[] [] [] [] []
"Asta este. Prima mea vanatoare.... Sper sa fie distractiv...caci deja m.am obisnuit cu noua forma..nu ma mai gandesc la vietile ce le voi distruge..insa,ma macina un mic gand..":
-Crezi ca voi face fata?
-Tu esti cea mai tare...ma rog..dupa mine. Prinzi ideea repede.sper..asa ca va trebui doar sa te uiti la mine in actiune,si sa bagi la capusor..
-Vaaai. Multa incurajare. Draguut. Dar...nu vor muri oamenii?
-Nu..Tu doar bei cat vrei,apoi ,dandu.le cu o anumita planta pe ochi,vor uita complet si nu vor muri..Istet,nu?
-Foarte,foarte. Sa te vad in actiune.
In clipa urmatoare a luat.o la fuga dupa un copac.Acum fixeaza,alege prada (o tanara de vreo 20-25 de ani) ,tinteste si face çrima. Dntii lui ii patrund adanc in venele din gatul victimei. Se vede cum sangele pulseaza spre gura lui cu forta. Dupa doua minute de delectare,isi scoate coltii rapid din gatul ei,iar inante a victima sa inceapa sa tipe, 'bubu' meu scoate din buzunar o floare de soc pe care o framanta cu putere in pumnul manii drepte,apoi ca o alinare usoara, isi trece mana pe pleoapele victimei o singura data,dupa care o pune usor inapoi pe banca de sub copac,unde statea inainte sa fie atacata de un hot de suflete si un obsedat de sange. Nu mi s.a parut prea greu de executat. El alearga spre mine spunandu-mi:
-Eei. Ce zici? Faci o mica incercare?
-Nu stiu ce sa zic.. nu mi s.a parut prea greu,doar ca na'..emotii de prima vanatoare..
-Haide,Lucy...te rog. Am venit aici fix ca sa incepi bine..in parcul asta mereu vin insetatii ca sa se racoreasca..daca te uiti ,dupa aleea aceea de langa standul de inghetata,este un cuplu care se hraneste fara nici o grija ,dintr.un sac de sange infinit.
-Ai dreptate...dar,poti sa.mi alegi tu mai intai victima? Una mai usoara de prins,te rog..
-Sigur,sigur...de ce nu? Cum sa fie? Slab,gras,obez?
-Schilod,daca nu te superi...
-Cum doresti..alegerea ta..nu dai inapoi...
Dupa un minut imi apare in fata cu un baiat extrem de slab,tinandu.l de cap si umar,lasand la iveala o mare parte a gatului. Arata asa de apetisant..cand i se vedea cum venele pline de sange tipa ca vor sa fie sparte si golie pe jumatate de o printesa..Fara sa mai gandesc,reactionez din instinct si imi infig coltii cu teama si multa putere,nimerind din prima vena tintita cu ochii cu putin timp in urma. Cand termin,inainte ca victima sa riposteze, Matt imi da floarea de soc,o framant putin si ung pleoapele o singura data,exact cum am vazut la 'bubu'. Bucuroasa incep sa alerg pana in fata casei, Matt urmandu.ma.
-Eei,pitic. Ce zici? Cum a fost?
-Adrenalinaaaa.
-Stiam eu..spune plin de sine.
-Cum m.am descurcat?
-Excelent...frûmos...prinzi repede...je love pe tine,mia amore.
-Awww.Si euuu.
Dupa acese cuvinte va asteptati la un sarut pasional,nu? Normal ca da..dar noi:
-Intreceree!!! Tipam amandoi razand si incepand sa alergam.
Dintr.o data ma lovesc de ceva tare.. un piept parca..al unui barbat musculos,masiv,tare puternic. Cad la pamant infiorata pentru ca acel bou nu s.a dat la o parte. Ou nu..nu pot sa cred..Matt mi.a spus de el..dar de ce a venit tocmai acum? Nu sunt pregatita...Nu mi se pare corect ca ...