Bill: ama, ama carmen sen gerçekten kanlar içindeydin.
Carmen: O gün, Luka gerçekten sarhoştu ve kendini kaptırıp beni gerçekten bıçakladı. Bebeğime...
Tom Carmene sarıldı. Carmen ağlamaya başladı...
Bill: Neden daha önce söylemediniz.
Tom: Adam öldü, Luka hapishanede ilk öğrendiğimde deli gibi dövüp hapisaneye girmesini sağladım. Lia'da tek başına hiç bir bok yapamaz. Artık geri dönücez.
Bill: NE YANİ YARIŞLARA, MÜZİK GRUBUMUZA GERİ Mİ DÖNÜCEKSİNİZ.
Tom,Carmen: Evet!
Bill: Süper! hemen gustav ve georg'u arıyacağım.
Tom Bill'in elini tuttu.
Tom: Dur, şimdi olmaz.
Bill: Neden
Carmen: Çünkü bir yarış sayesinde ortaya çıkacağız. Senden georg ve gustav'ı yarışa çağırmanı istiyorum. İnsanlar gizli bir yarışmacı olarak bilecekler bizi kim olduğumuzu yarış sonu anlayacaklar.
Bill: Tamamdir bende o iş. Ayrıca aklımı kaçırmak üzereyim. Tüm şansımı falan kullandım herhalde.
Tom: Neler yaşadık bilemezsin.
Bill: Daha demin ki çocuk kim?
Tom: Carmen'in kuzeni.
Bill: Ben sizin çoc-
Tom: Bill sus.
Bill: pardon.
Carmen: Ne diyecekti?
Tom: Boşver sevgilim.
....
Büyük gün gelmişti, pistteki hayranlar gizli yarışmacıları merak ediyorlardı. Saat 23:23 geçiyordu.
Tom ve Carmen arabalarına atladı.
Georg'un anlatımı.
Uzun zaman sonra, eksik olarak buraya gelmek gurur kırıcı, üzülüyorum. Tom ile anılarımız aklıma geliyor. Ayrıca neden bir anda Bill bizi yarışa soktu anlamış değilim, çıkar bununda altından bir şeyler.
Gustav: Geliyorlar sanırım.
Arabalar Hızlıca yanlarından geçti, sadece sesler kaldı. Öyle hızlıydılar ki çoğu onları göremedi. Sesleri onlar gittinden sonra geldi.
Bill'in ağzı kulaklarına varıyordu.
Gustav: Bu hız ne böyle, Sanırsın Tom ve Carmen'in çocukları. Onlardan başka kimse böyle hız yapamaz.
Bill: Onlardan başkası yapamaz haklısın.
Georg: Onlar olmadığına göre yapabilirmiş.
Bill: Bekle ve gör.
Gustav: Neyi görücek abisi tahtalı köydeler canland-
Gustavın sözü kesildi. Tom ve Carmen arabadan inmişti.
Georg: LAN NOLUYO AMİNAKOYAYİM
Gustav: SİKTİR LAN değildir ki yoo
Bill: ta kendisi.
Gustav: AY AGLAYACAM SİMDİ HA
Üçüde o tarafa doğru koşmaya başladı. Tokyo sallanıyordu bildiğiniz. Herkes Büyük yarışcıların ölmediğini öğrenmişti. Hızlıca videolar çekip paylaşımlar yapıyorlardı. İnternette yayılması üzerine herkes piste gelmeye başladı. Tom Carmen'in belinden tuttu ve kendisine çekip herkesin içinde öpmeye başladı.
Gustav: bu bu bu bunlar ne ne nedemek ölmemiş.
Bill: Her şey bir yalandı.
Georg ellerini başına götürdü.
Georg: AY AKLIMI KAYBEDİCEM, BEN İNANMIYORUM YÜRÜ BAKICAZ.
Üçlü Tom ve Carmen'in yanına gelince Carmen onları fark etti ve Tom'u öpmeyi bıraktı.
Carmen: KİMLERİ GÖRÜYORUM.
Diye bağırdı ve gustav ile georg'a birlikte sarılmaya başladı. Gustav ağlıyordu. georg'un gözleri dolmuştu.
Carmeni bıraktılar ve Tom ile sarıldılar.Gustav: Rüyada mıyız amk
Georg: Mümkün mu bu abi, aklımı kaçırıcam.
Carmen: Şu yarış bitsin, her şeyi anlatıcaz...
Çok ama çok aceleyle yazdım kusurları görmezden gelin gitmem gerek ondan bu kadar oldu bugün bir bölüm daha paylaşırım Oy vermeyi unutmayın.