29. f e j e z e t

99 4 16
                                    

Pár perc múlva meg már anyu nyitott ajtót.
-Na jó, ki vele!-ült le velem szemben, és próbált higgadt maradni.Vettem egy mély levegőt, majd elmeséltem mindent.
-Szóval a Sneci létnek annyi? Most már Flúgos vagy?-lepődött meg anya.
-Amúgy is azt akartátok, hogy az legyek-vontam meg a vállam.
-Oké, de még is meglepődtem a hirtelen változástól-csodálkozott el őszíntén.-Na és most már Rafe Cameron a nagy szerelem? JJ Maybank többé már nem?
-Hát...azt hiszem igen-rágódtam kissé a válaszon.
-Na mindegy, mindjárt iskola, elolvastad a kötelező olvasmányt, ugye?-meredt rám kérdőn, mire én kínosan néztem máshova.
-Persze...-füllentettem.
-Ajj, te lány, nyílván nem olvastad el-forgatta a szemét anya, majd otthagyott a szobámban, miután becsukta maga mögött az ajtót.

Kie szemszöge:

Másnap reggel fáradtan ébredtem az ágyamban. Miután összeszedtem magam, bevetettem az ágyam, majd felvettem egy haspólót és nadrágot. Lementem a szüleimhez reggelizni, azonban semmilyen kaja nem várt engem az asztalnál, anya és apa pedig méregettek folyamatosan.
-Baj van?-kérdeztem furán.
-Kiara, elegem van abból, hogy állandóan ezekkel a Snecikkel lógsz! Ahogy elkezdődik az iskola, a tanulásra fókuszálj, ne ezekre a fiúkra!-kezdte el a vitát anya, apa pedig mérgesen bólogatott mellette.
-Istenem, már megint kezdődik!-sóhajtottam fel.
-Ki miatt is? Miattad! Mert neked csak a barátaid számítanak, a családod már nem!-üvöltött anya, én pedig fogtam a fejem mérgesen a reggeli ordítozástól.
-És ha azt mondom, hogy nekem ők a családom, és nem ti?-vágtam vissza, mire elkerekedett a szemük.
-Tudod mit? Ha neked ezek a Snecik jelentik számodra a családot, hát költözz hozzájuk!
-Látni sem bírunk!-mondta apa is, mire nekem könnyes lett a szemem.
-Már megyek is-ingattam a fejem szomorúan, majd kicsortattam a házból az összes ruhámmal együtt.

Emma szemszöge:

Gondoltam, hogy kimegyek kicsit sétálni, hogy friss levegőt szívjak. A házból kilépve elindultam a partra, és pont akkor láttam elviharozni Kie-t egy halom ruha kupaccal a kezében.
-Minden oké?-kérdeztem tetett érdeklődéssel.
-Hagyj engem békén ,,hercegnő"-forgatta a szemét, és ment tovább, de én utána szaladtam.
-Kitalálom! A szüleid elküldtek otthonról, és most mész John B-ékhoz rinyálni!
Erre megfordult.
-Részben igaz, de nem rinyálni megyek, hanem csak úgy...-mondta zavartan, de összeszedetten.
-Hát persze-nevettem fel.-Gondolom hogy majd három palival fogsz együtt élni, ha JB-hez odaköltözöl, mert ott lesz JJ is, hisz ő is ott él már nagyjából.
-Mintha lenne ehhez közöd-fröcsögte.-Na menj az utamból te Flúgos rib@nc-sziszegte mérgesen.
-Úgy lesz te Sneci idiótaság-vágtam egy grimmaszt, majd mutattam be neki, és elindultam az ellentétes irányba.

A stégnél megpillantottam Rafe-t, mire meglepetésemben azt se tudtam, hogy mit csináljak.
-Rafe-szólítottam meg őt, mire ő megfordult a tengelye körül, és rám nézve elmosolyodott.
-Szia!-lépett hozzám, majd gyengéden megcsókolt. Azonnal viszonoztam, és a karommal átkulcsoltam a nyakát. Eközben ő átkarolta a derekam, de éreztem, hogy a keze kissé lejjebb csúszott a fenekemre.
-Szóval...mi együtt vagyunk?-kérdeztem, miután elváltunk egymástól.
-Persze! Mármint ha szeretnéd-mondta rögtön, mire én elpirultam.
-Szeretném-csókoltam meg hosszan.
Rafe keze már nem a derekamon volt, hanem már az arcomat fogta, én pedig az én kezemet a mellkasának támasztottam, és úgy csókolóztunk.
-Nem ülünk be valahova reggelizni?-szakadt el tőlem pár perc után.
-De, végül is miért ne-mosolyogtam rá, majd kézen fogva elindultunk.

Kie szemszöge:

Odaérve a Kastélyhoz, a barátaim, illetve JJ felém fordultak.
-Mi a baj?-kérdezte JJ, mert látta rajtam, hogy valami nagyon nem oké. És ekkor totál kiadtam magamból mindent, ami bennem volt. Vagyis azt, hogy kirúgtak úgymond otthonról.
-Lakj nálam nyugodtan-mondta John B kedvesen.-JJ úgyis itt lakik, és lehetnél vele a szobájában.
-Úristen John B, imádlak!-hálálkodtam.
-Van kedvetek szörfözni?-váltott témát Pope.
Na erre természetesen mindenkinek igen volt a válasza.

~~

Írói szerk: Sziasztook! Nem szoktam fejezetek után ilyen kis leírást tenni, de viszont most megkérnélek titeket arra, hogy adjatok légyszí ötleteket a következő részekre, mert kifogytam belőlük, és ezért is lett rövidebb ez a fejezet. :( Előre is kösziiii. Sok puszii 🥰😍❤️

Outer Banks-Váratlan változások (FF)Where stories live. Discover now