0.8

15 3 1
                                    

Niye oy verilmiyor aceppp.

Neyseee oy verin yoksa bölüm atmam. Ciddiyim.

&

Uykulu gözlerimle telefonu elime aldım. Öylesine geziniyordum ama ellerim beni onun hesabına götürdü. Onu çok kırmıştım. O da beni kırmıştı ama ilk ben özür dilemiştim.

Her zamanki gibi...

Açıklamasını merak ediyordum ama bir yandan da Mert vardı Azat yani onu kırar mıydım? Bunu yapmamalıydım ona. Beni gerçekten seviyorsa kırmamalıydım. Ama kimseyi sevmediğini söylemişti-

Çalan zilin sesi ile düşüncelerimden kurtulup kapıya doğru ilerledim. Saçım dağınık bir topuzdu ve üzerimde Pijamam vardı. Harry Potter'lı. Bu detayı geçmek olmazdı. Kapıya vardığımda elim kapının koluna geldiğinde duraksadım kim o? dedem lazımdı ben de dedim.

Karşıdaki kişi benim dediğinde açtım. Kim olduğunu bildiğimden değil benim dediği için açtım. Benim dediyse tanıyordur beni.

Kapı açıldığında bir şoka uğradım. Taş gibi bir çocuk vardı karşımda. Bu kimdi lan. Bu çocuğun benim evimde ne işi vardı?

Asi: Kimsiniz?

?: Beni tanımadığını söyleme.

Asi: Tanımıyorum ama.

?: İpucu veriyim. Mert.

Asi: Ne?!

Mert mi? Ama o kişi Azat değil miydi? Ben yanlış mı anlamıştım...

Mert: Beni gördüğüne sevinmedin mi güzelim.

Kafam o kadar karışıktı ki. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ege ile bugün konuşacaktım. Ama Mert evime gelmişti. E ama ben. Ege beni seviyordu. Benim amacım zaten bu değil miydi. Yine kalp kırılacaktı. Beni gerçekten seviyor muydu?

Dönerse Senindir TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin