Cz. I

55 5 0
                                    

Sarah : Niestety ! Jak na złość ! Znowu musimy się przeprowadzać... Już trzeci raz w ciągu 2 lat. Mam już powoli tego dosyć. Poza tym... Bill nie najlepiej to znosi, tak jak Mark - jego brat. A ja z James'em nie wiemy już jak im to powiedzieć. Kiedy zawiązują nowe znajomości, zaraz muszą je zrywać z powodu tej cholernej przeprowadzki !!! Ja też przyzwyczaiłam się już do tego miasta. Poznałam nowych sąsiadów, którzy, tym razem, nie byli tacy źli. No, ale niestety - James dostał w Londynie 2 krotnie większą pensję, więc musieliśmy na to przystać.
Bill : Nie wiem już o co chodzi... rodzice zachowują się ostatnio jakoś dziwnie... Są dla mnie i młodego za mili... Czyżby znowu coś od nas chcieli? A może... tata znowu dostał pracę gdzie indziej i znowu bedziemy musieli się przeprowadzić. Jeśli tak, nie wiem jak ja to zniosę. Wreszcie układa mi się życie, a tu przeprowadzka? Nieee, pewnie to nie to - przesadzam.

-----------------

Sarah : Chłopcy... musimy Wam coś powiedzieć...
Bill : No mów, co się stało?
James : Chodzi o to, że dostałem w Londynie bardzo dobrą pracę. Więc niestety, ale musimy się tam przeprowadzić. Przepraszam was.
Bill : Nie !!! Mam już tego dosyć! Co chwilę jakieś przeprowadzki ! Dopiero co się tutaj zaaklimatyzowałem, poznałem nowych kolegów... No i bardzo fajną dziewczynę ! Czy wy musicie niszczyć mi co pół roku całe życie ?!
James : A czy ty do cholery, rozumiesz to, że robimy to dla waszego dobra?! Będzie wam się lepiej żyło ! O wiele lepiej !
Bill : Nie mam zamiaru o tym gadać. Chcecie to sobie jedźcie. Ja zostaje tutaj !
James : Jedziesz z nami ! Bez dyskusji ! - Bill wyszedł z pokoju
Sarah - Mark, słońce... przepraszamy Was. Mam nadzieję, że choć ty to zrozumiesz...
Mark : Nie martw się mamusiu, rozumiem. - ze spokojem powiedział 7-latek

                     ---------------

No cóż - tak jak zawsze, rodzice postawili na swoim. Po pewnym czasie Bill przeprosił ojca za swoje zachowanie. Wszyscy się spakowali i odjechali w kierunku Londynu

                    ××××××××××
Na dzisiaj to tyle :D Czesci beda sie pojawialy przynajmniej raz na tydzien. Przynajmniej bede sie staral tak dodawac :) !

RemovalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz