12|Wypadek na młynie

184 9 2
                                    

Pov. Blanka
Janek wczoraj jak wracał do mnie do pokoju przypadkiem mnie obudził wiec korzystając z tego powiedział mi ze chciał by ość ze mną do parku rozrywki. Uznałam to za dobry pomysł bo czuje sie dobrze tylko Edyta coś wymyśla. Ale Janek wszystko ogarną i podobno mnie puści
Szykowałam się już do wyjście a Janek czekał na mnie na dole bo chciał pogadać z Edytą.
Zeszłam na dół do Jana a potem razem podjechaliśmy uberem do parku. Janek jako mój sponsor za wszystko płacił wiec essa z nim.
Na rozgrzewkę postanowiliśmy coś wpierdolic. Wiec poszliśmy na lody ja wzięłam czekoladę a Janek truskawkę. Połkną tego loda w minutę bo miał wprawę w robieniu lodów... znaczy lizaniu.
Weszliśmy na jednego rollercoastera i było zakebiscie ale Janek prawie padł na zawał serca wiec postanowiliśmy na niego iść aby odpocząć.
Razem z Jankiem weszliśmy do naszej klatki?niewiem jak to nazwać. A po chwili zaczęliśmy jechać w górę gdy byliśmy już na samej gorze zatrzymało sie bo dosiadali ludzie. Janek natomiast wstał złapał mnie za bluzę i pchną tak ze mocno walnęłam plecami o barierkę. Zakręciło mi sie w głowie. Japierdole co jemu odbiło. Szybko podszedł do mnie i już w połowie byłam za wagonikiem.Janek trzymał mnie na wysokości 60? Metrów nad ziemia w każdej chwili mogłam spaść. Naszczescie ten idiota się zlitował i odstawił mnie na siedzenie.
-przepraszam Blanka niewiem co we mnie wstąpiło chyba chciałem sie wyjebac z tad
Nie odpowiedziałam bo co kurwa miałam powiedzieć. Spoko nic się nie stało? Dobra dobra ale ja sie z nim jeszcze policzę. Najwyżej naśle na niego perodaktyla czyli mojego byłego który od tamtej sytuacji miał taką ksywkę.
Z Janem pochodziliśmy jeszcze chwile po parku rozrywki ale przechodziliśmy koło małego stawku w którym pływały kaczki postanowiłam go tam zepchnąć i uciekać.
Tak tez zrobiłam Janek poleciał do wody a ja jak najdalej od niego. Szybko wybiegłam z parku i wsiadłam do pierwszej lepszej taksówki podałam adres. Na moje nieszczęście nie miałam kasy.chociaz nie czekaj przecież zajebalam Jankowi kartę kredytową ja to jestem zajebista nie co ten debil. Zapłaciłam karta a potem udałam się do pokoju. Gdy juz weszłam pierwsze co zrobiłam to zamknęłam drzwi na klucz a potem zaczęłam przesowac szafę do drzwi. Bo jak by użył siły Gladiatora to itak by drzwi otworzył a tak będzie się dłużej męczył☺️.

—-
Hejka tu yeosia
Nie miałam trochę czasu bo pisze tez rodzine kutasow ale wstawiam w końcu coś bo chce to skończyć myśle ze nie długo będzie jakaś scena Blanka i Janek bo dawno nie było sceny erotycznej myśle tylko gdzie będą to robić
Kościół?mlyn?piwnica?
Xoxo yeosia🫶🏻💕

Blajan | To wszystko wina Edyty |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz