Felix Hyunjin ile baş başa kalmış olmanın gerginliğini yaşıyordu. Kafasını yerden kaldıramıyor ve yerdeki boş şişelerle oynuyordu.
Felix üstünde hissettiği yoğun bakışlarla kafasını kaldırıp Hyunjin'e baktı.
Göz göze geldiler. İkisi de konuşmadı ve sadece birbirlerine baktılar. Hyunjin yerdeki içki şişesini aldı ve kafasına dikti. Felix pür dikkat onu izliyordu.
Hyunjin şişeyi tamamen bitirip yere koydu. Koluyla ağzından akan damlaları serçe sildi. Felix bu hareketin üstüne yutkundu. Fazla seki görünüyordu.
Hyunjin tekrar Felix'e döndü.
"Şu anda çok sarhoşum biliyorsun değil mi?"
Felix cevap vermedi. Sohbetin nereye bağlanacağını merak ediyordu.
"Ve bu sarhoş çocuk kendine hakim olamıyor."
Felix gözlerini kaçırdı. Ne demek istediğini anlamıştı ama salağa yatmak istiyordu.
"Ne demeye çalışıyorsun?"
Hyunjin Felix'in çenesini sert denilebilecek şekilde kavradı ve ona bakmasını sağladı.
"Piercingini çıkart."
Felix kıkırdadı.
"Neden sen yapmıyorsun?"
Hyunjin sırıtarak elini Felix'in piercingine uzattı ama Felix Hyunjin'in elini tutarak geri çekti.
"El yok."
Hyunjin kaşlarını kaldırdı fakat itiraz etmedi. Felix'in piercinginin üstüne doğru dudaklarına kapandı.
Felix Hyunjin'e yaklaştı ve omuzlarına tutundu. Hyunjin dilini ustaca Felix'in dudakları üzerinde hareket ettirip onun piercingiyle oynamaya başladı.
Felix hemen karşılık vermedi. Piercingini çıkartmasını bekliyordu.
Hyunjin diliyle Felix'in dudaklarını araladı ve ağzının içinden piercingi buldu.
Felix ellerini iyice Hyunjin'in omuzlarına bastırdı.
Hyunjin diliyle biraz uğraştıktan sonra Felix'in ağzına doğru iyice ilerledi ve dişiyle piercingin takma aparatını tutup çekti.
Piercing ikisinin arasına yere düştü. Hyunjin Felix'i öpmeye başladı. Felix'de ona karşılık vermeye.
Hyunjin elini Felix'in saçlarına geçirdi ve sarı tutamlarla oynamaya başladı. Elini arsızca Felix'in çıplak bacağına götürdü ve okşamaya başladı.
Felix'in dudaklarından ufak bir inilti koptu.
Hyunjin elini eteğin uçlarında gezdiriyordu. Eli yavaş yavaş eteğin içinde yukarılara doğru ilerlemeye başladı.
Felix ona yardımcı olmak için Hyunjin'e doğru yaklaştı. Eteği bacaklarından yukarıya tırmanmıştı.
Hyunjin'in eli biraz Felix'in kasıklarında oyalandı. Felix acele etmesini istediğini belli edercesine kıpırdandı.
Hyunjin elini bokserın üstünden Felix'in penisine koydu. Felix inleyerek öpücüklerini sertleştirdi.
Hyunjin Felix'in penisini hafifçe sıktı. Felix'in beli yay gibi gerildi ve başını arkaya attı. Dudakları arasında azıcık bir boşluk oluşmuştu.
Felix tekrar dudaklarını birleştirdi ve Hyunjin'in dudaklarına son bir sert öpücük bırakıp geriye çekildi.
Hyunjin nefes nefese Felix'in eteğinin içinden elini çekti.
"Sahilde olmasak durdurmazdım."
Hyunjin etrafına bakındı. Pek insan yoktu ama yine de Felix haklıydı.
"Neyse artık yarın lunaparkta adrenalin dolu yarım kalmış öpücüğümü alırım."
Fazla olaysız klasik tatlı aşk hikayelerine benzedi umarım sıkmaz.
Optummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanfictionFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.