"Mitä?"

76 7 1
                                    

Jimin nk. Time skip
Kävelimme lokeroillemme. "Ei helvetti." Leo sanoi yhtäkkiä. Laitoin kirjojani kaappiin ja laitoin kaapin sitten kiinni. "Ou fuck." Heikki sanoi. "Mitä siel nyt o?" Kysyin pojilta. Leo käänsi kännykän minua päin. Ruudulla oli video Nikistä ottamassa suihin joltain mieheltä. "Laita se pois." Sanoin. Leo sammutti puhelimensa.

Näin Nikin kävelevän käytäviä pitkin ja kaikki nauroivat hänelle. Video oli siis levinnyt. Niki meni vessaan. Näin poliisien kävelevän ulos, joten juoksin heidän luokse. "Hei." Sanoin ja poliisit kääntyivät minuun. "No?" Yksi kysyi. Kaivoin puhelimeni taskusta ja näytin videon heille. "Joku jako tän videon. Ajattelin et teiän ois hyvä tietää." Sanoin. "Kiitos." Poliisi sanoi ja sitten he lähtivät. Sammutin puhelimen ja laitoin sen taskuuni, jonka jälkeen lähdin takaisin sisälle.

Nikin nk.
Piikitin itseäni koulun vessassa. Olin vetänyt ainakin kuusi nappia ja juonut viinaa. Laitoin neulan reppuun ja laitoin sitten Eetulle viestiä.

-viesti-

Laitoin kaikki tavarat reppuun ja lähdin

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Laitoin kaikki tavarat reppuun ja lähdin.

Time skip
Istuimme hylätyn laattatehtaan katolla ja joimme. "Mikä o?" Eetu kysyi. "Kuin ni?" Kysyin. "Ekaks vedät mua turpaa ja nyt haluut ryyppää mun kaa. Mikä o?" "Ei mikää. Oon vaa ollu vähä sekasi, ei muuta." Sanoin. Join kaljan loppuun ja heitin tyhjän tölkin katolta, jonka jälkeen menin istumaan Eetun syliin.

"Mitä nyt?" Hän kysyi yllättyneenä. "Pane mua." Kuiskasin hänen korvaan. "Täällä?" Hän kysyi. "Nii. Ihan niinku se ois eka kerta." Sanoin. Aloin laskemaan Eetun kolitsihousuja ja boksereita. Saatuani hänen housut alas, laskin omani. Eetu otti lantiostani kiinni ja työntyi sisälleni. Suutelin Eetua huulille ja hän suuteli takaisin. Aloin nostamaan itseäni ylös ja alas.

Eetu siirsi kätensä lantioltani takapuolelleni ja puristi. "E-Eetuh.." Sanoin. Eetu alkoi suutelemaan kaulaani ja jättämään sinne fritsuja. Laitoin käteni hänen hiusten sekaan ja tukistin.

"wow wow jätkät!" Kuulimme Olivian huutavan. "Mitä helvettiä?!" Eetu huusi ja laittoi hupparin meidän ympärille. "Voitteks oottaa jossai muual, ni saadaa hommat tehty?" Eetu kysyi. Käänsin katseeni alas. "Eetu unohda. Ei mul seiso enää." Sanoin ja nousin ylös, jonka jälkeen vedin housut ylös. "Mut mul seisoo." Eetu sanoi. Huokaisin. Menin polvilleni hänen eteen ja otin häneltä suihin. "Oikeesti? Pieni varotus ois ollu kiva!" Emilia huusi. Eetu otti hiuksistani kiinni ja työnsi päätäni alemmas. Hetken päästä hän laukesi suuhuni. Vetäydyin kauemmas ja nielin kaiken.

"Ootteko valmiit?" Oliver kysyi. "Joo." Vastasin. Eetu veti housunsa ylös. "Meen käymää kusel." Sanoin ja lähdin.

Päästyäni alas, kävelin yhden rakennuksen taakse ja työnsin sitten sormet kurkkuun, ja oksensin. "Vittu." Sanoin ja löin nyrkillä seinää. Menin maahan istumaan ja painoin pääni polviin.

Olivian nk.
"Onks Nikil kaikki hyvi?" Kysyin Eetulta. "En tiiä. Ei se puhu mul." Hän sanoi. "Mä voin koittaa puhuu sil." Vilma sanoi. "Se ei haluu puhuu kellekkää meist." Eetu sanoi. "Voi vittu." Oliver sanoi. Käännyimme häntä päin. "Mitä?" Emilia kysyi. Oliver käänsi kännykän meitä kohti. Eetu otti kännykän käteensä. "Mitä vittua?!" Eetu huusi.

"Mitä?" Kuulimme Nikin kysyvän.
——————————-
Sanoja: 459

Lets be broken togetherМесто, где живут истории. Откройте их для себя