kendine yetemeyen kalplere

18 9 58
                                    

"Kalbim senin olsun al,
her dâim burda kal."

🎶Emir Ersoy ft. Ece Barak, Yeni Bir Şans

💌


Kalp Sızım' a, Kalpsizim'e

Merhaba güzelim, yazmaya başlamadan önce senden çok küçük bir şey isteyeceğim, lütfen yap bunu, çok görme bana. Anlayacaksın neden istediğimi.

Okumaya başlamadan önce dışarı çık, açık havada oku seninle süslediğim satırlarımı.

Nasılsın diye sormak isterdim ama çok uzaklardayım. Bunu okuyor isen iyi olmalısın, korkma, ben sana hiçbir zaman yaklaşamadığım gibi daha da uzaklaştım senden. Artık iğrenme benden, ne seninle aynı şehirdeyim, ne aynı ülkede. Hiçbir yerdeyim. Kayboldum yokluğunda.

Ne de güzel hayallerle doldurmuştum ben seni içime. Son derece masumane hayallerimi sapkınlık derecesinde anlamanı istemiyorum, beni hep yanlış anladın, en azından bu kez doğru anla isterim.

Senin yüzünden gördüğüm zorbalıkların, yediğim dayakların, işittiğim lafların haddi hesabı yok. Bitmek bilmediler ama ben bittim. Tükendim ben seni severken, uzaktan sevdim ben seni, üzerime etiketlenen hakaretlere inat, vücudumda geçmek bilmeyen morluklara inat, delicesine sevdim. Aklı başında olan deliler gibi.

Ben seni gayet aklım başımda olarak sevdim, seni severken delirdim.

Çok yandı canım Taehyung. Çok. Ben acı içinde ağlayarak yerde kıvranırken sen sadece uzaktan beni izlerken çok sızladı içim. Kolunun altına aldığın kız arkadaşının saçlarını okşayarak acı çekişimi izlerken, çok yandı ruhum. Ben acı içinde inlerken senin kıkırtını duydum, bana bakarak gülüşünü işittim.

Ben sırf seni sevdiğim için acımasızca davranışlara maruz kaldım, ama yemin ederim hiçbirinde seni suçlamadım ben balım. Suçlayamam ki ben seni, insan nasıl suçlar, nasıl yaşadıklarından sorumlu tutar sevdiğini?

Kalbime kendini sevdirtirken ruhuma nasıl acı çektirdin ah bir bilsen.

Benden iğrendiğini resmen haykırarak bağıran bakışların ne çok ezdi bedenimi, olduğum yerde küçülmeme, ufalıp hemen yok olmak istememe neden olurken ne aciz hissettim kendimi, ah bir haberin olsa.

Kız arkadaşınla umarım güzel süren bir ilişki içerisinde olursunuz. Tek temennim ikinizin de üzülmemesi, siz her ne kadar benden hoşnut olmasanız da ben kıyamam her ikinize de.

Kalp yetmezliğinin son evresindeymişsin, doktorundan aldım haberi. Kalbimi sana bağışlamayı hiç düşünmeden kabul ettim bile ben kendi içimde.

Ben zaten 2 sene önce yüreğimi bağışladım sana, kalbim ne ki bunun yanında? Yüreğimle sevdim ben seni, kalbime yansıdı.

Evet, saçma geliyor belki ama, iğrendiğin kalbimi sana bağışladım. Hastalıklı olduğunu düşündüğün kalbimi tamamiyle sana verirken tek bir saniye bile şüphe duymadım bu yaptığımdan.

Ben sana kalbimden çok daha fazlasını verdim, kalp nedir ki biriciğim?

Sadece, bir şey merak ediyorum. Sana aşık olduğumu söylediğin ve dayak yememe sebep olduğun arkadaşların, sana kalplerini bağışlamayı düşündüler mi hiç? Eminim akıllarının ucundan dâhil geçmedi, sahte üzgünlüklerini dile getirirlerken vicdanlarını nasıl rahatlattılar?

yeni bir şansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin