AMY:
Ráno mi do pokoje přiběhl udychaně beacha. Netušila hsem co se děje, ale snad to není nějak vážný.,,Amy dneska nikam nechoď prosím. I kdyby to bylo jak moc důležité."Řekl docela rychle. A nejspíš to myslel vážně.
Jak to dořekl rychle běžel pryč z pokoje.,,Co proč Johne!!" Bylo jediné co jsem dokázala říct.
Netuším proč sem měla zůstat tady ale poslechla jsem ho. Celý den jsem byla doma. A večer přišli ostatní ale bez Johna a Sarah.
,,Amy!" Vběhla my do náručí Ki
,,Co se děje?" Byla jsem docela vyděšená
,,John, Sarah oni...oni..." snažila se říct Ki, ale pochopila jsem že mi chce říct něco strašného.
,,Co Ki!..." slyšela jsem jak se mi třepa hlas.
,,Zemřeli na moři..." řekl se sklopenou hlavou Pope.
,,Co...Cože..." cítila jsem jak se mi lijou slzy do očí.
Všichni 3 mě silně objali. Nedokázala jsem uvěřit že můj vlastní bracha zemřel.
Celé dny jsem jen brečela, ležela. JJ za mnou skoro furt chodil jestli něco nepotřebuji. Ale chtěla jsem jen by se bracha,Sarah vrátili a řekli že to je celé jen hloupý vtip.Viděla jsem jak byli všichni nešťastný z toho že zemřeli, myslím že to nejvíce trápilo JJ a mě. Přece jen JJ byl nejlepší kámoš bráchy už od 3. Třídy. Bylo mi ho líto.Další den jsme na počest Johna a Sarah vyřezali srdce do stromu něco jako hrob.
Ki napsala na Cameronův plot VRAH.Po prázdninách jsme šli do školy. Zastoupila jsem brachovo místo ve škole.
První den ve škole:
Šli jsme všichni 4 do třídy. U prostřed hodiny nám všem přišla stejná zpráva. Fotka Sarah, Johna. Rychle jsme Vyběhli ze třídy na venkovní lavičky. A zjistili jsme že jsou naživu. JJ mě okamžitě objal.
,,Takže se pokusíme očistit Johnovo jmeno" řekla Ki,,Pokusíme. My to dokážeme " řekla jsem.
Jeli jsme k Wordovu pilotů a Pope tam dal do auta věc. Kterou uslyšíme co mluví. Večer jsme zavolali tomu pánovi aby jsme měli důkaz že John je neviný.
Bavili se o vyjednávání.,,Takže má zbraň kterou Rafe zabil šerivku" řekla jsem
,,A mají se sejít na Starém šrotišti" řekl JJ a usmál se na mě a já na něj.
A jeli jsme na srotiště.
ČTEŠ
Už Jsem Zpátky
RomansAhoj jsem Amy. A jemi 16 .Jsem taky Johna B sestra přijela jsem do Outer banks kvůli tomu co se stalo tátovi před 9 měsíci. Ps: nikdo mi nic neřekl