Kadangi šiandien yra 2023 / 08 / 29 - tai yra vasaros jau beveik pati pabaiga, dažnai išgirstu, kad būtent rugsėjas daugumai yra, kaip naujieji metai. Man asmeniškai tai nėra tolygu naujiems metais, tačiau su ta Rugsėjo 1 tikrai ateina ir savotiškas magiškas noras naujai pradžiai, lyg tikrai nuo tos 1 dienos būtų galima kažką naujai daryti, kažko naujai imtis ir panašiai.
Man ši rugsėjo 1 asocijuojasi ir su naujais mokslais, kadangi pradėsiu studijuoti, todėl atsiras paskaitos, nauji studijų dalykai, naujos žinios, o aš tą labai mėgstu :)
Todėl "Tai kada ta nauja pradžia?", žmonės velniškai dažnai norėdami kažko, bando tai asocijuoti su tam tikrai terminais.. arba bandydama susidėlioti tą terminą, jį kažkiek atidėdami į priekį, lyg ruošdamiesi tam, o gal tingėdami tą kažką daryti jau dabar, todėl lyg teisindamiesi tą adideda su planu "rytojui". Tačiau manau, kad nesvarbu ar šiandien jau ta Rugsėjo 1 ar naujieji metai, jeigu kažko norime, reikia to siekti ir imties jau dabar, o nelaukti tos naujos pradžios asocijuojančios datos.
Dažniausiai tie, kurie užsibrėžia, kad pradės sportuoti nuo naujų metų.. o sausio 5 savo pažadus pamiršta, o tie kurie pradeda sportuoti bet kurios savaitės viduryje, savo sportą ir tęsią, nes jų neapleidžia ta naujos datos magija.
Taigi, ką pradedame jau šiandien?