7. Bölüm

823 56 81
                                    

DİĞER BÖLÜM ŞEREFSİZLİK YAPIP EN GÜZEL YERDE KESTİĞİM VE PAZAR GÜNÜ YENİ BÖLÜM ATMAYIP DÜNDE ÇOK GEÇ ATTIĞIM İÇİN BU GÜN İKİ BÖLÜM BİRDEN ATIYORUM.

Jungkook otobüsten inince eve doğru gitmeye başladı. Biraz ilerlemişti ki arkasından bir ses duydu.

Tae:
Jungkook!

Duyduğu ses Taehyung'un sesiydi. Ne diyeceğini tahmin ettiği için duymazdan gelerek yoluna devam etti. Taehyung ve diğerleri bir kaç defa daha seslendi. Jungkook yine duymazdan gelerek yoluna devam edecekti ki birisi çantasından tutarak onu geriye doğru çekti.

Jk:
Ahh! Ne yaptığını sanıyorsun?!

Tae:
Bizi duymazdan geliyorsun!

Jk:
Hayır duymadım!

Jin:
Neyse ne. Konumuz bu değil. Bu gün okula neden gelmedin.

Yoongi:
Sence okula gitmemiş gibimi duruyor? Okul çantası sırtında.

Jimin:
Açıklama bekliyoruz Jeon.

Jk:
Okulumu değiştirdim.

Namjoon
Ve bize söylemedin.

Jk:
Okulumu zaten sizin yüzünüzden değiştirdim! Neden söyleme gereği duyayım?

Tae:
Arkadaş olabileceğimizi düşünmüştüm Jeon. Anlaşılan yanılmışım.

Jk:
Siz mi arkadaş olabileceğimizi düşündünüz? Siz sadece benimle dalga geçmek istediniz! O aptal planınızı duydum. Kendiniz gibi iğrenç sinir bozucu bir plan yapmışsınız!

Tae:
İğrenç ha? Ben sana şimdi göşteririm kimmiş iğrenç.

Taehyung, Jungkook'a vurmak için yumruğunu kaldırdığında Jungkook korkarak gözlerini yummuş kendini yumruğa hazırlıyordu.

Tae:
Ahh!

Tae'den gelen bağırmayla Jungkook gözlerini açmış ne olduğuna bakıyordu.
Daha ne olduğunu anlayamamışken Ttae'nin kafasına ceviz büyüklüğünde bir taş gelmişti. Eliyle taşın geldiği yeri ovarken taşı kimim attığına bakmak için arkasını dönmüştü.

Tae:
Hangi göt herif attı o taşları?!

Tae tam Jungkook'a yumruk atıcakken kafasına bir taş gelmişti. Jungkook gözlerini açtığında gelen taş ise ikinci olandı. Diğerleri Tae ile beraber taşı kimin attığına bakarken Jungkook'da kimim attığını merak etmiyor değildi. O bunu düşünürken birinin onu dürtmesiyle kendine geldi. Dürten kişi Hoseok'du.

Jungkook'a fırsattan istifade kaçması gerektiğini ima ediyordu. Jungkook hemen daha önceden de yaptıkları gibi Hoseok'u iterek aralarından sıyrılıp gitti.

Hoseok arkasından sanki bilerek izin vermemiş gibi bağırmaya başladı.

Hoseok:
Seni göt herif! Buraya gel hemen.

Diğerleri Hoseok'a bakarken Hoseok ise Jungkook'un peşinden koşuyordu. Jungkook bir köşeyi döndükten sonra durdu. Hemen ardından Hoseok geldi. Jungkook'un konuşmasına izin vermeyerek hemen söze girdi.

Hoseok:
Okulunu değiştirdiğini neden bana söylemedin?

Jk:
Fırsatım olmadı. Zaten kararı aldığımız gün diğerleri yüzünden hiç tek kalamadık. Mesaj atsam diğerleri görür diye atamadım. Hem sen bırak onu şimdi. Taşı kimin attığını gördünmü?

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin