Evimin içinde büyücü olma olasılığı yüzde kaçtır aishh delirecem aynadaki yazı temizlenmiş ti ama ben götüm yemediği için direk evden çıktım offf kahvaltı hazırlamaya gittim.
Okula varmıştım tüm herkes bana bakıyordu dünkü olay yüzünden çoğu erkekte bana 'bu gece bana ayıracak vaktin varmı' diyordu bu lafların beni ne kadar kırdığını neden kimse tahmin etmiyor küçük bir kıza yapılan bu şeyler komikmi sınıfa geçtim hemen.
Öğle yemeği saatindeydik ders bedendi erkekler ve kızlar voleybol yarışması yapacaktık altıma yarım tayt üstümede crop giydim morluklarım zaten geçmiş gibiydi hafif vardı ama göze batmıyordu belime siyah ceketimi bağladım sahaya gittim hoca düdüğü çaldı ve maç başladı 19 a 18 biz alıyorduk son sayıydı erkekler başlıyordu adını hoca yoklama alırken öğrendiğim sıra arkadaşım, beni gözüne kestirdiği belliydi topu tam karşılayacaktım boyumun biraz üstü attı vr yüzüme sert bir şekilde geldi Allah kahretsin burnum kanıyordu, sızlıyordu kızlar koşarak yanıma geldi Asır 'a baktığımda bana pislik bir şekilde gülüyordu.
Revirden çıktım artık doktor beni gördüğünde gözlerini deviriyordu koşarak sınıfa çıktım çantamı aldım okul yeni boşalıyordu koşa koşa gidiyordum bugün kuzenim gelecek ti bu yüzden mutluydum hemen eve gidecektim koşarak çantamdan telefonumu çıkarmaya çalışıyordum kendimi sert bi şeylere çarpmayla totomun üstüne düştüm kişiye baktım.
"ağğğ olum sen belamısın bir yandan burnumu kır, bir yandan rezil et, çarp ohh ne güzel ya bı arada arkana çelik mi giyiyorsun neden bu kadar sert anlamadım ki" hayla totomu okşuyordum bana bakarak şöyle dedi.
"çelik varmı yokmu görelimmi?" dedi blüzünü çıkarmaya başladı acilen çantamı alıp koşarak okuldan çıktım eve geldim çantamı fırlatıp yemek hazırlamaya başladım.
Şuan Mert gelmiş gülüşerek konuşuyorduk yemeklerimizi tabağa koyup masaya götürdük tam oturacakken zil çaldı Mert bana dönüp "birini mi bekliyorsun?" "hayır benim birini bekliycek arkadaşım mı var" "ozaman sen dur ben bakim" dedi o önden ben arkasından gittim kapıyı açtı "Asır" dedi Mert ne bunlar tanışıyormuydu yarım saat oldu Asır geldi geleli bunlar benle konuşmuyordu ayağa kalktım "ben yatıyorum iyi geceler Asırı gönderip kapıyı kilitle odan odamın yanında iyi geceler" dedim ikiside bana iyi geceler dediler.
Yukarı odama çıktım duş aldım üstümü giyindim telefonumu elime aldım ASIR YAMAÇ SENİ TAKİP ETMEYE BAŞLADI hemen bende onu takip ettim cidden harikaydı bu adam çoğu tanıdığım mankene taş çıkarırdı üstü çıplak bir fotosunda telefon donmuştu onunla uğraşırken telefona iki kere ardı ardına bastım v onun o fotosunu beğendim hassiktir ASIR YAMAÇ SANA MESAJ GÖNDERMEK İSTİYOR telofonu elimden fırlattım titrek ellerimle aldım telefonu isteğini onayladım
Asır Yamaç: beğendin sanırım he yakından görmek istermisin hme çelik varmı yokmu görmüş olursun ;)
Sarıçiçeğiniz: valla yanlışlıkla oldu telefon donmuştu bende onla uğraşırken öyle oldu işte valla ya ben senin orana neden bakim hem sapıkmıyım ben be"
1dk önce görüldü
O gg varya o gg sana girsin sen kimsin bana gg atarsın 1 dk sonra kapım çalındı "gir" dediğimde gördüğüm kişiyle şoka uğradım...
BUGÜNÜN BÖLÜMÜ BU KADARDI HEPİNİZİ ÖPÜYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÖPÜYORUM YAZARINIZ TARAFINDAN ÖPÜLDÜNÜZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyale Aşk
RomancePelin yeni bir koleje burslu bir şekilde kaydını aldırmıştır. Ve pelin asosyal bir kızdır. Çünkü babasından şiddet görmekte ve tacize uğramaktadır. Peki bu asosyal kız okulun popüler çocuğunun dikkatini çekerse ne olur? Hadi Asır ve Pelin in hikayes...