*Nem időrendi sorrendben*
Esküvő meg más kalandokSzóval mint végül kiderült, mindenki örömére Leyla és Ömer összeházasodnak . A sok nehézség után mindenkinek hatalmas öröm volt ezt hallani . Meg úgy amúgy is. De most főleg nagy szükségünk volt erre .
Amikor elmondták a hírt mind nagyon megörültünk , váratlanul ért de ez egy jó hír volt . Ráadásul ilyen gyorsan lesz az esküvő, már rögtön a lánykeres után. Persze nem lesz egy nagy lakodalom , többnyire csak Ulucinari kórház lesz ott meg néhány beteg akik igazán közel állnak hozzánk és sokat segítettek nekünk. Persze a kórházban mindigis voltak kisebb-nagyobb veszekedések, de amik most történtek azok nem csak kis dolgok voltak. Vártuk az esküvő estéjét.
Főleg Zeynep és Mediha ...
A kislány a kertben játszott a babáival, akiknek virágot font a hajukba.- Zeynep ! Még mindig benne vannak a virágok a hajadba?- kérdezte Mine nővér.
- Hát persze , Mine nővér ! Ez a tegnapi lanykérésre készült , de úgy megszerettem. Ígyhagyom az esküvőre . És a babáknak is ilyen haja lesz !- mondta Zeynep .
- Úr isten tényleg! Most jut eszembe hogy a az esküvő holnap lesz ! Ma még munka után rendbe kell szednem magamat holnapra . Azt se tudom mit vegyek fel! - pánikoltam.
- Nyugi Nazira, majd én segítek neked ruhát választani!- lelkesedett Zeynep .
- Igazán? Nagyon rendes vagy Zeynep . Nazira igazi modell lesz ha te választod ki a ruháját - mondta Mine
- Sőt! Neked is segítek Mine !- mondta a kislány. De... nekem nincs szép ruhám ...- mondta
- Mi van a tegnapival? - kérdeztem
- Azt vissza kellett vinni a kölcsönzőbe, akkor meg nem tudtuk hogy ilyen hamar esküvő lesz . - mondta Zeynep.
- Tessék , nekem most nem lesz sajnos időm, mert valakinek ott kell maradnia , de szerintem gyorsan elmehettek venni Zeynepnek egy szép ruhát, addig tartjuk a frontot a sürgősségin. - nyújtottam át egy kis pénzt Minenek .
- Ugyan , nem kell , ez a tiéd! Majd megoldjuk . - mondta .
- Nem! Ragaszkodom hozzá ! Ez át én ajándékom Zeynepnek .- mondtam , mire Zeynep átölelt.
- Köszönöm szépen!- mondta .
- Menjetek gyorsan , szerezzetek egy szép ruhát , és utána siessetek vissza . - mondtam ,mire ők úgy is tettek .
- Köszönöm- mondta Mine is .
- Nazira! Gyere a sürgősségire!- szólt Berk .
- Megyek !- szaladtam be .
- Hová ment Mine főnővér a kislánnyal? - kérdezte
- Sehová! Nem tudom , ne faggass! - mondtam
- Én csak kérdeztem... De tudod hogy szörnyen hazudsz?- nevetett rajtam .
- Pfff ... tudom ! Na jó , de hallgass !
- Ígérem!
- Kimentek ruhát venni , de sietnek vissza ! Ez titok , adtam pénzt Zeynepnek , mert nincs ruhája holnapra .- mondtam
- Nyugi , hallgatok ! -mondta
- Hát remélem is! Deee... vézhelyzet van? Vagy csak azért hívtál hogy ezt megtudd ?- érdeklődtem.
- N-neeem... igazából, elfér a segítség de nincs kimondottan vészhelyzet... É-é én én ...
- Mondd már el !- löktem meg egy kicsit .
YOU ARE READING
A városi doktor ff - Kasaba doktoru
Adventure[sori ff] Egy kórház, telis -tele nehéz múltú egészségügyi dolgozókkal. A kórház sokaknak a második esély és egy biztonságos otthon lett ahol titkaikkal elrelytőzhetnek a nyilvánosság elől... Legalábbis ez egy jódarabig így volt ... Mígnem egyszer...