7 bölüm

1.6K 72 9
                                    

Sonunda her yerde pembe ve mor yanıp sönen ışıkların olduğu bir binaya doğru yürüyerek gideceğimiz yere varıyoruz. Girişe yaklaştıkça ön tarafa sıvanmış "GENIES" tabelasını okuyabiliyorum.

Jungkook'un beni duyabileceği kadar yüksek sesle, "Neden beni striptiz kulübüne getirdin?" diye mırıldandım.

"Burada önemli bir toplantım var" diye şok edici bir şekilde yanıt veriyor.

"Striptiz kulübünde mi?" Kaşlarımı kaldırdım.

"Çok safsın." Jungkook gözlerini devirip parmaklarını benimkilerle birleştirdi ve beni sertçe yanına çekti. Girişin dışındaki muhafızlar Jungkook'a baktılar ve geçmemiz için kenara çekilerek hızla başlarını salladılar. Striptiz kulübünün içine adım atıp arka taraftaki bir standa doğru yol alıyoruz.

Bu lüks striptiz kulübünün her detayını taradım. Görüyorsun ya hayatımda daha önce hiç böyle bir yere gitmemiştim, o yüzden bu gece ilk seferim. Çıplak kadınların ve erkeklerin her yerde çok rahat dolaştığını görünce gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi oluyor. Bana sorarsanız bu insanlar aslında yetişkin  olarak kabul edilmiyor. Sahnede dans eden ya da garsonluk yapan bu insanlarin çoğu benim gibi genç ya da benden biraz daha yaşlı görünüyor.

Etrafıma baktığımda, striptizciler kıyafetlerini her çıkardığında direklere şakalar yapan azgın erkeklerin çoğunlukla kırklı yaşlarının sonundaki erkeklerin tezahürat yaptığını görüyorum. Bütün bunlardan tam bir tiksintiyle burnumu kırıştırdım. İddiaya girerim ki bu adamların çoğu evli ve çocukludur, yine de evde aileleriyle birlikte olmak yerine burada iğrenç davranıyorlardır.

"Bunu başardığına sevindim Jeon," diyen çok derin ve boğuk bir ses dikkatimi eğlenceden uzaklaştırmama neden oldu. Gözlerim, ellili yaşlarında görünen, gri gözlü, siyah-gri arkası taranmış saçlı bir adama kilitleniyor. Gözleri beni aşağı yukarı taradı ve bana bakmaya devam etmesi beni rahatsız etti.

Jungkook, beni beceriksizce ayakta bırakarak karşısındaki koltuğa oturarak, "Benim tamamen iş Cordova'yla ilgili olduğumu biliyorsun," diye cevap verdi.

Cordova'nın sırıtışıyla tanıdığım siyah-gri saçlı adam, "Görüyorum ki sana eşlik edecek yeni bir bebek var," diyor.

Bebek mı?

Aniden Jungkook beni belimden çekerek kucağına düşürmemi sağladı. Ayağa kalkmaya çalışıyorum ama o beni hemen kuvvetle yerine oturtuyor.

Cordova çıplak göğsüme bakarak, "Adın ne bebek?" diye sordu.

Jungkook sinirle "Konuşmuyor" dedi.

Jungkook'un benim adıma konuştuğunu duymak beni çok rahatsız ediyor. "Konuşmuyor" derken ne demek istiyor?

Jungkook'un öldürücü bakışlarını görmezden gelerek, "Ben Jimin ve yeni bebek ne anlama geliyor?" diye yanıt verdim.

Cordova, "Yani yeni ufak sevgili anlamına geliyor," diye sırıtıyor.

Jungkook belime daha sıkı sarılırken, "İş konuşmak için buradayım, o yüzden asıl konuya geç," diye homurdandı. Şu anda öfkeden yanıyor olması gerektiğini biliyorum. Dudaklarımda bir sırıtış oluşuyor ve dışarıdan sıradan davranırken içinin yanmasını oldukça komik buluyorum.

"Doğru iş, daha önce telefonda da söylediğim gibi. Silahlar ve bir kilo mj için sana 8 milyon ödeyeceğim," diyor Cordova kararlı bir şekilde. Cordova ve Jungkook'a baktığımda gözlerim genişliyor. Kalbim hızla çarpıyor, ellerim terliyor. İnanamadım, Jungkook bir katil, silah ve uyuşturucu satıcısı. Kötü haber bu, böyle bir canavara bulaştığım için kendimi zihinsel olarak daha da azarladım. Aynı zamanda bu benim için de çok sürpriz olmamalı.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin