Kapitola 14

84 2 0
                                    

Týždeň ubehol ako voda a vôbec to nebolo také hrozné ako som si myslela. Práve naopak s Gemmou a Anne som si celkom dobre sadla ale s Robinom... No s ním až tak nie.

-Am? Si zbalená?- Šepol mi ocko aby nezobudil ostatních.

-Zbalená som ale prebratá nie.- Povedala som Harrymu. Ako som mohla byť prebratá keď som šla spať o desiatej a o pol dvanástej som už vstávala aby sme stihli lietadlo. Dnes bol ten deň. Konečne uvidím Amerikuuuu. O druhej sme nastúpili do osobného lietadla na letisku v Menchestry. Vážne neviem ako dlho sme leteli ani neviem ako som sa dostala do auta v každom prípade som ležala na zadních sedadlách a bola som zakritá dekou. Sadla som si.

-No konečne!- Povedal posmešne Harry

-Ty si nespal?

-Spal ale v lietadle, Kto iní by to odšoféroval domov?

-Ja neviem, možno tvoj osobný vodič.

-Na takéto veci šoféra nepotrebujem.- Odvetil ocko a dal smerovku do prava. Zastali sme až na mieste. Pred nádhernou a velkou vilou. Keď som to uvidela nedokázala som zo seba vydať nič iné len wow.

Prešli sme chodníčkom z kameňou aby sme nepostúpali trávnik. Ocko vybral zvezok klúčov a jeden klúč strčil do zámky, na to sa ozvalo len jemné cuknutie.

-Sme doma!- Zakričal. Ale komu sakra? Keby mal frajerku povedal by mi o nej. Teda myslím. Odpovedal mu mužský hlas. On je gay? Ten hlas my bol povedomý a vo dverách sa ukázal Louis Tomlinson ktoý hneď objal ocka a on mu dal pusu na čelo. Ja som stála vo dverách a padla mi sánka.

 Ja som stála vo dverách a padla mi sánka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ahoj Amber, som Louis.- Pozdravil sa mi brunet oblečený v riflových kraťasoch bez trička a celkom nižší od Harryho.

-A-a-ahoj- Vykoktala som zo seba a on sa iba usmial. Harry s Louim vošli dnu ale ja som zostala stáť vo dverách kôli šoku ktorý som nečakala. Popravde pre mňa to bol príjemný šok lebo som bola Larryshiper.

-Amber žiješ?

-Ah.. Hej- A vošla som dnu.

My DadWhere stories live. Discover now