احـفـاد المـنشـاوي😎😎😎.
كـيـان فـارس♥♥♥.
ࢪنـا تـــامــࢪ النـشـاࢪ✍🏻✍🏻✍🏻.
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟐𝟏..كانت ستضغط علي نشر حتي سمعت صوت افزعها كثيرا.
انجي ذهبت ل مصدر الصوت وانصدمت عندما رات والدتها ارضا.
انجي بصدمه/ ماااامااااا.
قامت بمحادثة والدلها وجاء علي الفور وقاموا باخذها الي المستشفي.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥
في المستشفي...وصلوا وجاءوا الممرضين واخذوها غرفه العمليات.
انجي و والدها انتظروا بالخارج وانجي كانت في قمه قلقها.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥
في فيلا المنشاوي...
في غرفه ريما..كانت تلعب فيديو جيم هي ويوسف حتي دخلت روميساء بفزع شديد.
يوسف بخضه/ في ايه يا روميساء ايه داخلت الحكومه اللي انتي دخلاها دي.
روميساء بدات تسيل دموعها ثم تحدثت ريما بقلق/ في ايه يا روميساء بتعيطي ليه.
روميساء بدموع/ انجي كلمتني وقالتلي انه مامتها في المستشفي وهي هناك دلوقتي معاها.
ريما بصدمه/ ايه اللي انتي بتقوليه ده.
يوسف في سرعه/ انتو لسه هتتكلموا يلا اجهزوا وانا هوصلكم.
بالفعل روميساء وريما بدلوا ملابسهم و رحلوا مع يوسف.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥
في المستشفي...وصلوا كلا من يوسف وريما وروميساء.
روميساء بدموع/ لو سمحتي المريضه لبني المعز في غرفه رقم كام.
موظفه الاستقبال/ هتطلعي فوق غرفه رقم 4 علي ايدك اليمين.
جميعهم صعدوا سريعا و وجدوا انجي تصرخ باقصي قوي وريما و روميساء اسرعوا اليها وهم يبكون معاها.
انجي بوجع ودموع/ ماما ماتت يا روميساء مااامااا سبتني ومشيت قولولي ازاي هعيش من غيرها ده هي الوحيده اللي كانت بتحسسني بالحنان وتديني الامل.. هعيش ازاي من غيرها قولولي هعيييييش ازاااااي.. ياااااااارب.. اااااااااه.
روميساء بدموع/ اهدي يا حبيبتي ده قدر ومكتوب وهي دلوقتي في مكان احسن من هنا بكتير.
ريما بدموع/ ايوه يا حبيبتي اهدي هي دلوقتي عند ربنا ادعلها بالرحمه.
يوسف كان يعمل علي تهدأت ياسر وريما و روميساء يعملان علي تهدأت انجي التي ظلت تصرخ حتي صمتت فجاءه ولم تعد تبكي ولا تتحدث ولا تفعل اي شئ بل جالسه ارضا مثل الصنم.
روميساء و ريما قلقوا عليها كثيرا ومن ثم اخبروا الدكتور ونقولها الي غرفه الكشف.
الدكتور بحزن/ اللي حصل ده اثر فيها جامد وخلاها متعملش اي حركه يعني بمعني اصح حاله عصبيه.. ودي بتبقي عباره عن انها ممكن تتحرك عادي بس مش هتبقي مركزه في اللي انتم بتقولوه ولا حتي هتتكلم.. هي كل اللي هتعمله انها هتفضل ساكته ومش بتتكلم.
أنت تقرأ
احفاد المنشاوي😎😎😎.
Humorوبعد الانتهاء من الجزء الاول من كيان فارس علي خير قررت اعملكوا جزء تاني والان سوف اعرفكم علي احفاد المنشاوي. فارس وكيان انجبوا/ تيام.. شخص مغرور و لديه الغضب اكثر من الهدوء ويحب المزاح.. ريما شقيقته الصغري..بنت جميله و رقيقه وتحب المزاح دائما. عمر...