🛞🛞Düğün 1. Kısım🛞🛞

260 51 23
                                    

26 Mayıs 1388 McLeod Kalesi

Geçen iki haftaya kargaşa hakimdi. Davetiyeler çok geniş çaplı olmamak adına dağıtılmıştı. Moriadaki çifte düğün için hazırlıkların tamam olduğunu varsayıyordu. Onlar adına Harrison ve Lanchester ailesi ile Aodh, David,Eathanı da alarak Moriaya gitmiş Moirein çeyizlerini götürmüşlerdi. Evli yoldaşların Caelan ile birlikte olması nedense şarttı. MoireOdasına eşyalarına takıntılıydı. odası için alınan mobilyalar taşınmıştı. Yerine Sheilanın odası hazırlanmıştı. Tek yapması gereken artık gitmekti... Adalı aileler Moriaya taşınmıştı burada yalnızca güvenilir olanlar kalmıştı. Genç kız platformun üzerinde Gracein diktiği elbiseyi prova etmiş şimdi arka bahçeye hazırlanan banyo için beklemekteydi. Caelan evlilik şartlarının yazıldığı garip sözleşmede arınma ritüelini de eklemişti. Bundan Jenna dışında memnun olan yoktu. Kocaman bir küvet hazırlanmış kaynar sular için kazanlar etrafında kaynatılıyordu. Moire en az bir saat banyo yapmak zorundaydı. İskoçyada hamam denilen şey olmadığından arka bahçeye büyük bir çadır ile kaynar bir hamam oluşturmaya çalışmışlardı. Dayısı herkes uyurken yapılması şartı koştuğundan Gün ağarmasına az bir vakit kala için plan yapılmıştı. Kapı çalındığında genç kız dönüp ardına baktı. İçeri ailenin kadınları girdiğinde ise yüzünü sıktı. Bu işten kurtulduğunu düşünmüştü Moire lakin unutan yokmuş gibiydi. Mila önde elinde pekmez ve kurum dolu çanakla girdi. Onu Laura, Ena, Laia ve teyzeleri ile annesi takip ettiler. Moire üzerindeki sabhlıkları ve kıvrılmak için sarılan saçlarıyla odaya giren kadınlara gülmeden edemedi.

"Unutmadık... " Laura güldü.

"Mila hatırlattı"

"Elbette... Bu eziyetten ne diye mahrum kalacakmış benim sirenim."

"Canım... " Moire kıza gülümsedi.

"Hadi Moire" Jenna keyifle pugu ortaya çekip kızı oturttu ardondan kapıdan sıvışmak için harekete geçen kızının ensesinden yakalayıp yanına çekti. ”Kaçmak yok! Seninde vaktin geldi. "

"Ya... " Laia güldü. "Beni hangi din adamı evlendirecek merak ettim... Ya da hangi tanrı huzuruna çıkacağım..."

"Tövbe! " Jenna dilini şaklattı.

"Her ne ise! " Mila tadı Moirein ayakları altına koyup güzelce pekmez ve kuruma buladı. "Kim yıkayacak? "

Moire kadınlara baktı tek tek. Seçemezdi çünkü hepsi birbirinden güzel aşklara eşlere sahipti.

"Bana kalırsa hepiniz yıkayın! Özelliklede siz" Laia büyükleri gösterdi. "Moire kocalarınızın karışımı bir adam karşısına çıkmazsa evlenmeyeceğini söylemişti. "

Caledonia güldü. "Caelan... " Kadın çenesini sıvazladı. "Sanırım o Ian gibi güzel gözlere sahip... "

"Babam kadar kıskanç ve korumacı olduğunu Willden işittim" Mila annesine baktı.

Moire Faridin gözü ve parmakları aklına geldiğinde ürperdi.

"Connor gibi neşeli ve yakışıklı..." Fiona gülümsedi.

"Robert gibi heybetli güçlü kuvvetli" Jennada güldü.

"Annem burada yok lakin Lord Harrison gibi nazik ve düşünceli" Laura kafa salladı ve tüm kadınlarda ona eşlik etti.

"ve sanırım onu Simon McLeod yetiştirdi." Moire gözlerini sildi. "Espirili eğlenceli... "

"Ne adammış" Laia dudak büktü. "Amma süzmüşsünüz"

"Neden olmasın" Moire ayaklarını pekmezden çıkarıp havaya kaldırdı. "Yıkayın hanımlar... Laura sende Maeve teyzemi temsil et"

Ena yüzüğünü parmağından çıkarıp suya attı. "Bu anneannenin yüzüğü ve sanırım suya da bu yüzük yakışır"

KÖRDÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin