Geek show

3.3K 149 22
                                    

*o týden později*
Z pohledu Vádi:
Bylo půl sedmý když mi zazvonil budík. Dnes jedeme na Geek road show do Prahy. Vstal jsem a šel jsem udělat něco rychlého k snídani. Nikol ještě ležela tak jsem ji to dal do postele. Byla roztomilá, dal jsem ji lusu na tvář a ona vstala a dala si ten tácek na stůl a začala jíst. Ani jsme skoro nemluvili, ráno mi ani mluvit nešlo. Rychle jsme se oblékli a šli si pro svačinu do vlaku. ,,Dva do Prahy prosím " řekl jsem tý ženský za přepážkou. Sedli jsme si na lavičku. 20 minut jsme museli čekat, Nikol měla opřenou hlavu o mé rameno. Měl jsem pruhovaný triko a ona taky. ,,No tak pojď už " zvedla se Nikol a já rychle taky. Usadili jsme se a přišel průvodčí ,, Lístky prosím " ..
*o 2 hodiny později*
Z pohledu Nikol:
Už jsme nějakou chvíli na tý akci a tady je zatím jen 100 lidí. Šli jsme někam dozadu kde se Váďa chtěl pozdravit s kámošema. ,,Nazdar Stejku, čau Martine!" chvíli se zdravili a pak si konečně někdo všimnul i mě. ,,Kdo to je Vadime?" zeptal se Stejk. ,,To je moje žena, Nikol " se všema jsem se pozdravila a vyšla z backstage a procházela jsem se tam. Zahlédla jsem Madkyo a Natylu. Šla jsem za Natylou jestli si se mnou udělá fotku a pak jsem ji chytla a táhla do backstage. Najednou se Naty dověděla že chodím s Vadimem tak z nás jsou kamarádky (:D).

Omlouvám se za kratkej díl, ale užívám si toho že je hezky. Napište mi nějaký komentář.. ahooj

Sám doma  [VADAK] *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat