6. Bölüm

772 59 56
                                    

Taehyung

Tae sabah uyandığı gibi hazırlanıp okul için yola koyulmuştu. Cebindeki sigaradan bir tane çıkarıp yakmıştı. O lanet şeyi neden içtiğini oda bilmiyordu. Havalı görünmek için mi? Hayır. Sigaranın havalı olduğunu düşünmüyordu. Tadımı güzeldi? Hayır. Tadı da tam anlamıyla bok gibiydi. Sadece denemişti. Başta tadınının bok gibi olduğunu, bir daha ağzına almıyacağını söylemişti. Ama bazen işler istenildiği gibi gitmez. Aynı sigaraya olduğu gibi Jungkook'ada böyle bağlanıcağından habersiz ona yapacaklarını düşünüyordu. Doğrusu artık ona yaptıklarından fazla zevk almıyordu. Son bir haftadır ona yaptıkları nerdeyse Tae'ninde canını yakıyordu. Bunu her ne kadar inkar etse, kabul edemese de artık Jungkook'un canını yakmayı oda istemiyordu. O bunun farkına varana kadar daha ne kadar zaman geçiceğini kimse bilemezdi.

Düşünceli bir şekilde ilerlerken arkasında birisi gelip cebindeki sigarayı aldı. Tae kim olduğunu görmek için kafasını çevirdiğinde paketten iki tane sigara çıkaran Jimin ve yanındaki Jin'i gördü.

Jimin:
Naber?

Tae:
Siz miydiniz?

Jin:
Kimi bekliyordun? Sevgilinimi?

Tae:
Yoo. Üstelik siz niye benim sigarama çöktünü yine?

Jimin:
Nerede beleş oraya yerleş.

Tae:
Bok için.

Jin:
Sen iç.

Jimin:
Tae?

Tae:
Ne?

Jimin:
Halim yok.

Tae:
Yani?

Jimin:
Taşısana beni.

Tae:
Emzirimde istersen.

Jimin:
Yabiliriyosa-

Jin:
Yuh lan.

Tae:
Ne diyeceğimi bilemiyorum şu an onun için sessiz kalma hakkımı kullanıyorum.

Jimin:
Beni taşıyın sırtınızda ya! Ayağım ağrıyor.

Tae:
Lan gelmeseydim o zaman manyak!

Jimin:
Hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi hadi

Jin:
Ufff tamam sus ya.

Jimin:
Taşı beni köle!

Jimin, Jin'in sırtına atladığı gibi Jin dengesini kaybetti. Yere düşmemek için Tae'den tutunmaya çalışırken Tae'yide çekerek üçünün birden yere düşmesini sağlamıştı.

Tae:
Lan hayvan mısınız siz?

Jin:
Bu it yüzünden!

Jimin:
Dengesini kaybedip düşen sensin.

Jin:
Neden aceba?

Jimin:
Neyse kalkın hadi.

İlk kalkan Jimin olmuştu. Diğerlerini de kaldırdıktan sonra geç kalmamak için hemen yeniden ilerlemeye başlamışlardı.

Okula geldiklerinde zil yeni çalmıştı. Hemen üçüde sınıflarına çıkmıştı. Taehyung sınıfa ufak bir göz gezdirmişti ama Jungkook'u görememişti. Geç kaldığını düşünerek yerine geçmişti.

Tae yerine geçtikten hemen sonra öğretmen gelmişti. Yoklama aldıktan sonra hemen derse geçmişti.

Ders boyunca Jungkook gelmemişti. Gün boyunca da. Hasta olduğunu düşünerek fazla kafaya takmamışlardı. Okuldan sonra hep beraber Hoseok'un evine gitmeyi planlamışlardı. Marketten atıştırmalık bir şeyler aldıktan sonra hep beraber yola koyulmuşlardı.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin