne kapatmıştı .
Taehyung haklı zaferini kutlayacaktı.
●●●●●●●
Şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabret Sevgilim
Teen FictionYer altının aranan veliahtı Jungkook ailesi tarafından yıllarca sıradan bir aileye verilir ve Jungkook kanser sonrası kaybettiği anne babasından gerçekleri öğrenir. Bu sırada yeraltının kralı Kim Taehyung da Jungkooku arıyordur.....