Nikin nk.
Eetu käveli luokseni ja näytti kännykän ruudulla olevaa videota. Videossa olin minä ja minut pakotettiin ottamaan suihin. "Mikä tää o?! Tänkö takii sä oot käyttäytyny oudosti?!" Eetu huusi.Käännyin pois päin Eetusta ja oksensin. "Niki vastaa mulle!" Hän huusi. Löin kännykän pois hänen kädestä. "Lopeta!" Huusin. "Okei, mut pakotettii ottaa suihi joltai vanhalt äijält! Enkä kertonu koska mua hävetti! Ajattelin ettei sil olis mitää välii!" Huusin. "Tottakai sil o välii!" Eetu huusi.
Tytöt tulivat minun ja Eetun väliin. Emilia tönäisi Eetua kauemmas. "Eetu nyt riittää! Tajuun oot vihanen, mut Nikii on just käytetty vittu hyväks! Eikä toi sun huutaminen paranna asiaa!" Emilia huusi. "Okei. Anteeks Niki." Eetu sanoi. "Iha sama. Mä lähen himaa." Sanoin. Hain tavarani ja lähdin.
Time skip
Kävelin pitkin Turun katuja kunnes vastaan tuli poliisiauto. Poliisit huomasivat minut, joten lähdin juoksemaan. Juoksemisesta ei tullut mitään, sillä olin aivan kännissä ja vähän kaikissa muissa aineissa.Julian nk. Time skip
Oveen koputettiin, joten menin avaamaan sen. Oven takana seisoi poliisit ja Niki. Huokaisin. "Mitä täl kertaa?" Kysyin. "Alaikäisen humalatila." Yksi poliiseista sanoi."Niki." Sanoin. "Anteeks..." Hän sanoi hiljaa. "No te jo tiiätte mite tää etenee. Me tehää lasu ja sossut hoitaa sit loput." Toinen sanoi. "Joo." Sanoin. "Hyvää päivänjatkoa." Poliisit sanoivat ja lähtivät. Niki käveli ohitseni huoneeseen. Suljin ulko-oven ja kävelin Nikin perään. "Miks sä et vaa voi olla selvinpäin?!" Kysyin pojalta. "Koska mä en haluu! Alkoholist tulee hyvä olo!" Hän huusi ja paiskasi sitten oven kiinni.
Nikin nk.
Menin sänkyyni makaamaan ja kaivoin puhelimen taskustani. Huomasin Eetun laittaneen viestiä, joten menin katsomaan mitä hän halusi.-viestit-
Sammutin puhelimen ja laitoin sen yöpöydälleni. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.
———————————
Sanoja: 272
CZYTASZ
Lets be broken together
Dla nastolatków"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...