Глава 10

3 1 0
                                    

Наступного дня о 6:30 Кіра була вже біля сторожки. Хлопці давно прокинулися і чекали на її прихід. Хлопці пішли фарбувати зовнішні стіни сторожового будиночка, а Кіра та Света стали прибирати різний мотлох: старі газети, ганчірки, пляшки. Сміття було багато. Коли все було прибрано, дівчата почали клеїти шпалери жовтого кольору. Пропрацювавши п'ять годин без перепочинку, молоді люди вирішили влаштувати пікнік.

Розташувавшись на піску, компанія подивилася на оновлений будинок. Тепер він був пофарбований у темно-зелений колір і виглядав приголомшливо.

— Класно вийшло, — сказав Денис, обійнявши сестру за плечі.

— Так, і колір гарний, — відповіла Світлана. — Добре попрацювали, хлопчики.

— Стільки ще треба зробити, — зітхнула Кіра. — Але я задоволена роботою.

— Це ще не все? — здивовано спитав Кирило.

— Ні, — несподівано Кіра зловила на собі погляд Андрія Щось невловиме майнуло в його очах. — Я замовила меблі та пару світильників, щоб біля будиночка не було темно.

— Нічого собі! Дякую, Кіро, — Денис усміхнувся дівчині.

— Нема за що, — відповіла вона. — Нам потрібно закінчити до п'яти. Нині дванадцять. Час є. Я з'їжджу, куплю постільну білизну та подушки, фіранки та щось по дрібниці. Скажіть ваші улюблені кольори.

— Ой, так багато, — Світлана розгублено подивилася на неї. — Мій улюблений колір синій або бірюзовий, можна блакитний.

— Добре, — кивнула Кіра. — А твій, Денисе?

— Мій? Я навіть не знаю. Темні кольори, — насупивши чоло, задумливо промовив хлопець.

— Кирило, тепер твоя черга, — посміхнулася хлопцеві Кіра.

— Ну, я не маю певних переваг. Може, бордовий чи білий, — зніяковіло відповів Кирило.

— Андрію, а ти якому кольору віддаєш перевагу? — Дівчина відчувала на собі його погляд. Їй було незручно від того, що Андрій дивився на неї.

— Бузковий, — відповів Андрій.

— Гаразд. Я тоді швидко з'їжджу і повернуся, — махнувши рукою, вона поспіхом пішла.

Повернулася вона, коли вже заносили меблі. Кожному обрала по два комплекти постільної білизни. Светі купила синій та бірюзовий, Денису — фіолетовий та чорний. Кирилу вона обрала бардовий та білий комплекти, а ось для Андрія дівчина вибирала довго. Нарешті, зупинилася на яскраво-бузковому та абстрактному візерунку. Хлопці були у захваті від усього. Коли меблі були розставлені, Світлана пішла мити вікна, Денис і Кирило — фарбувати дах, а Кіра стала застилати ліжка. Вона намагалася не зважати на присутність Андрія. Закінчивши з одним, дівчина приступила до іншого. Виконуючи роботу, Кіра вилізла на верхнє ліжко.

— Андрію, — звернулася вона до хлопця, — подай подушку, будь ласка.

— Візьми, — він виконав прохання, торкнувшись дівчини.

— Дякую, — Кіра не відразу прибрала руку і, трохи повернувши голову, посміхнулася хлопцеві.

— Ти так багато робиш для нас, — з великою вдячністю промовив Андрій.

— Це приносить мені радість, — розправляючи на подушці наволочку, відповіла Кіра.

— Таких більше немає, — серйозно сказав Андрій, спостерігаючи, як спритно вона розправляє простирадло.

Закінчивши роботу, дівчина почала спускатися, але оступилася. В одну мить вона опинилася в обіймах Андрія. Його сильні руки встигли підхопити її в останній момент.

— Вибач, — пробурмотіла Кіра.

— Ти не забилася? — хлопець не зводив з неї погляду.

— Ні, все гаразд, — Кіра відчувала тепло його рук, його подих, погляд хлопця зводив її з розуму.

Це було схоже на ману. Серце забилося сильніше. Кіра подивилася Андрію у вічі і зрозуміла, що гине. Здавалося, все навколо зникло, лишилися тільки вони. Кірі хотілося, щоб Андрій поцілував її, але хлопець несподівано поставив дівчину на підлогу. З'явилася незручність. Хвилинна збудженість пройшла. І до кінця дня Кіра та Андрій намагалися не зустрічатися поглядом, не стикатися один з одним і всіляко уникати моментів, коли могли залишитися наодинці. Але дівчині стало зрозуміло — між ними пробігла іскра.

Сильніше тільки коханняWhere stories live. Discover now