Már tiszta ideg vagyok. Lassan egy órája bent van. Már véresre rágtam a számat idegemben. Úgy félek hogy történt valami. De ekkor meglátom a doktorúrat.
-Jónapot Jungkook. Bemehet hozzá. Még kicsit kómás, de azt mondta Taehyung, hogy viheti neki a csokit.-ezen csak röhögni tudtam. Nem felejti el, ha kajáról van szó. Kis zabanani. Be is mentem hozzá.
-Szia Kook!-szól álmosan.
-Szia baba! Nézd mit hoztam!-felé mutatom a Kitkat-at.
-Huuu Kitkaaaat!-felcsillan a szeme. Épp elakarja venni, de én elhúzom tőle.
-Előbb kérek cserébe valamit.-ráteszem az ujjamat a számra. Veszi a lapot. Ad egy hosszabb csókot.-Jólvan Taetae. Itt a csoki. Egyél csak.-rákacsintok és elmegyek az orvoshoz kifizetni a műtétet.
-Jungkook beszélnem kell magával.-szól komolyan a doktorúr.-Mint tudja műtöttük kedvesét. A hasán van a vágás mert a prostitúció miatt máshogy nem tudtuk megoldani. Többet nem tud teherbe esni. Vigyázzon rá. A varratok még frissek. Ha lehet kiegyenesedve feküdjön, ne összegubózva.
-Köszönöm doktorúr. Mennyi lesz?-kérdem elővéve a pénztárcámat.
-Ez magának és Taehyung-nak semmibe sem kerül. Annak a rohadéknak kéne fizetnie nekem, aki ezt csinálta. Elnezést de az ilyentől nagyon be tudok gurulni. Ingyen van. Mi az ilyet nagyon komolyan vesszük. De nem várok magától semmit, csak hogy vigyázzon a fiúra.
-Hálásan köszönöm-meghajolok és visszamegyek Taetae-hoz.-Jobban vagy kincsem?-nézem mosolyogva.
-Megvagyok. Bár eléggé fáj a hasam.-felszisszen.
-Azon van a varrás Tae. Vigyáznod kell. Muti.-felhúzza a pólóját és egy elég hosszan elterülő varratokkal teli vágás van a pociján. Könnybe lábad a szeme. Magamhoz húzom és szorosan ölelem.
-Gyere kistigris. Menjünk vissza Görögországba.-nyomok egy puszit a szájára.
-Jól van nyuszi. Köszönöm doktorúr.-szól a férfihez, aki az ajtóban áll es gondolom végignézi a hadműveletet.
-Ugyan. Legyen szép napjuk. Viszlát!-beültünk a taxiba és elmentünk oda ahol a helikopterrel tegnap leszálltam.
-Miii???? Helikoptered is van? Azta kurva...-mondja Tae, de mire rádöbben hogy csúnyát mondott a szája elé teszi a kezét.
-Szüleimé. Gyere menjünk.-adok egy puszit a hajába és repülünk vissza a Santorini szigetre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Görög félistenek 『taekook』
Fiksi PenggemarDrága olvasóim! Ez a könyv ismételten egy Taekook könyv lesz, ugyhogy aki nem szereti a bl sztorikat, az kérem el se kezdje. Főszereplője lesz Jeon Jungkook, egy nagyképű gazdag srác. Nagy vagyonnal büszkélkedhet, mert milliárdokat örökölhet a jövőb...