Як це сталося?
Емоції, які я відчув, коли вперше зустрів Ха Тхе Хьона, були напрочуд приємними.
Так чи інакше, він був головним героєм роману, який я із задоволенням читав. Дуже сильний, справедливий і крутий протагоніст.
Я все життя був бідним. Для мене «Безодня» була першим романом такого жанру. До того часу я не міг дуже часто читати книжки, а навіть якщо читав, усі вони були надто нудними та важкими для розуміння.
"Так весело."
Це був перший раз, коли я зрозумів, що книги та історії можуть бути такими веселими. Було природно відкласти першу книгу й одразу ж взяти другу.
Я читав цю історію всім серцем підтримуючи Ха Тхе Хьона. Коли він страждав, несвідомо хмурився, а коли він радісно посміхався, мені було легше.
Я заздрив Ха Тхе Хьону. Чи вдалося б мені прожити інше життя якби мав таку силу?
— Ча Су Йон-ші.
— Ти... ти справді тут.
Як і очікувалося, Ха Те Хьон оглянув Ча Су Йон, щойно прийшов. Ні травм, ні страху, ні втоми. Лише після того, як усе перевірив, відчув полегшення.
Він прийшов безпосередньо перед зустріччю, мав темно-каштанове напівкучеряве волосся та був одягнений у чорний костюм. Його широкі плечі та вкриті шрамами руки під рукавами сорочки свідчили про те, скільки зусиль він доклав з моменту пробудження.
Я знав все, тому що читав.
— Привіт.
Я вчасно увійшов та привітав Ха Тхе Хьона. Його чорні очі повернулися в мій бік.
— Як бачите, Ча Су Йон-ші...
— .....
До цього моменту все було чудово.
Ха Тхе Хьон раптово використав свою здібність. Блискучий чорним кольором пил швидко збирався, створюючи меч. Не було часу, щоб бути зворушеним тим фактом, що я побачив, як головний герой використовує свої здібності про які я лише читав в романі. По спині пробіг холодок. Інстинктивно я відкинув голову назад і використав свою здібність.
Бум!
"Цей божевільний...!"
Місце, де я щойно був, тепер жахливо зруйноване. Я поспішно закричав.
— Стій! Ти дуже нетерплячий. Поговорімо!
— Галасливий.
Можливо, тому, що він був головним героєм навіть те, як він говорив, було круто.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
LosoweУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...