Частина 5

59 17 1
                                    

— Хм, Тхе Хьон-ші... Як він виглядав?

"Що?"

Як тільки я завів машину, Ча Су Йон поставила мені питання.

Як він виглядав? Я його ніколи не бачив, тому не знаю.
Наче випробовуючи мене, Ча Су Йон додала.

— Я чула, що він нещодавно відвідував ворота в Китаї. Мені цікаво, чи він був поранений, чи ні.

"Ааа."

...щось подібне сталося? Ха Тхе Хьон дуже часто подорожував за кордон від початку до кінця роману, тому я не можу згадати його точний графік. Причиною цього була майстер гільдії Рохеон, що брала Ха Тхе Хьона з собою, коли від'їжджала за кордон... Звісно, майстром гільдії була жінка, адже вона була героїнею чоловічого роману. Я тихо засміявся.

— Звісно. Він повернувся в доброму здоров'ї. Важко отримати травму, якщо ти маєш такі здібності, як Ха Тхе Хьон сонбенім.

— Так і є. Я чула, що він поїхав з майстринею Гільдії Рохеон.

"Що?"

Саме тоді я зрозумів сенс, прихований у цьому запитанні.

— Хм, я думаю... Ха Тхе Хьон сонбенім, здається, думає про майстриню, як про хорошого керівника. Ви ж розумієте, що я маю на увазі?

— Справді?

— Так. Чесно кажучи, ділитися особистими почуттями з босом трохи... Нелегко, правда? Але це не так вже й погано. Просто мені здається, що з таким характером, як у Ха Тхе Хьона, нелегко знайти собі дівчину для побачення.

— Чому ти так думаєш?

— Бо він такий серйозний.

Від моїх слів Ча Су Йон злегка почервоніла і посміхнулася. Вираз її обличчя став набагато яскравішим, ніж раніше. Очевидно, вона була дуже стурбована від'їздом Ха Тхе Хьона до Китаю разом з майстром Рохеона.

Що ж, це цілком природно. Навіть якщо кажуть, що це було по роботі, факт залишається фактом — він все одно поїхав за кордон з іншою жінкою. Ча Су Йон, наче набравшись впевненості від моїх слів, стиснула кулак і зробила рішучий вираз обличчя. І що ти збираєшся робити?

Машина виїхала з передмістя і поїхала тихою дорогою. За кермом я продовжував розмову, щоб у неї не залишилося жодних сумнівів. Це було дуже просто. Якщо мова йшла про Ха Тхе Хьона, Ча Су Йон слухала мене з блискучими очима.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now