Davet

177 12 247
                                    

Hikâye, Yokohama'da bulunan düşük bütçeli yetimhanelerden birisinde başladı. On bir yaşındaki yetimin, yatakhane camında bir baykuş belirene kadar büyücüler dünyası hakkında hiçbir bilgisi yoktu.

Baykuşun getirdiği kağıt eski ve sararmıştı. Ancak üzerindeki yazılar kıvrak bir el yazısı ile yazılmıştı. Mürekkebin görünümünden oldukça yeni olduğu anlaşılabiliyordu.

HOGWARTS CADILIK ve BÜYÜCÜLÜK OKULU


Sayın Atsushi NAKAJIMA

Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edildiğinizi size bildirmekten mutluluk duyuyoruz. Gerekli tüm kitap ve ekipmanların listesini ekte bulabilirsiniz. Dönem 1 Eylül'de başlıyor.

SAYGILARIMLA.

Yukichi FUKUZAWA
Müdür

Ōgai MORI
Müdür Yardımcısı

Bu bir tür şaka olmalı..

Değil mi?

Atsushi fazla düşünmedi. Bu mektubu kısa süreliğine ciddiye almış olması bile aptallıktı. Parçalara ayırıp eski kağıdı çöpe attı.

Yetimhanedeki zorba çocuklar bunun eğlenceli bir şaka olduğunu düşünmüş olmalı. Belki de Atsushi bunun için kendisini şanslı hissetmeli. Bu küçük şaka, ona önceden yetimhane görevlilerinin ve zorba çocukların yaptıkları ile karşılaştırınca hiçbir şey idi.

Ancak bunların hiçbiri baykuşu açıklamıyor. Koyu kahve tüyleri olan uysal bir baykuş hâlâ Atsushi'ye camdan bakıyordu.

Atsushi baykuşa yaklaşmaya fırsat bulamadan baykuş camdan süzülerek gecenin karanlığına karıştı.

~••~••~••~••~••~••~••~

Ertesi gün aynı olayın yaşanması, Atsushi için beklenmedik bir olaydı. Her ne kadar mektupları yırtıp çöpe atsa da, camının önüne gelen baykuşlar ona onlarca mektup getirdi.

Bu işler korkunç olmaya başlasa da böyle garip olaylar daha önceden başına gelmemiş değildi.

Çok değil, daha bir ay öncesinde onu kovalayan çocuklardan kaçarken kendisini yatakhanesindeki dolabın içinde bulmuştu. Atsushi bunların neden ve nasıl olduğunu asla anlayamadı. Bu olaylar karşısında oluşan merak, geceleri kendisini en çok meşgul eden şeylerden birisiydi. Ancak her ne kadar yaşananlar üzerinde düşünmüş olsa da, asla yaşadığı şeylerin arkasında mantık bulamadı. Bu şekilde büyümüş olmak ona her şeyde mantık aramamayı öğretti.

Ta ki bu mektup ona gelene kadar. Her çöpe attığında yeni baykuşlar belirip aynı mektupları ona getiriyordu.

Eğer Atsushi gerçekten bir büyücü ise, belki de bu yaşanan olayların bir açıklaması olabilir...

Gelen mektupların yetimhanedekilerin gözünden kaçmamasına imkan yoktu. Ona nedensiz yere kötü davranan görevliler ise bu durumdan ilk başta şikayetçi olsa da, Atsushi'den kurtulmaya hevesli görünüyordu.

Müdürün Atsushinin yanına gelip eline üzerimde'Hogwarts Ekspresi peron 9¾' yazan bir tren bir bileti tutuşturup eşyaları ile birlikte yetimhane kapısının dışına atması uzun sürmemişti...

BSD X HOGWARTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin