Éppen pakoltam a mai meccsre a Paks ellen.
Éppen leszálltam a buszról és mentem a kollégium felé és az öltöző felé,már átöltöztem és mentünk gyakorolni.
Már 2 órája gyakorlunk és amikor vége volt mentem lefürödni.
Annyira jó érzés ahogyan a tűzforró víz égeti a testemet,érzem ahogyan az izmai ellazulnak a nehéz edzés után.
Éppen szálltam ki a kádból amikor észre veszem hogy nincsennek meg a ruháim.
Emlékszem hogy a polcra raktam le őket de nincsennek ott.
Valaki ellopta őket?
Ha ő volt az akkor nagyon mérges leszek rá.
Már késő volt úgyhogy senki nem volt itt úgyhogy jó erősen a törölközőt magam köré tekertem és kimentem keresgélni a ruháimat.Már vagy egy jó 10 perce keresgélhettem amikor egyszer csak...
"Bianca?" Hallottam egy ismerős hangot,Botka bolt az.
"Mit csinálsz itt egyszáll törölközőben?"
Kérdezte furcsálva Botka.
"Éppen fürödtem és emlékszem hogy leraktam őket a polcra de amikor mentem volna felvenni nem voltak ott,van egy megérzésem hogy lisztes csinált valamit." Mondom botkának.
"Hát akkor jók a megérzéseid mert ő vette el,utoljára a benti edző terembe láttam."
"Oh oké akkor megyek oda,köszi szia!"
Mondtam botkának és elköszöntem tőle és annyira gyorsan húztam abba a edző terembe.
"Lisztes?!" Mondtam hangosan hátha válaszol mert sötét volt és nem találtam a kapcsolót.
"HE!" Semmi válasz.
Kezdett egy kicsit felidegelni ez a lisztes mit ne mondjak.
Pár perc keresgélés után megtaláltam a kapcsolót amint fel kapcsoltam a villanyt ott ült a ruháimmal a kezébe.
"Na végre már kezdtem unatkozni." Mondja nekem mosolyogva.
"Add vissza a ruháimat de most,nem fogok egyszáll törölközőbe haza menni meztelenül!" Mondom neki mérgesen hiszen már nagyon elegem lett belőle.
"Azt megnézném."mondta és elkezdett közeledni hozzám.
"Ha szeretnéd a ruháidat előszőr kapj el." Mondja nekem és már éppen kezdtem volna kergetni de rájöttem hogy leeshetne a törölközőm és meg flashelném azt meg nem akarom ezért csak bele rúgtam a golyóiba amitől össze rottyant és könnyedén ki tudtam venni a kezeiből a ruhámat.Elkezdtem a wc be menni átöltözni amikor megláttam lisztesnek a samponját és lett egy nagyon jó ötletem.
Valahogyan maradt a táskámba még piros festék a plázából úgyhogy bele tettem a samponba és jól össze kevertem és valahogyan nem látszódik.
Gondolom még nem fürdött le.
Na miután felöltöztem haza mentem lepihenni.Reggel megint mentem edzeni de a kapuban ott várt rám lisztes egy sapkában.
"Miért van rajtad sapka,37 fok van?" Kérdeztem tőle.
Ő erre csak levette a sapkáját és megmutatta a kicsit piros haját amin én csak úgy röhögtem mint egy öregember és hiéna keveréke.
Sajnos kilehet venni sima vízze mert nem hajfeszék hanem csak sima víz festék úgyhogy pár mosás és kijön.
"Nyugi pár mosás és kijön holnapi meccsre már nem lesz ott nyugi." Mondom neki és o egy kicsit megkönnyebbül.
"Nagyon gyorsan kikell majd mosnom a hajamból."
"Jól van na de nekem mennem kell edzeni,see you later cupid."
Azzal mi mindketten elkezdtünk edzeni,edzés után sajnos kijött a hajából a festék és haza ment mindenki pihenni.
Én is haza mentem és csináltam a dolgaimat.
__________________________________
Holnap:a meccs nap
Ma van a meccs nap a paksiak ellen nagyon remélem győzni fogunk.
Éppen 72:11 volt amikor Lisztes elesett és nagyon fájt neki a lába,kiderült hogy meghúzódott neki.
Meccs után nyertünk 6-1 re.
Azután éppen hiányzott az orvosunk ezért nekem kellett leápolni őt.
Éppen ápoltam amikor lisztes megszólalt.
"Miért pont téged hívtak hogy ápolj le,nem kell a segítséged." Mondja nekem lisztes.
"Álljál már le nem értem miért vagy ilyen,egyszer megcsókoltál azután lett egy bátnőd és utálsz enegem,mit vétettem ellened?!" Mondtam s közben levágtam a kenőcsöt a földre mérgembe,amitől ő is kicsit megilyedt.
"Bianca nem érted,az a csók nem jelentett semmit,TE nem jelentessz semmit nekem és a barátnőmet szeretem te a másik nő vagy,nem kellesz és fogd fel." Nem bírtam tovább annyira erősen megpofoztam hogy leesett az ágyról és iszonyatosan piros lett az arca azután ki futottam és haza mentem ott egész este sírtam.
__________________________________
Words:658
Remelem tetszik❤️
YOU ARE READING
Lisztes Krisztián
ФанфикEzt egy barátomnak írtam akinek ki kellett könyörögni hogy írjon egy dibuszosat amúgy😒 De mind1 Bianca REMELEM ÉLVEZNI FOGOD( love you pookie ) (enemies to lovers ff)