Частина 2

82 21 2
                                    

Коли я повернувся до кімнати, розбите скло було прибране, а на столі лежали бинти та ліки. Обережно обробив поранену руку я дістав аркуш паперу та ручку. Мені потрібно було об'єктивно підсумувати свою ситуацію.

Перш за все, наказ Чхон Са Йона. Його треба було виконати. Якби я не стежив за розвитком подій в оригінальному романі, могли б виникнути деякі розбіжності, а зараз я був не в тому становищі, щоб відкрито кинути виклик Чхон Са Йону. Хоча в глибині душі я хотів позбутися всіх, але не міг, бо моє тіло може відчувати біль, і мене б просто побили. Чхон Са Йон — диявольський бос, який не знає ні крові, ні сліз, тож якби я не послухався його наказів, він неодмінно покарав мене.

Краще буде не спускати з нього очей, принаймні, поки я не знайду місце, де можна сховатися. Я пересунув ручку.

[1. Будь-який біль або відчуття в тілі здається нормальним. Смерть здається можливою.]

[2. Я повинен враховувати все, що відбувалося раніше, якщо хочу почуватися комфортно.]

[3. Мені потрібен спосіб розірвати стосунки з Чхон Са Йоном.]


Я багато написав, а потім просто кинув ручку і відкинувся на спинку дивана, задумавшись. Завтра я повинен піти до Імператриці Червоного Полум'я і викрасти її.

"Тільки я не знаю як використовувати свою здібність."

Впевнений, що добре володію ножем або пістолетом, але тільки цим я ніяк не міг погрожувати й викрасти когось, хто міг вільно вправлятися з вогнем.

Мої порожні руки на які я подивився, нагадували мені мої колишні, які були не дуже гарні на вигляд, вкриті шрамами та горбистими кістками. У порівнянні з ними, руки Хан І Гьоля були набагато меншими, білішими та стрункішими... Вони справді виглядали як "ніжні руки".

Однак ці гарні руки не показували жодних ознак Хан І Гьоля до здатності курувати вітром. У романі він вправно робив це однією рукою. Я дивився на свої відкриті долоні деякий час, поки не підкралася втома, і я ліг на ліжко. Ще нічого не робив, але вже дуже втомився.

"Що я , в біса, такого зробив, щоб потрапити під його керівництво?"

Я клацнув язиком, згадуючи своє минуле життя, де я ріс сиротою і боровся за життя. Якби в мене була здатність керувати вітром, моє життя було б набагато комфортнішим і вільнішим. Насамперед Хан І Гьоль був насильно прив'язаний до нього через свою молодшу сестру.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now