Bölüm 6:Boğuluyordum

46 3 2
                                    

Muldidedya:Orkun

O gün gelip çattı.Kampa gitmek için bütün eşyalarını hazırladım.Okula gittiğimde Nehir'i gördüm ve onun yanına doğru yürümeye başladım. Giderken Hande ve grubunu gördüm.
Beni yiyecekmiş gibi bakıyorlar.
Onlara dil çıkarttım ve Nehir'in yanına vardım.

"Kanka getirdinmi eşyaları?" diye kulağıma fısıldadı."O iş tamam canım"dedim.Karşıda Orkun ve Umut bir şeyler konuşuyordu.Onlara bakıp gözüm üzerinizde işareti yaptım. Pek umursamışa benzemiyorlardı.

Arabada herkes sevgilisiyle oturmuş.
Ben de ileri doğru giderken sadece Umutun yanı boş olduğunu farkettim.
Yanına oturduğunda bana sırıttı ve "Bu bi çıma teklifi mi?" dedi.Ona birden döndüm.Sırıtarak bana bakıyordu."Başka yer yok diye oturdum yoksa oturmazdım"dedim. Kendini ne zannediyo ya.

Neyseki yolda sıkılmıyım diye dizi yükledim telefona.Bu aralar Kore dizilerine hastayımm.(Öneriler hikâyenin sonunda)

Yol okadar uzunduki hava kararmaya başladı.Ben de 3 dizi bitirdim.Evet ohaaaaaa diyebilirsiniz ama ben ilerletiyorum napıyım.Meraktan çatlıyorum.Umut ne izlediğinde bakınca "Bu mu yakışıklı?" dedi ve ona kötü bakış attım.Bu resmen Boys Over Flowers da oynayan çömlekçiye tipsiz dedi.Dutun beniiii."Ne diyosun sen benim sevgilime bakiyim?"dedim.
Önüne dönüp dudağını komik bir şekilde büzdü.

Bu şekilde gerçekten çok tatlıydı.Ama ben bu konularda hassasım.Ya Kampa değil Amerika ya gidiyoruz mübarek bu ne ya.Baktığımda Umut uyumuştu.
Ona bakıyordum.Bu hali çok yakışıklı.
"Beni mi kesiyorsun? Devam et" dedi Umut.O an birden sıçradım ve koluna vurdum.Zaten gelmişiz.

Evet çadırları kurma vakti.Gece gece nasıl olucaksa.Çadırlarda iki kişi kalıcakmış hemen Nehir'in elini tuttum ve "Kaçmak yok bu sefer benlesin" dedim.Çadırı kurmaya çalışıyordum.Nehir Hanım makyaj yakıcakmış.Ya bu çadır nasıl kuruluyordu yavv

Ben çadırı kurmaya çalışırken birden arkama biri geldi.Birden rakamı döndüm ve Umut karşımdaydı.Göz göze geldik ve filmlerdeki gibi birkaç saniye öyle kaldık.Sonra boğazını temizledim ve "Neden burdasın?" dedim."Çok beceriksizsin yardıma geldim"dedi ve çadırı kurdu."Sağol hadi bayy"dedim ve eşyaları içeri soktum.Nehirle giyindikyen sonra sofraya gittik.Herkes pijama giymişti.Benim üstümde mor pijamalar vardı.Üstünde Life is a dream yazıyordu.Umut siyah giyinmişti.Gerçekten havalı gözüküyordu.Onu süzdüm.Bana ters ters baktı.Neden böyle anlarda beni yakalıyoki.

Yemek yedik ve çadırlara girdik.Şimdi başlayabilirdik.Ben onların çadırlarının önüne gidip torpili patlatıcaktım.Süper fikir dimiii.Benden çıktığı için.

Onların çadırlarına doğru yürüdüm ve elimdeki torpili tam ateşlicektim ki arkamdan biri beni tuttu.Bu sefer Nehirdi.Beni arka tarafa çekti."Kanka vazgeçrim.Onlarında varmış intikam alırlar."dedi ama çok geç torpilin ucunu ateşledim.Birden ses çıktı.Ama çadırdan uzaktaydık.Sesin etkisiyle Nehire düştüm.Ama ben yüzme bilmemkiii.Resmen ölçen burda.

O anda ilerliyordum.Çok korkuyorum ne yapıcam? Elini biri tuttu.Evet doğru tahmin Umut.Beni çekti ve ilerledi.Nehirden çıktık.Çok korkmuştum.Bu yüzden ona sarılmak istedim ama bunu asla yapamazdım.
Bacağım acıyordu.Beni kucağına aldı.Eli belimdeydi.O an ona vurup "Sapıkk" dedim."Seni kurtaran herkese bunumu dersin?"dedi.Qapak olmuştum.Çadıra yatırdı"Teşekkürler dedim" o an.Sonra üstümü değiştirdim.Nehir başımda sürekli "Çok romantik,çok romantik,sizde sevgili olun birlikte takılalım" diye tutturdu.Bıktım artık."Kes sesini ve uyu!"dedim ve yattım.

------

Paintball mu? Ben ne anlarım bundan Ya bikerede istediğim olsun.Hoca gruplara ayırdı.Kızlar ve erkekler yaptı.Neyseki dün akşamki sapıklığının intikamını alıcam.

Oyun başladı ve bir ağacın arkasına saklandım.İki erkek vurmuştum.Hihii Kıyafetler çok cool durmuştu.Bende fotoğraf çekiliyim dedim.Fotoğraf çekildim ve rakamı döndüm.Arkamda Umutu gördüm.Silahı bana doğru tutuyordu.Dudağımı büzdüm."Beni vurma ne istersen yaparım"dedim.
Çünkü sınıftan Aliyide vuracaktım. İntikam meselesi."Ne istersem mi?"dedi.Merakla ona baktım ve çaresiz bir şekilde kafa salladım."Ne istiyosun?" dedim."İlerde görürsün"dedi.

Oradan uzaklaştı ve Aliyide vurdum.
Zaten Umutuda vurmuşlar.Kazanan ben oldum.Bana pasta ısmarladılar. Çok güzeldi.Kampa geri döndük ve bir kız vardı.Bu kız gerçekten güzeldi ama bu kimdi?

"Evet çocuklar sınıfa yeni gelen Elaya merhaba deyin.Burada tanışmanızı istedim" dedi hoca.Kız sürekli Umuta bakıyordu.Bu kızı hiç sevmedim.Çok iğrenç bir kız.Hem de çadırı Umutların çadırının yanında.Kim bilir neler planlıyordur.

Umutun yanına gitti.Onunla bir şeyler konuşup gülüşüyorlardı.Aishhh bu kız gerçekten yılışık.Onun için bir planım var.Kaşıntı tozu diye ipucu veriyim.

----

Kore dizisi önerilerim

Boys over flower,You are Beautiful,School 2015,Flower boy next door,To the beautiful you,Personel taste,The heirs...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İncir ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin