İyi okumalar!-
"Ne!?"
O ifadesizce kahvesini içerken ben hala şoktaydım. Bu işe para ile başlayıp bu yüzden sözleşmeyi bile okumamıştım ve şimdi o parayı bile alamıyordum!
"Jungkook şaka yapıyorsun öyle değil mi?"
Ağzını peçete ile silip arkasına yasladı ve bana baktı.
"Hayır lena. Sözleşmeyi okusan iyi olur""Hayır bunu kabul etmiyorum Jeon"
Güldü ve başını eğdi.
"Sana kabul ediyor musun diye sormadım Lena"Ayağı kalktı ve ilerlemeye başladı. Bende kalkıp onun önüne geçtim.
Bana baktı. Sanırım böyle bir şey yapmamı beklemiyordu.Üstümü süzüyordu ama ben onun yüzüne bakıyordum.
"Farklı bir ceza vermeni istiyorum."Sırıttı.
"Yapıcak mısın?""Evet"
Alt dudağını dişleri arasına alıp bana daha da yaklaştı ve dudaklarıma baktı.
"Beni öpmeni istiyorum"Gözlerim büyürken o sırıtmaya devam ediyordu.
"Hayır! Bunu yapmamı bekleyemezsin!"Geri çekildi.
"Sen bilirsin."Yanımdan geçip gitti. Sinirle göz devirip arkasından ilerlemeye başladım. Onu öpmemi nasıl beklerdi? Beni kedicikleri gibi görüyordu heralde?(ben olsam yapardım wpsowjsj)
•••
Giydiğim eteği götümü biraz daha kapaysın diye aşağı doğru çekerken Taehyung'un odasına doğru gidiyordum.
Jungkook bana kıyafet vericeğini düşündüm ama iç çamaşırımla çıksam daha kapalı olurdum. Tamam belki biraz abartmış olabilirim.
Taehyung beni neden odasına çağırdığını merak ediyordum. Belki dün gece içindir.Odasına girip etrafı inceleyerek onun olduğu yere gittim. Masada oturmuş Lia da karşısında durmuştu. Bu kızla yatağını düşündükçe nedense midem bulanıyordu.
"Sen çıkabilirsin Lia"
Lia bana bakmadan yanımdan geçip gitti. Bende Taehyung'a geri dönüp konuşmasını bekledim.
Ayağı kalktı ve bana doğru yaklaştı. Kaşındaki bant dikkatimi çekmişti. Yaralanmış mı?
Dibime girinceye kadar yürüdü ve üstümü süzüp geri gözlerime baktı.
"Jungkook mu giymeni söyledi?"Demiş ve üstümü göstermişti.
"Ah şey ben üstüme kahve döktüm de oda bana kıyafet verdi o kadar"Başını salladı.
"Bu elbiseyi yapmam uzun sürmüştü. Kumaşı oldukça nadir..dikkatli çalışmam gerekiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...