Hayatınız size hep başkalarının kontrolündeymiş gibi gelir. O dershaneye gidebilmeniz babanızın maddi durumuna, o test kitaplarını alabilmeniz yine ona bağlı.
Bu gibi şeyler de gideceğiniz üniversiteyi etkiliyor tabi.
İstediğiniz üniversiteyi kazandınız, ama o şehire maddi durumunuz yetmeyecek, sanki sizin kontrolünüzde değil gibi.
Büyüyünce model olmak istiyorsunuz, ama ailenizden aldığınız genler buna müsait değil, boyunuz muhtemelen 160 bile olmayacak.
O çocuk sizle çıkmadı, çünkü güzel değilsiniz, ve daha zengin olsaydın, güzel olmak için de imkanların olduğuna inanamıyorsun.
Hep birşeylerin seni etkilediğini düşünüyorsun. Bu şeyler senin kontrol edin edemediğin ve seçemediğin şeyler.
Zamanının geri kalanında da bunlara üzülerek devam ediyorsun.
Çünkü biliyorsun, eğer daha güzel makyaj malzemelerin, estetik imkanın olsaydı, o güzel yüze kavuşabilirdin. Eğer istediğin şekilde giyinebilseydin belki de fiziğinden nefret etmezdin, belki ailenin sana sunduğu imkanlar daha iyi olsaydı, daha güzel bir kariyer senin olabilirdi.
Hep kontrol edemediğin şeylerin seni zincirlemesi ile devam ediyorsun yola. Çünkü biliyorsun içten içe, diğerleri kadar şanslı olabilseydin,
Diğerleri gibi olabilirdin.
Hayatı hep cam bir fanusun içinde gibi izliyorsun. Senden daha şanslı olanların, senden daha fazlaymış gibi davranmalarını görerek.
Hepimiz eşit şanslarda doğmuyoruz, ama bu eşit şartlara gelemeyeceğimiz anlamına da gelmez.
Ama o burukluk, ve en güzel yıllarınızda bunları yaşayamamış olmanızın hissi, sizi hep gafil avlayacak.
Güzel bebeklik resimleriniz olmayacak sizin, 17 yaşındayken havalı bir arkadaş grubuyla hergün dolu dolu geçen anılarınız olmayacak, belki kendinizi sevmeyi öğreneceksiniz birgün ama, sevmediğiniz hergün kendinizden nefret etmiş olmayı geri alamayacaksınız.
Aslında güzelliğin, paranın, arkadaşların, hiçbir şey olmadığını fark edeceksiniz birgün.
Aslında diğer insanlarla aynı noktada olacaksınız.
Onları ileri veya geri yapan sizin bakış açınız olacak.
Bir başkası için hayatınız çok lüks unutmayın, ve bir başkası için se çok sefil. Hayat tüm bu zihin gruplandırmalarının etrafında dönecek.
Hep eksiklerinize odaklanacaksınız, gözünüz hep sizde olmayanı arayacak, herkes kendinden bir üstüne bakacak ve neden sahip olmadığını sorgulayacak.
Bazı kavramların ne kadar değerli olduğunu unutacaksınız.
Mesela bir sabah uyanınca elektriklerin ve suların kesik olduğunu görmek gibi, veya kışın yataktan çıkamayacak kadar hasta olduğun bir gün gibi.
Her zaman alıştığın için bu şeylerin ne kadar kıymetli olduğunu unutacaksın, ve hep kendinde olmayana odaklanacaksın.
Eğer boyunuz uzunza, üzülmeyin güzel bir fiziginiz olabilir, eğer güzel hatlarınız yoksa, birgün spora başlayabilirsiniz.
Eğer sağlıklı iseniz, bazı küçük şeyleri dert edinerek sağlığınızı bozmayın, çünkü birgün, hastane sizin için tanıdık bir mekan olursa, bu normal günleri nasıl kendinizi üzerek geçirdiğinizi düşünüp, yine hüzünlenirsiniz.
Hayatın tamamen sizin bakış açınız etrafında şekillendiğini fark edin.
Eğer şuan ki hayatından, kendinden ve ailenden memnun değilsen, kendini kandır demiyorum, sadece objektif bir şekilde bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mystery of us • Jikook
FanfictionAilesinden ona kalan ev için küçük bir kasabaya gelen Jungkook, evde zaten birinin olduğunu öğrenir. Daha da ilginç olan bu kişinin ailesi hakkında çok şey bilmesidir, ama ailesi ona, Jimin'den hiç bahsetmemiştir. Jimin'in karanlık geçmişi ve Jungk...