knoopje voor knoopje

1.6K 5 0
                                    


Ik kom dichter bij zijn lippen en kus hem. Ik loop vooruit zodat hij naar achter moet en valt op bed. Ik doe traag de knoopjes van mijn bloesje op en laat de middelste over zodat hij mijn bh nog niet kan zien. Ik kruip weer dichter bij hem en doe ook zijn hemd open. Knoopje voor knoopje en bij iedere knoop die ik open, kus ik hem. Ik doe ook zijn knoop open van zijn broek en stop dan met knopen te openen. Ik wil dat hij mijn laatste knoopje opent, ik leid zijn handen naar het laatste knoopje dat mijn lichaam bedekt. Het duurt niet lang voordat hij die opent en plant een kus tussen mijn borsten. Hij maakt het strikje van mijn broek los. Beveelt dat ik moet rechtstaan en trekt die van me af. Ik sta daar dan in mijn ondergoed en hij nog in zijn broek. Ik ga weer op bed zitten en kruip dichter naar hem toe om ook zijn broek van zijn lichaam te halen. Er verschijnt een bult in zijn boxer, ik gooi zijn broek naast zijn bed.

'En wat wil je nu? Moet ik het bij jou doe of jij bij mij.'

'Laat mij maar los gaan op je lichaam.'

En inderdaad nog geen seconde kruipt hij naar me toe, duwt me in de matras en kust me. Hij begint op mijn mond en gaat traag naar mijn schouder, richting mijn borst. Ik heb mijn bh nog aan maar daar maakt hij geen probleem van. Hij duwt het stukje stof dat mijn borst bedekt opzij, kust mijn tepel en zuigt er op. Ze worden hard en beginnen te tintelen. Hij gaat verder naar mijn buik en mijn onderbuik, hij stopt en begint nu langzaam de binnenkant van mijn been te kussen. En begint kleine likjes te geven naarmate hij dichter bij mijn slipje komt. Ik kijk hoe hij verder gaat en kusje geeft op mijn slipje, ik huiver. Ik wist niet dat dat me zoveel kon doen, gewoon een kusje op mijn maar met nog een stoflaagje ertussen.

 Hij trekt aan mijn slipje opzij en meteen is de extra laag weg. Hij kust me tussen mijn benen maar net niet dicht genoeg dat hij mijn kust. Ik begin tintelingen te voelen en hij stopt. Waarom toch? Denk ik, telkens als ik me voel branden stopt hij. Hij start weer met kusjes te geven maar richt ze weer naar boven toe. Hij komt weer mijn borsten tegemoet. Mijn borsten duwen nog steeds mijn bh naar beneden van daarnet. Hij schuift zijn handen naar mijn rug toe en duwt zachtjes in mijn vel en ribben. Hij opent de sluiting van mijn bh snel en trekt die van mijn lijf. 

Nu staan we quitte hij in bloot bovenlijf ik ook. Enkel die omhulsels beneden nog. Hij zuigt op mijn borst en perst zijn lippen op elkaar zodat mijn vel ertussen zit. Hij doet dat een paar keer rond mijn tepel en dan eindelijk op mijn tepel. Ik neem zijn hoofd en druk die dichter bij mijn borsten. Mijn handen hebben nog steeds zijn hoofd vast, maar hij beweegt zijn hoofd terug naar mijn onderkant. Hij streelt mijn onderbuik en ik huiver. Ik kan totaal niet tegen kietels en zeker niet op die plaats. Hij merkt het en daagt me meer en meer uit. Hij begint likjes te geven op precies dezelfde plaats. Ik voel me branden. Hij stopt niet met likjes geven en gaat verder naar mijn poesje. Hij kust mijn schaamlip en geeft die likjes. Ik kronkel mijn lichaam omhoog. En neem zijn hoofd steviger vast. Hij kijkt me aan en ziet dat ik mijn open voor een kreun en likt nog eens.

Ik kreun.

'Dat vind je leuk he. Ik weet nog iets beter wacht maar. Je zei dat ik mocht doen met je wat ik wilde he?' ik knikte.

'Enkel als je me niet verwond.' Herinnerde ik hem.

'Geen paniek dat heb ik onthouden.' Hij opende zijn nachtkastje en nam er een stuk touw uit, nam mijn polsen en bond die vast aan het bed. 'En dat zou ik ook niet willen doen met zo een mooi lichaam. Met zo'n mooie volle lippen,' en hij kuste ze, 'zo'n mooie kleine tieten,' hij kuste ook die en beet er zachtjes op. Ik kronkelde weer. Nu weet ik waarom hij me vastbond hij wil me zien kronkelen. 'en zeker niet dit mooi geschoren.' Ook die kuste hij. En ik kronkelde weer door de vlammen in mijn lijf.

'Dit is nu al de beste beslissing. Je vastbinden.'

Hij opende mijn benen en trok zijn eigen boxer nu eindelijk uit. Ik voelde me natter worden beneden. Hij trok nu ook mijn slipje van mijn lijf.

'Wat ben je al nat.' Fluisterde hij nogal sensueel.

Hij kuste mijn en wreef met zijn vingers over de plaats waar hij me ging kussen. Ik kreunde, ik werd nog natter. Langzaam stak hij zijn middelvinger in me. Ik kreunde luider en kronkelde weer. Hij ging in me en weer uit me. Met zijn tong draaide hij rondjes rond mijn clit. Ik werd natter en de vlammen branden overal in me. Hij stak zijn wijsvinger er nog bij.

'Ah' kreunde ik luider dan al die andere keren.

Hij haalde zijn vingers uit mijn poesje, maar stak er iets voor in de plaats in. Hij ronde de condoom over zijn penis en stak die in één keer in me. Ik schoot weer omhoog.

'Rustig maar.' Hij stootte eerst zacht in me tot hij heviger begon en ook ik heviger begon te kreunen.

'Oh fuck!' riep ik uit.

'Goed gezien,' riep hij tussen zijn gekreun door.' Ik neuk je.'

Hij stootte in me en riep mijn naam.

'Oh Sanne wat doe je met mij?' en dreef het tempo nog hoger. Ik kon niets meer doen dan kreunen en kronkelen. Ik voelde dat ik ging klaarkomen.

'Ik ga komen!' riep ik naar hem.

'Dat zorg ik dat dat je beste keer is. Wacht maar af.'

Hij stootte verder en begon met zijn vinger weer rond mijn clit te draaien. Ik kon het niet meer langer rekken.

'Nu gaat het echt komen! Ah, ah, fuck!'

Ik kronkelde compleet naar boven en hij en ik kreunden. Ik voelde mijn benen trillen en op een één of andere manier sloot mijn kutje zich. En het spande rond zijn penis die nog in me zat. Ik kon niet meer. Alle vlammen gingen over mijn lichaam.

'Wacht maar ik heb nog iets!' zei hij kreunend.

Hij stootte nog een paar keer hard en trok zijn penis uit me. Trok zijn condoom af en riep:' ik denk dat ik nu zal klaar komen. AH!' kreunde hij nog verder. En inderdaad, ik was nog aan het bekomen van mijn vlammenzee en hij kwam klaar op mijn borsten.

Hij kreunde en liet zich op het bed vallen.

'Nu nog het laatste, nu jij het niet kan doen zal ik het wel moeten doen.' Ik keek hem verbaasd aan, ik wist niet wat hij bedoelde.

Hij sloot zijn handen rond mijn borsten en wreef zijn sperma over mijn borsten. Ik kreunde verder zijn knie zat tussen mijn benen en iedere aanraking was genoeg om mijn op hol te laten slaan. Hij wreef verder op mijn borst.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

geile avondWhere stories live. Discover now