Mayda Demir
Etütten çıkıp yorgun bakışlarla Bora'ya baktım. Aşırı yorulmuştum. Sürekli test çözüp konu dinlemek kafamın içini patlatmıştı.
"Çok yoruldum,"
"Bende."
O da bitmiş bir şekilde bana bakarken zar zor kolejden çıktık.
"Eve mi gideceksin?" dedim bir anda.
"Bilmiyorum, sen?"
Omuz silkip kenardaki banka oturdum.
"Tüm gün okulda olmak insanı cidden yoruyor."
Başını sallayıp yanıma otururken banka iyice yayıldım.
"Eve bırakayım seni, olur mu?"
Olurdu. Yani, otobüs kalabalığı çekemezdim şuan.
"Sana zahmet olmayacaksa çok iyi olur."
Omuz silkip ayağa kalktı ve bana baktı.
"Bekle beni burada."
Başımı sallarken o aşağı doğru gidip köşeyi döndü. Bir süre onu beklerken işittiğim sesle önümde duran motora baktım.
Yeşil motoruyla karşımda dururken kaskını bana uzatmıştı. Vay anasını avradını! Motoru da var beyefendinin.
"Al bakalım,"
Tebessüm edip kaskı alırken başıma geçirdim. Onun arkasına geçerken bir anlığına motorun markasına baktım.
Yeşil R7 mi? Vallahi mükemmel.
Motoru sürmeye başlamasıyla ellerimi nereye koyacağımı bilemedim bir süre. Ani bir fren yapmasıyla korkup beline kollarımı sardım.
Telefonunu bana uzatırken elime aldım. Harita açıkken ne ima ettiğini anlayıp lojmanın konumunu girdim ve yol tarifini açtım. Ona telefonu uzatırken bir süre bakıp başını salladı.
Hızlı bir şekilde motoru kullanırken otobana çıkmıştık. Arabaların yanından makas atarak ilerlerken korkmaya başlamıştım.
Eve tek parça olarak giderim inşallah.
Bir süre sonra otobandan çıkıp caddeye geçerken lojmanın önünde durdu. Motordan indiğim esnada gelen araçla lanet ettim. Işıtan abi senin zamanlamanı s-
Kaskı çıkartıp Bora'ya uzatırken elimden aldı. Koluna kaskı geçirirken saçlarını düzeltti.
"Gel kahve içelim demek isterdim ancak abimler geldiler. Yemek hazırlayıp onlarla ilgilenmem lazım. Bir sonraki sefere ya kahve içelim ya da yemek ısmarlayayım mı?"
Omuz silkip arkasına baktı. Zırhlı araç tam arkamızda dururken motoru kenara çekti.
"Bana fark etmez, yarın görüşürüz o zaman?"
"Hım hım, görüşürüz."
Bora'nın gitmesiyle Işıtan abiye dil çıkartıp arkaya koştum. Zırhlı aracın kapısını açıp kendimi içeri atarken kapıyı kapatmaya çalıştım. Alperen abi gülüp kapıyı kapatırken hepsi bana bakıyordu. Alparslan abinin yanına otururken başımı onun omzuna yasladım.
"Aklı olan okul denen o yere adım dahi atmasın."
Bir kaçı gülerken Ege abi uzanıp saçlarımı karıştırdı.
"Motorlu çocuk kimdi, eniştemiz falan mı?"
Işıtan abi açık olan aradan bağırırken yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GADASINI ALDIĞIM [Final Oldu]
Beletrie"Göğsünün altındaki ufacık ve yorgun yüreğin beni hiç mi sevemez gadasını aldığım?" Yüzbaşı Atay Han Bozkurt ve kalp hastası Mayda Demir'in hikayesi. - Instagram, Texting, kısacası hemen hemen her türlü şeyleri içerir. Eğlencesine yazılmıştır, mantı...