daha demin uyandim ruyamda tokio hotel vardi imdat gercek hayat gibiydi gercekte gormek cok iyi biswy tom cok yavsadi bu arada ama no problem OSBRİENDEODN
Bu bölüm fazla küfür var rahatsız olacaklar okumasın.Tom'un anlatımı
Eve gitme zamanım gelmişti, Kaç saattir bu ormanda oturuyorum. Moralim bozuk, Carmen'e bir şey oldu, benden sıkılmış gibi hissediyorum. Soğuk cevaplar verdi ne sorduysam. Umarım bugünde öyle olmaz. Susadım, Markete uğrayıp öyle gideyim eve.
Carmen'in anlatımı
Zil çalmıştı, beklediğim kişiydi, gustav , georg evine gitmişti, Bill odasında uyuyordu Tom'da daha gelmedi. Kapıyı açtım ve Karşımda jason'ı gördüm.
Jason: Seni görmek güzel Carmen.
Carmen: Sana o kadar acı çektirmeme rağmen güzel mi
Jason: Acı çektirmen güzel, sen yaptığın için.
Carmen: Madem bu kadar memnunsun, ne diye Lia ile birleşiyorsun
Jason: Paraya ihtiyacım vardı, oda akla gelemiyecek bir para teklif etti.
Carmen: Atladın tabi hemen, aptal.
Jason: Bana hakaret etmen hoşuma gidiyor.
Carmen: Yavşamayı bırak, ne diyosan söyle siktir git burdan.
Jason başını sen bilirsin şeklinde salladı ve sırıtarak eve girdi. Kapının dışına çıktım ve şöyle bi etrafa bakındım, kimsenin görmediğine emin olduktan sonra içeri girdim.
Elime kemer aldım ve ikiye katladım.Carmen: Dökül.
Jason: Bak, işimi zorlaştırma. Yoksa sonu yatakta biter.
Kemeri jason'ın dizine sertçe vurdum, şak diye ses çıktı ve inledi.Carmen: Benimle düzgün konuş!
Jason: Tamam, sadede gelicem. Tom'dan uzak duracaks-
Kahkaha attım. Bir anda ciddileştim ve yüzümü Jason'a yaklaştırdım ve fısıldayarak konuştum.
Carmen: Yoksa?
Jason: Maria ölür.
Carmen: Maria'ya karışmak yok.
Jason: O zaman tom'dan uzak dur.
Carmen: ...
Jason: senin seçimin.
Carmen: Lia'nın amını sikicemde kurtulcam.
Jason: Ee ben diyeceğimi dedim güzelim.
Ayağa kalktı ve dibime girdi eliyle çenemi tuttu ve dudaklarımı izlemeye başladı, elimdeki kemerle bacağına bir tane yapıştırdım ve inledi ama elini çekmedi.Jason: Hâlâ eskisi gibi kullanabiliyorsun şu kemeri.
Carmen: Elini kırarım gözlerinide oyarım senin.
Jason: Tom Lia'nın, sende benim olucaksın. Bak gör.
Carmen: ANNENİ SİKEYİM SENİN OROSPU ÇOCUĞU.
jason: Tschüss Carmen. Bis bald! (bay bay carmen yakinda gorusuruz)
Carmen: Fick dich(sikeyim seni)
Jason: Es passt zu mir (bana uyar)
Jason kapıdaydı hemen yanına gittim ve yavaşça onun yüzüne yaklaştım.
Gülümsedim ve konuştumCarmen: Senden nefret ediyorum Jason.
Jason: Bende sana çok aşığım.
Dedi ve gitti, kapıyı arkasından kapattım ve alkol açıp mutfakta tezgaha oturdum. Tom gelmişti kapıyı açmaya çalışıyordu, en sonunda açtı ve göz göze geldik. Hemen yanıma geldi ve elimdeki alkolu alip yere firlatti, sinirliydi.
Carmen: Noluyoru-
Tom: HAYİR, EGER KOTU HİC BİR SEY YAPMAMİSSAM BENİ NEDEN ALDATİYOSUN ANLAMİYORUM BENİ BEGENDİGİNİ DUSUNUYORDUM.
Carmen: Ne aldatması.
Tom: SENDEN O KADAR NEFRET EDİYORUM Kİ OROSPU.
Dedi ve tokat attı, kafam tokat attığı yönde kaldı. Kafamı yavaş yavaş ona doğru çevirdim. Sakince konuştum, kendisi ne yaptığını fark edince biraz daha sakinleşti ama sinirli olduğunu belli etmeye devam etti.Carmen: Daha demin ne yaptın sen?
Tom: Carm-
Aklıma jason'un dedikleri geldi, fırsat bu fırsat dedim ve başladım.
Carmen: SEVMİYORUM LAN SENİ, NEFRET EDİYORUM SENDEN KESKE HİC TANİSMASAYDİK O KADAR SOGUDUM Kİ SENDEN , İGRENDİRİYOSUN ARTİK. YUZUNU GORMEKTEN BİKTİM, SESİNDEN ADİNDAN HER SEYİNDEN BİKTİM. SACMA SAPAN CEVAPLARİNDAN BU KENDİNİ BEGENMİSLİGİNDEN.
Tom: APTAL BİR OROSPUSUN
İkimizde zıvanadan çıkmıştık, salonda elimize ne geçse birbirbirimize fırlatıp sülalemize sövüyorduk.Carmen: KESKE GERCEKTENDE OLSEYDİM.
Tom: KESKE HİC DOGMASAYDİN CARMEN, SENİN DOGMAN Bİ HATA APTAL OROSPU COCUGU.
Yavaş yavaş çığlığımın sesinu arttırmaya başladım yükseklere çıkıncada "BİLİYORUM YETER" diye bağırdm. Tom durup bana baktı.
Carmen: KENDİNİ BEGENMİS PİSLİK GOTHERİF
Tom: KES CENENİ OROSPU KARİ.
Bill hizla ne oldugunu anlamadan geldi ve her yeri daginik gordu.
Carmen: APTAL ENGELLİ OROSPU COCUG SENİN AMİNİ SİKEYİM BEN HAS OROSPU COCUGU.
Tom: SİKTİR GİT AMİNİ SİKTİGİMİN COCUGU
Bill: EEEEHHHH YEETEEER
ikimizde durduk ve ona donduk.
Bill: AĞZINIZDAN ÇIKANI KULAĞINIZ DUYUYOR MU YA? NE HAKARETLER EDİYORSUNUZ BİRBİRİNİZE AĞIZA ALINMAYACAK ŞEYLER.
Tom: BENİ ALDATTI OROSPU ÇOCUĞU AMCIK.
Carmen: SENİ ALDATTIĞIM FALAN YOK ANNENİN DANTELLİ DONUNU SİKEYİM SENİN OROSPU
Bill: NE ALDATMASİ NOLUYOR.
Tom: YA SEN NAPİYOSUN BİLL, BU KİZ AŞŞAĞIDA ELALEME YAKLAŞIYOR SEN NERDESİN
Carmen: LAFLARINA DİKKAT ET
Tom: KAPAT ÇENENİ
Bill: SUSUN ARTİK, YETER. İKİNİZDE GORUSMİYECEKSİNİZ. CARMEN, KARDESİMİ NEDEJ ALDATTİN
Carmen: YA BEN KİMSEYİ ALDATMADİM ŞAKA MISINIZ?
Bill: TOM GÖRMÜŞ İŞTE,
Carmen: Vaybe Bill, sende mi?
Bill kapıyı parmağıyla gösterdi ve başını yere eğdi.
Bill: CARMEN GİDER MİSİN BU EVDEN.
Carmen: Hepinizin amınakoyayım.
Dedim ve hemen eşyalarımı toparlayıp eski evime döndüm...Arkadaşlar ufaktan bi gerginim belli oluyor mu? İEBTİEBDSONDİEDNOSDM oy vermeyi unutmayın sakınn