Bir gün bir palyaço varmış bütün ağlıyanları güldürürmüş. Bir gün bir adam yoğun ağlama şikayetiyle doktora gitmiş, doktor ona demiş ki "git o palyaçoyu bul, o seni güldürür." Adam da demiş ki "O da benim."
Tepki: Hamile olduğumuzu söylediğimizdeki tepkileri ve hamilelik boyunca nasıl davranırlar.
Tür: Fluff
Anime: My Hero Academia
İsteyen: Delisindelisin1975
İzuku Midoriya
Kocanın işten gelmesine az bir vakit kala hamilelik testi yapmış ve çıkan artıya şokla bakarken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştın. Anahtar şıngırtısı kulakları doldurdu ve evin kapısı yavaşça açıldı. Hamilelik testini arkana sağlayarak ona bir selam verdin.
Yorgun bir şekilde sana bir gülümseme verip kendisini koltuğa bıraktı. Derin bir nefes alıp gözlerini kapattığında yorgun olduğunu anlamıştın. Gene de kısa bir süre sonra senin biraz endişeli ve garip davrandığını farketti. Size endişeli bir şekilde neler olduğunu sorarken, ona bunu nasıl söyleyeceğinizi bilemediniz.
Derin bir nefes aldınız ve ona hamile olduğunuzu söylediniz. Gözleri şaşkınlıkla açıldı, ağzı birkaç kere bir şeyler söylemek üzere açıldı ama ne diyeceğini bilemeyerek geri kapandı. Baba olmanın her zaman çok büyük bir sorumluluk olduğunu farkındaydı ve bunun hakkında tereddütleri vardı.
Bir numaralı kahraman olarak, ne kadar zaman ayıracağından yada onu koruyup koruyamacağından endişeliydi. Gene de sizin hamile olduğunuzu öğrendiğinde kürtaj aklına bile gelmedi.
Yeşil gözleri mutluluktan hafifçe doluyor. Hemen size sıkıca sarılmak için hareket ediyor. Bu konuda kötü hissetmenizi istemiyor, eğer anne olmaya hazır değilseniz size saygı duyacak. Ama sizin çok güzel bir anne olacağınıza emin.
Sizi rahatlatmakta üstüne yok. Her zaman ne kadar iyi bir aile olacağınız hakkında konuşuyor. Şimdiden, çocuğun cinsiyeti belli olmasa bile her bir cinsiyet için sürekli yeni zıbınlarla eve geliyor.
Hamileliğinizde size yardım etmek için elinden geleni yapıyor. Özellikle sonlara doğru işinden izin alarak sizinle ilgileniyor.
Çoğu gece karnızın içindeki çocukla bir sohbete giriyor. Sizi sürekli tekmelediği için ona sızlandığınızda karnınıza parmak sallayarak onu nazikçe "annesini acıtmaması" için uyarmıştı.
O çok nazik. Karnınız gittikçe ağırlaşmaya ve sizde bel ağrıları olmaya başladığında rahatlamanız için eliyle karnınızın yükünü azaltıyor ve rahatlamanıza yardımcı oluyor. Size bir iş bile yaptırmaz.
Gece aşermeleriniz için çok sabırlı, gene de bazı zamanlar çok sinir bozucu oluyor.. "Ama bebeğim ben sana kışın ortasında nasıl karpuz bulabilirim?" yapmasının imkansız olmadığı her şeyi yapar. Hamileliğin boyunca sağıklı yemekler yediğinden emin olur.
Sonuç olarak 10/10 idieal bir koca adayı.
Katsuki Bakugou
"Evdeyim!" diye sesleniyor içeri girerken. Uzun bir günün ardından yorgun ve sizi odalarda göremeyince kaşlarını çatıyor. "Evde misin?!" diye bir kere daha sesleniyor senden ses çıkmayınca. Banyonun kapısından çıktığınızı görüyor, elinizde bir hamilelik testi var. "Katsuki-" hızlıca elinizdeki hamilelik testini alıyor ve artı işaretine şaşkın gözlerle bakıyor.
"Ben baba mı oluyorum?!" diye soruyor şaşkınca. Kafa sallamanızla sizi kucağına alıp döndürmesi bir oluyor, baba olmak için düşündüğünüzden daha heyecanlı. O gece sizin için çok güzel geçiyor, artık hamile olduğunuz için çalışmamanız gerektiğini söylerek yemeği o yapıyor. Ayrıca uyumak için odanıza giderken "Boktan saçlı ben baba oluyorum!" diye bağırdığını duydunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANİME ONE-SHOT VE TEPKİ
FanfictionSmut, angst, fluff vs tepki, headcanons ve one shot ceviri ve kendi yazdiklarim olacaktir. Smut bölümlerin basinda uyari vardır. Okurken yorum da yapmayi unutma!! İlk one shotlar kötü olabilir ama sonradan düzeldi!! Çoğunluk mha one shot ve tepki ol...